Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

všeobjímající

12. 08. 2002
18
0
2273
Autor
Gekon

nějak se dostala do mého srdce
ať již tloukla na brány či se plížila stínem
však než přišla, nevěděl jsem, zda mohu vůbec cítit
tak krásná a čistá
jako nitro vzdálených hvězd
a stejně tak spalující
hluboká, všeobjímající...

 

Nenávist

 

 


Andulka
18. 08. 2004
Dát tip
uz jsem si rikala....to urcite pise o me....a ty tam hodis pointu jak pest na oko...:-)))))

Erendis
14. 03. 2004
Dát tip
* mám pocit, že je to tak, že ti normální lidi jsou ti divní...vlastně jich ani moc neznám :) Ale připadá mi to neskutečně smutný...ale já už jsem taková milující entita :)

Autor
09. 12. 2003
Dát tip
*T*

Naja
08. 12. 2002
Dát tip
Ten konec jsem necekala ....ten me sejmul

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Líbí se mi tvůj styl, žádné přehnané kličky a dobře se držíš tématu! S tipem Shammann

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
S úctou Řídící (sou to dneska blbý ftipy) Tak tohle se mi líbilo více a více Moč -krát A máš moc pravdu, páč, keď by si někdo ráčil všimnout, tak hodně dobrejch děl, mám pocit, že většina , je stvořena z (nenávisti) zápornejch pocitou. Je to jasný, myslim, že ty kladný nejsou tak silný, jelikož sou častější a obvyklejší ...a mimochodem, kdyby divńouši neměli něco do sebe, tak tu nemám co dělat....

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Semeno:ale tebe bych narozdíl od turandot na tom chodníku zachytil, panž bych si nebyl jistý co to s tebou udělá...

turandot
13. 11. 2002
Dát tip
...silnej tabák...nevim, asi sem ještě nikoho a nic bytostně nenáviděla...(jaxe to nenávidět, sakra, dává do negativa...nenenáviděla?) Ale líbíš se mi:-) (pukrle)

quapa
28. 10. 2002
Dát tip
hm, moc sympatické,dávám t

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
zajímavá pointa ... člověk by nečekal, jakej čistej a upřímnej pocit z toho vyleze :-))); TIP a zařazuju do klubu

Junkie_23
21. 10. 2002
Dát tip
pocit vseobijmajici... vzdaleny... unikne a sa vytrati s tienmi... alebo ho vyhodis cez dvere...

Schlange
21. 10. 2002
Dát tip
velmi dobré

Blaznivkaaa
21. 10. 2002
Dát tip
Super dílko!!!*

dobry - necekana pointa a dobr eposkladany slovicka....tip!

Gekon
02. 09. 2002
Dát tip
no, vlasten jsem si to dneska pustil a ma pamet me zklamala.. misto for je tam 'cause ;) ..je to pisnicka What If od skupiny creed.. // jako rad bych nemel divny nalady a byl uplne normalni.. nekdy.. ale na druhou stranu jsem kolikrat rad, ze uplne nromalni nejsem, protoze normalnost me desi.. vsude samej normalni a tak.. oni ti divni lidi maj neco do sebe sem zjistil (nemyslim sebe zrovna, i kdyz doufam ze ja sam mam taky neco do sebe.. heh).. mmch..zivotni styl? k tomu je ale potreba ten zivot, ne? ten mi nejak schazi.. (internetova zavislost, zavislost na knizky, odpor k svetu venku ;)

Gekon
01. 09. 2002
Dát tip
I know I can't hold the hate inside my mind, for what consumes your thoughts controls your life.. (jak se zpiva v jedny pisnicce) ale vedet nekdy nestaci.. a navic je to celkem dost velkej zdroj zivotni sily, kdyz ma clovek takovy ty divny nalady..

koník
01. 09. 2002
Dát tip
hmmm... tak co treba nemit divny nalady a nebudovat si z toho zivotni styl, he? ale je to tvoje vec, bohuzel... a ja se do toho nemuzu michat, kdyz si nejsem 100% jista, jestli je spravnej muj nazor. ale stejne me desis...

koník
01. 09. 2002
Dát tip
ps: co je to za pisnicku?

koník
30. 08. 2002
Dát tip
jak muzes zit????? zacinam se te bat, te tve nenavisti proti vsemu zivymu... proc to? nenavist zere zaziva!

Zly
17. 08. 2002
Dát tip
dobře (myslíš na pointy), dobře dobře

Narvah
15. 08. 2002
Dát tip
Nádhrné...*

souhlasím s tímhle dílkem......hezké

Quinn
12. 08. 2002
Dát tip
Krásný a drsný... *

Android
12. 08. 2002
Dát tip
Krásné!* TIP

Mea
12. 08. 2002
Dát tip
čoveče ... ale jo, dam ho za to TIP

Litochowitz
12. 08. 2002
Dát tip
jo, trošku mi to připomíná písničku o jedné šílené nenávisti.....tvoje forma se mi líbí:-))

m11
12. 08. 2002
Dát tip
nenávist je celkem příjemná věc...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru