Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inšpirované nedostatkom vitaminu C

22. 08. 2002
9
0
2615
Autor
marcela

Ohybný vlhký

nedočkavec,

šmýka sa po

slanej pokožke,

nižšie a ešte

nižšie...

 

niečo zbúra,

zlíže,

niečo postaví,

prediera sa

púšťou i rovinou,

tŕním i krovinou,

hlbšie,

až k prameni slasti,

 

vlastné ááách,

znie mi v ušiach...

 

vyberáš si chĺpok medzi zubami....


Lancelott
14. 08. 2004
Dát tip
Drsné:o) Líbí:o) Pobavilo:o)

Roald
12. 08. 2004
Dát tip
Tie predchádzajúce dielka sa mi zdali trochu jednoznačné, myslím tie farebné, ale toto sa mi páči. Inak ja erotiku vcelku rád. Dávam tip.

marcela
12. 08. 2004
Dát tip
a kto nema rad erotiku? ;-)

dlhagi
06. 08. 2004
Dát tip
heh, pozeram, ze mas stalu klientelu:) vies co mi najprv napadlo, ked som to docitala? ze ten slizky tvor je jazyk v ustach, ktory sa snazi najst ten jeden chlpok neposlusny... ale sama dost dobre nechapem, preco mi hned nenapadla nejaka prasacina... asi mam tiez nedostatok:) vitaminu C vzala mi ho Anca z nasej ulice a teraz nie z mojej viny chybaju mi vitaminy predovsetkym ceeeeeeeeeeeeee:)) uz som ticho a davam tip;)

marcela
24. 05. 2004
Dát tip
ziadne eduscho nehrozi

Shammann
14. 10. 2002
Dát tip
:-))))) sem taky drobet nečekal v co se to zvrhne!!!

Petula
09. 09. 2002
Dát tip
No, podle mne dost zbytečně popisné... Ale ten závěr je fakt dobrej, vtipnej a přitom ze života... Proto přecijen toho TiPíka dám... ;o)

░▒▓-_-▓▒░
«*»


URIAH
01. 09. 2002
Dát tip
úúúúúúúúúúpím :o) T***

marcela
27. 08. 2002
Dát tip
Zly - pokracuj :-)))) si na mna taky dobry ;-))))))) bola to momentka, takze please, neber to smrtelne vazne.

Zly
27. 08. 2002
Dát tip
:-)))

Zly
25. 08. 2002
Dát tip
hmm... pěkná popiska.. .. mimochodem česká Postel od Oskara Reifa? Jestli ano, tak o tom filmu lze říct jen, že je megagalakticky stupidní a že by bylo hezké, kdyby pětatřicetiletému mazánkovi panu režisérovi jeho maminka přestala utírat po močení lulánka a vysvětlila, k čemu všemu může být ta divná věc mezi nohama dobrá.. ..ten film je o deprivaci citů, ale řeší je táááááááááák schématicky, že je to k neunesení/ mentálně jsem zvracel jakož i pokaždé nad exkrementy, chlupy, ostříhanými nehty hezky vyrovnanými v řadě na koupelnovém stolečku a nemytými stydkými pysky... mám pokračovat, drahá?

Albireo
23. 08. 2002
Dát tip
Už je tam, paní starostová (to jako v klubu).

Bacil
23. 08. 2002
Dát tip
Tedy... můj obdiv a tip!

gloren
23. 08. 2002
Dát tip
Som omameni tvojou krasov

marcela
23. 08. 2002
Dát tip
nech ti to dlho vydrzi :-))))

Somalec
22. 08. 2002
Dát tip
s těma chloupkama mezi zubama si mě poslala na kolena..

skromna
22. 08. 2002
Dát tip
:-))) *g*

Albireo
22. 08. 2002
Dát tip
Pointa je super! A pro erotické náznaky bych rád zařadil do Erotického klubu - smím?

marcela
22. 08. 2002
Dát tip
Somalec - a je dobre tam na kolenach? :-)))) skromna <(:->)-->---< Albireo - ze vahas, sup tam s tym :-D

Krel
22. 08. 2002
Dát tip
chm...není co dodat:-))

marcela
22. 08. 2002
Dát tip
veru nie, tam su uz slova zbytocne...

B3
22. 08. 2002
Dát tip
to je jak ten film... POSTEL

marcela
22. 08. 2002
Dát tip
B3 - o akom filme to hovoris?

B3
22. 08. 2002
Dát tip
Cesky cernobily film s anglickymi titulky.. bezel asi tak pred 5 lety. A na plakte byly vyfotografovany zuby jak sviraji chloupky.. Byl to moc zajimavy film, zel bohu si ho moc nepamatuji..Pises i o jinych vecech?

marcela
22. 08. 2002
Dát tip
B3 - aha, tak ten film som nevidela..... pisem, ale zoberie to len jedno dielo za den....takze treba trosku cakat :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru