Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hnus, sračky 009

Výběr: Gastarbajtr
22. 08. 2002
15
0
2528

matěj

Vyzývám afghánskou vládu ať také posílá

humanitární balíčky do spojených států.

Američané rovněž trpí válkou a jsou hladoví.

Vyzývám organizaci Talibanu,

ať se také zbaví odpovědnosti

a vyšle pět pracovníků červeného kříže

na místo bývalého world trade centra.

Vyzývám islámské duchovní,

ať také posílají do křesťanského světa své misionáře,

ať též zvěstují lepší civilizaci.

Vyzývám Usamu bin Ládina,

ať také udělá z George Bushe strašidelný mýtus.

Vyzývám přírodu,

ať také bojuje proti terorismu.

Ekologickému teroru,

kterého se na ni dopouští celý ”civilizovaný” svět.

Vyzývám boha,

ať raději skoncuje tuhle frašku.

 


Pisces
28. 12. 2005
Dát tip
:-D

evol
14. 07. 2003
Dát tip
t

Semeno
16. 10. 2002
Dát tip
Je to naprosto pravdivý a skvěle podaný a eště bych se mohlo přestat opičit. Jenže mě se to líbí a voni to tu už řikali přede mnou. No, škoda. Tak Tip

Litochowitz
05. 10. 2002
Dát tip
gut, moc fajn:-)).....T-p.

valerinka
19. 09. 2002
Dát tip
nevim proc, ale ten konec se mi libi... je to takove... jine:-) *!

Climaster
16. 09. 2002
Dát tip
...FUCK OFF PEOPLE.....EARTH FIRST!!!!!!!!

jak to bylo s volbou Bushe v Americe? máte někdo nějaká fakta?

LaFemme
12. 09. 2002
Dát tip
ne...fakta sou tajena:-}

Knihovník
12. 09. 2002
Dát tip
01.09.2002 frontanabanan - viz. A-kontra č. 106 8/2001 Zdravim Petra / Ondru a jeho bratra ;) Získat informace o zvolení Bushe je dost těžký - kor když nejsme v americe, ale možná nějaký informace se daj sehnat na americkejch A-serverech , jako třeba www.raisethefist.com - tu asi znáte já to tam teda moc nepročítal.

Gastarbajtr
12. 09. 2002
Dát tip
hoho super *V*

Volba George Bushe byla vykonstrovaná. V situaci absolutně nerozhodné, která nastala ( neb se počítá s chybou okolo 1% ), se mají vyhlásit nové volby. Viz americká ústava.

Squelá báseň a geniální rozbor na vysvětlenou. Dávám tip

Kdo je tady terorista? Malé srovnání dvou největších teroristických organizací. O té druhé se však v souvislosti s terorismem příliš nemluví… Al – Kajdá: Její vůdce je zkažený syn mocného politika z extrémně bohaté rodiny. Vláda USA: Její vůdce je zkažený syn mocného politika z extrémně bohaté rodiny Al – Kajdá: Její vůdce vyhlásil svým nepřátelům svatou válku (džihád) a věří, že každý národ který není na jeho straně je proti němu a že Bůh stojí při něm. Vláda USA: Její vůdce vyhlásil svým nepřátelům svatou válku (křižácké tažení) a věří, že každý národ který není na jeho straně je proti němu a že Bůh stojí při něm. Al – Kajdá: Pracuje skrz tajnou organizaci s agenty v mnoha zemích, používá bombových útoků, atentátů a dalších teroristických praktik. Vláda USA: Pracuje skrz tajnou organizaci ( CIA ) s agenty v mnoha zemích, používá bombových útoků, atentátů a dalších teroristických praktik. Al – Kajdá: Provozuje tajné výcvikové tábory, ve kterých školí budoucí teroristy. Vláda USA: Provozuje tajné výcvikové tábory ( Schools of America ), ve kterých školí budoucí teroristy. Al – Kajdá: Její vedení nebylo zvoleno většinou ve svobodných a demokratických volbách… Obrázek jste si již jistě stihli udělat sami…

to nyx: tak teď už skutečně kecáš jen kraviny...bohužel...

LaFemme
26. 08. 2002
Dát tip
slusna vyzva...*

Nyx
26. 08. 2002
Dát tip
Dneska byl „prima“ pohled na to, jak Palestinci zlynčovali nevinnou palestinskou ženu, když se jim po dlouhém mučení konečně přiznala, že spolupracuje s Izraelem. Opravdu něco do vaší revoluční videotéky si myslím.:((

Knihovník
24. 08. 2002
Dát tip
jo

pegasík
23. 08. 2002
Dát tip
prvni opravdu pekne vyslapnuta sracka a za to mas u mne tip! ctu si od 001 a tohle mi prijde doposud nejvyzralejsi

gloren
22. 08. 2002
Dát tip
dobre ja kebi som isiel do vojni tak zabijem Usa ma bin ladina.

jo, dobrý pohled. Moc má v rukou ten, kdo má televizi...nejlépe CNN. Viz terror on tape- klasická ukázka předválečné masáže...

m11
22. 08. 2002
Dát tip
!!! tip !!! ginsberg ani gellner by to nenapsal lip....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru