Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

inzerát

20. 08. 2002
12
11
4052
Autor
aleš-novák

všem, co spoléhají na tohle štěstí...

otvírám

závory dopisů

a tolik

bílých vran

 

tolik nadějí

mlhavých obrysů

bude ten pravý

rozpoznán?


11 názorů

manželku na inzerát, auto na inzerát, milenky na inzerát, děti na inzerát, psa... co se dá ještě koupit?


8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
nas vztah bol velmi pekny,no stretnutia zriedkave, mozno inak by sme skoncili podobne...:)

já mám manželku na inzerát. Už 24 let...

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
vdaka odpisaniu na inzerat v Mladom svete som mala kedysi kamarata z Prahy...pisali sme si nekonecne dlhe listy, bolo to ohromne fajn, no skoncilo to..mozno privelka dialka...

MarK.
07. 03. 2011
Dát tip
..bude! .. *

Toscana
09. 02. 2009
Dát tip
No jasně, že by měl být... na to má většina lidí naprosto spolehlivá čidla přece! *t

mám taky manželku na inzerát :o) už dvacet let...

martinez
23. 01. 2007
Dát tip
nejlepší je nehledat... ten/ta/to/ti/ty/ta pravý/pravá/pravé/praví... se najdou sami/samy/sama... :o)

Krel
22. 08. 2002
Dát tip
určitě...

papouch
21. 08. 2002
Dát tip
já blbec dal jednou inzerát že prodám novej vejfuk na škodovku a přišlo mi asi 250 dopisů typu "opiš desetkrát a pošli svým známým, opíšeš-li do deseti dnů, budeš št¨časten, neopíšeš-li, bídněš zhyneš!" A ten vejfuk se mi v garáži válí dodnes. :-)))

tak to je teda soda :o)))) já mám teď auto nabouraný, tak ho taky chci prodat... ale ženit néééé!!!!

skromna
21. 08. 2002
Dát tip
papouch..že tys ale všechny nečet ? :-)))) přeju ti abys bídně nezhynul a aby škodovky zase přišly do módy :-))) alf..taxi nedávej rači inzerát a vraž ho do bazáru :-)))

papouch
21. 08. 2002
Dát tip
ne, nečet, nasypal jsem je všechny do kamen a světe div se nezhynul jsem, naopak, měl jsem v duši ščasnej pocit, jak ze tu dopejsky v tom vohni hezky kroutí a plamínkujou :-))

skromna
21. 08. 2002
Dát tip
papí..mě teď chodí denně tak dva tři mejly tohohle typu..nechceš nějakej poslat?? ale asi blbě hoří :-))

skromna
21. 08. 2002
Dát tip
papí omluva..vim že ty nerad avízka..ale jako potřebuju vědět, jestli mam kliknout na odeslat :-))

papouch
21. 08. 2002
Dát tip
ano, můžeš mi je klidně přeposílat na moji známou adresu splachovaci@zachod.fň :-)))

Bernadeta
21. 08. 2002
Dát tip
*** :-) ***

Renda
20. 08. 2002
Dát tip
Toť otázka :-). Ale my, co spoléháme na štěstí, doufáme, že bude !*

kdo si počká, ten se dočká :o)))

....určitě bude.***!

skromna
20. 08. 2002
Dát tip
znám jednu, ta si dala inzerát, že prodá auto a už je 5 let šťastně vdaná.... *g*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru