Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hnus,sračky 003

18. 08. 2002
2
1
2259

honza

bylo hodně vody

dlouho sme jezdili do hospody

a nebylo nám dáno

na kampu posedáno

 

na to se nám řeka málo rozlila

aby prahu od kapitalismu očistila


1 názor

evol
14. 07. 2003
Dát tip
t

AAchen
01. 12. 2002
Dát tip
až si vystojíte frontu na banán, stoupněte si do fronty na mozek

to nyx: osobní reakce nám samozřejmě nevadí. stejně jako vyhrocená diskuse. ale náš prapor neni krvavej. za prvý sme proti praporům - a když už - tak je to prapor negace těch praporů existujících. nepociťuji k tobě žádnou zášť a tvuj názor je stejně legitimní jako ten náš. jenom si myslim, že náš je sice utopičtější, zato však korektnější, spravidlivější, krásnější a vznešenější. doporučuji ti přečíst tu reportáž co sem zveřejnil 25.8., jak je to s domělou udržitelností kapitalismu - je to cesta do pekla

Čolito
25. 08. 2002
Dát tip
hmm

Nyx
25. 08. 2002
Dát tip
Nevím proč by našim anarchistickým autorům měly vadit osobní reakce na jejich dílka, tady nejste na agitační schůzce svých souvěrců a reakce čtenářů, jak vidíte může být bouřlivá. Možná jsem zabředl do poněkud ostřejšího tónu ve svých reakcích na banány a mjedenáctku, ale pro mě jsou jejich názory velmi nepřijatelné, což samozřejmě neznamená, že jim je nepřeji, ba že bych jim je nějak chtěl brát či revidovat.(to na vysvětlenou suvicčce). Takže vás PánBůh opatruj v pokoji a dál hrdě neste krvavý prapor revuluce a nedivte se když na vás bude někdo osobně dotírat, v boji se to tak stává.................

suvicka
22. 08. 2002
Dát tip
Pěkná diskuze.Víš,že vaše názory mi přijdou kapku moc radikální a že sem ráda naivní a tak,ale tý vody bylo vážně málo nato,aby nejen Prahu očistila nejen od kapitalismu..no,ale já tomu vlastně nerozumim,jenom si myslim,že se Nyx rozčiluje až moc,takže pro Nyx:umíš respektovat cizí názor?Mě tohle taky úplně nesedí,ale proto se do fronty ještě nemusim navážet,že jo?No nic,mějte hezkej den.

m11
21. 08. 2002
Dát tip
to nyx....je vidět že na kubu a koreu si odborník....přečti si něco víc než jen noviny a občas koukej i jinam než na televizní zprávy....jo, a je mi 25....

anonym27 je samozřejmě frontanabanan

Nyx
21. 08. 2002
Dát tip
Vážení banáni, ptám se vás odkud berete svoje názory, kde jste je nastudovali, jste snad vystudovaní historici, politologové, právníci, ekonomové?!!! Pochybuji. A svoje narážky na můj konzumní život si nechte, jelikož poslední, co by mi bylo vlastní, je spotřebitelský život kunzumenta programů tv nova a polykače hamburgerů. Sbohem nádhery.

to nyx: takže - lukáš - univerzita karlova - kulturologie 1.ročník honza - univerzita palackého v olomouci - filosofie,sociologie - 1.ročník matěj - gymnázium a pak: názory se neberou, nepřebírají, ale tvoří podle dostupných informací a životních zkušeností. zdrojů je moře, stačí jen hledat jinde než v tom co nám předkládají masová média. alternativních zdrojů existuje nespočet, ale i ty sledujeme a i v nich nacházíme závažné informace pro naši kritiku kapitalismu.... a dál: osobní útoky si odstartoval TY, my jen psali své básně...

busy
20. 08. 2002
Dát tip
no škoda, že tě to nespláchlo, teda ne tebe, ale tvý dílko..

Nyx
20. 08. 2002
Dát tip
to fronta.... a m11: oba jste ubozí hlupáčci Za prvé nevím co by jsem ti měl platit letenku, na tu si hochu vydělej sám, nedivím se že čekáš, až ti někdo něco dá, protože takovým lidem se bolševismus a jiné levičáctví dobře hodí do krámu.... a k m11: Kuba a Korea jsou zločinecké režimy, které pošlapávají základní lidské práva a svobody a jejich obhajobu může činit jen maximální ignorant. Sorry a na podobné výlevy primitivismu viz fronta... a m11 jsem obzvlášť alergický! Schválně jsem se ještě nedíval kolik je vám let, tipuji tak 17 - max. 20, pak z toho snad vyrostete......

ani svý jméno nepíšu s velkym písmenem - tak proč zrovna prahu?

to nyx: když mi tu letenku na kubu zaplatíš rád se tam podívám. ale komunismem nazývat tamější diktatury je směšné........frajere. ____ty se ožíráš pro "ušlechtilejší" myšlenky doma ve svym obejváku, ne?

m11
19. 08. 2002
Dát tip
chtělo by to MNOHEM víc vody!!!!!!!!!!!!!!! t. vzkaz pro NYX...ty vole Korea i Kuba jsou krásný ukázky toho, jak kapitalisticky embarga dokážou zlikvidovat země, který před nima neohnou hřbet!

Přečetla jsem od včerejška už tvoje třetí dílko.A názor jsem nezměnila...Alespoň tu Prahu jsi měl nechat s velkým P.No a jestli podle tvého názoru bylo letos málo vody,tak fakt nevím...

Nyx
18. 08. 2002
Dát tip
Stojíš koukám o hlubší kritiku, hm milý asi anarchisto, možná komunisto, asi bys měl zajet na Kubu, nebo do Severní Koreje a tam si ukájet své touhy, ale to ty si raději sedneš do hospody a ožereš se ve spravedlivé věci antikapitalismu, jseš směšnej a směji se ti frajere......................:-))),,,,,

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru