Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

konec svět(l)a

Výběr: Lyryk, hermit
23. 08. 2002
16
0
2685
Autor
unseen

Srpnovou bouří uzamknuly se sady,

jablka krvácí dnes mimo dosah.

 

Na prámu studu proplouvám Symplegady.

 

Po ostré minulosti kráčíš bosá

a sháníš stáda mojí viny.

 

Místo růži čas na lekníny....


Petula
09. 09. 2002
Dát tip
Pěkně obrazné...

░▒▓~_~▓▒░
«*»


Wopi
03. 09. 2002
Dát tip
Aha, tady jsou ty mršky.... :))

unseen
26. 08. 2002
Dát tip
Merel: Inu, u nás primitivních barbarů byl vždy kladen většejší důraz na rytmus než na melodii - ono tlučením kostmi do balvanu mnoho melodie nevyprodukuješ :o)))) zoo: Promíjet není co, díky. Ženy je ve mně jak kdy...

hermit
26. 08. 2002
Dát tip
t v

skromna
25. 08. 2002
Dát tip
*g*

Bernadeta
24. 08. 2002
Dát tip
***

LaFemme
24. 08. 2002
Dát tip
*

Merle
23. 08. 2002
Dát tip
asi vůbec první, která se mi od tebe skoro nelíbí tuším, že jsi jí chtěl asi něco říct, ale ke mě si to bohužel cestu nenašlo.

Lyryk
23. 08. 2002
Dát tip
na unseena mi nesahejte!!! .-) je to skvělý!!!

Olina
23. 08. 2002
Dát tip
je to skvělý ... hele - růžÍ - jo? nebo ne? "Po ostré minulosti kráčíš bosá a sháníš stáda mojí viny." - po těchhle ostrých slovech kráčím bosá ...:) *

Armand
23. 08. 2002
Dát tip
krása *****

AHED
23. 08. 2002
Dát tip
Asi první, která se mi dneska líbí fakt nejvíc!! To si zaslouží otipnout.

Merle
23. 08. 2002
Dát tip
reb: když se shodneme na lavičce, shodneme se i... čistě hypoteticky ;)) já nemůžu za to, že poezii vnímám hlavně melodicky, a že obrazy a emoce se mě většinou nedotknou. prostě je to tak. ovšem slečny zas vnímám hlavně graficky, a jejich rytmus jen dokresluje obrázek... je to divnej svět ;)))

Ženatej
23. 08. 2002
Dát tip
Pěkný... *

unseen
23. 08. 2002
Dát tip
Merle: Inu co dělat....ale chceš tím říct, že je to nemelodické? Zcela? Lyryk: hehe, omlouvám se, ale na unseena Ti tu a tam, vlastně dost často, sáhnu...nelze jinak :o))) (já tušil, že se Symplegady zabodují :o))) ) Olina: Jasně že růží...díky....a po tomhle bosa radši nechoď, pořezaných už je dost... Armand: Ano, i když tak trošku odvrácená strana....díky... Reb: Proti klubu nemám ničehož, i když si nejsem jist, proč právě antikonzum - ve chvílých, jako je popsaná, jsem totiž smutkem, zlobou a lítostí konzumován ve velmi značné míře....mimochodem Symplegady jsou takové ty dvě srážející se skály, skrz které si to lodí šněroval Odyseus na cestě k (lepšímu?) příštímu..... AHED: Dávám si za rámeček :o)

unseen
23. 08. 2002
Dát tip
reb, díky za vysvětlení.

Pája
23. 08. 2002
Dát tip
*

Merle
23. 08. 2002
Dát tip
reb: s mojí mentální i fyzickou zaostalostí se většinou věnuju hlavně slečnám, a tak na zralý ženy nemám žádnej ucelenej názor... udělám výzkum a dám ti vědět :))) unseen: není to zcela nemelodické (rytmus máš samozřejmě bez chyby), ale ta melodie se mi nelíbí. ostatní míváš zvukově znatelně (pro mě) hezčí.

Stevenson
23. 08. 2002
Dát tip
-))) trochu se suce shoduji u tehke s merkem, ale jinak..o to preci take jde.. aby se u poesie, opravdove trochu rozhybala diskuse..uz proto je to DOBRE..-)) Treba i to jak to rebecca zase smeruje k oblibenemu tematu..-))

Emily
23. 08. 2002
Dát tip
*

zoo
23. 08. 2002
Dát tip
Kritiky ostatních jsem nečtla, jen ve svém rozpoložení Tvou báseň. Namísto dosahu dosahy jsem chtěla nabídnout a namísto růží že čas je na lekníny, ale vono je to jedno, unseen. :-) Tip nedávám ne že by nebyla dobrá, JE! Je, moc, je jinde a tam ať se pozdrží. V Tobě je hodně ženy, že? Píšu v bolesti, tak promiň, kdyby snad bylo co. ya A, že ještě pozdržím, vono z růže do leknína je jako z bláta do louže, žeže?

Wiki
23. 08. 2002
Dát tip
beze slov......!!*!!

Krel
23. 08. 2002
Dát tip
!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru