Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cyklus

12. 08. 2002
18
0
5501
Autor
Danny

(doufám, že tato hypotéza není pravdivá)

No jo, tak jsem se rozhodl, že se vším skoncuju. Už mě to nebaví živořit z ruky do huby - a vůbec. Taky: na konci života něco novýho začíná a já chci vědět CO. Jestliže je vědomí vázaný na tělo, nebude

NIC - což si nedokážu představit. Pokud ne, ocitnu se někde ... třeba v dalším těle, co já vím. No nic, dost planejch úvah, de se na to.

Dopis na rozloučenou - jediné slovo: "končím", vzal jsem si prášky

a pustil plyn... vědomí odplouvá kamsi pryč... pá pá, blbá planeto...

 

...no jo, je tu ten tunel, jak říkali. Světlo na konci tunelu. Jsem taženej dopředu, světlo se přibližuje....

Světlo. Lidé. Sál. No jo, znovu jsem se narodil...kouknu se na mámu...

ale vždyť ji znám... vždyť je to... máma - takhle si jí pamatuju když jsem byl malej... a podle všeho je znovu dvacátý století... prostě: náš čas je náš čas, vědomí je na něj vázaný a když zemřu musí začít... začít... znovu. Znovu a furt.

Začal jsem brečet.


Norek
03. 04. 2003
Dát tip
dobrý

Spvrivs
23. 09. 2002
Dát tip
Kdybych to komentoval, tak budu jenom opakovat co už bylo řečeno, takže to neokomentuju (ha, že bych to už /byl/ udělal?) ***! :-)))))))

zajímavý...

Print
03. 09. 2002
Dát tip
.............*

Toxman
27. 08. 2002
Dát tip
Jo ta poslední věta :))* Kombajn, RadeX: A třeba to vůbec není takovýhle cyklus. Co když se v podstatě jedná o nemaskovatelné přerušení (tedy RESET ? :o)). Jenom Danny ukončil nekorektně činnost systému a proto není divu, že najede při novém spuštění scandisk... (Doufám, že se jeho život neskládá jen ze samých scandisků :o)) *

RadeX
27. 08. 2002
Dát tip
Toxmane, zajímavé přirovnání. :-) Hmm... provedli jste nekorektní ukončení života... na vaší Karmě se objevily chyby, které nyní budete muset napravit... budete-li chtít příště život ukončit, použijte volbu "Ukončit" v nabídce Start... Eh? To je síla... ;-)))

Shellinka
23. 08. 2002
Dát tip
Dannečku, tip, tohle je krásný. TIP TIP TIP!!!

Deltex
20. 08. 2002
Dát tip
Chm, nic zvláštního....

Carodej
19. 08. 2002
Dát tip
Máš to nějak divně odstavcovaný, na začátku. Každopádně, za tu pointu tip.

Jeanne
16. 08. 2002
Dát tip
souhlas Albi *

Wopi
15. 08. 2002
Dát tip
To neustálý střídání přítomnýho a minulýho času mě deptá. I to dvojí "nic" brzy po sobě. Chtělo by to trochu doladit jazyk.

sudvej
14. 08. 2002
Dát tip
Taky bych zacal brecet...*

RadeX
13. 08. 2002
Dát tip
Danny, tou úplně poslední větou jsi tomu dal dobrou korunu. tip ;-) Kombajne, a co ty víš, jestli na ten začátek jde přes goto, nebo to má celé ve while(1) { ... } ? ;-)

Nuitík
13. 08. 2002
Dát tip
dobrý!!*

Albireo
12. 08. 2002
Dát tip
Doufám v to také. Ale - marné by to nakonec nebylo. Pokud bychom si všechno pamatovali. Já bych udělal tolik věcí v novém cyklu jinak!

Á, Danny, tohle neřeš, to je cesta do pekel! *

Somalec
12. 08. 2002
Dát tip
todle už někdo napsal před tebou... ale jako filozofie smrti je výborné...

Kami
12. 08. 2002
Dát tip
:o))) No nazdar, to je teda představa!*

Kombajn
12. 08. 2002
Dát tip
to te neucili, ze pouzivat goto je programatorsky prohresek ?? *!

Gastarbajtr
12. 08. 2002
Dát tip
***********!

Seregil
12. 08. 2002
Dát tip
Huf. Tak to je pěkně zavostřený...

LaMouette
12. 08. 2002
Dát tip
a deska se otočí..hrk otočí...hrk otočí....:-)))*

Android
12. 08. 2002
Dát tip
zajímavé:-)

Mea
12. 08. 2002
Dát tip
Tak při tomhle mě mrazí, to by bylo na blití! (sorry za ten výraz) Ale teoreticky by to bylo ospravedlnění existence OSUDU, ještě že na něj nevěřím ;o))) I když, do koho se osud ještě nevkrad, že jo ... TIP!!!!

Danny, chlape, pokud chceš vstoupit do těch modrobílých spirálovitých homolí, neměl by sis sáhnout na svůj život - nemáš splněno :-)) jo a navíc na každém negativním jevu najdeš přece něco pozitivního, tak hledej. m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru