Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ještě se mi nechce

23. 08. 2002
15
21
5089
Autor
aleš-novák

zase ze šuplíku :o)))

Ještě se mi nechce

příliš ohlížet se zpátky

co když třeba

nic tam není

 

jdu dál

 s brýlemi slepce

a bílou hůl

v ruce

dopředu napřažený...

 


21 názorů

aha...dobrý pohled na věc...

...ale přeci :o)

Alegna
24. 06. 2011
Dát tip
mně báseň krásně "sedla" včetně slovosledu a Diana přesně popsala můj pocit, jak obsah vnímám, takže jsem přišla pozdě )-:

pořád jsem si říkal, odkud ten tvůj název znám :o)

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
...:) Pred tyzdnom som na ich chvalu spievala ody pri splhani sa na Inovec:)

vloni v létě jsem si do Roháčů koupil taky "slepecké hole", překvapilo mě, jak se s nimi příjemně chodí...(trojbodka)

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
skvele... zatial mam v ruke turisticke palice, neobzeram sa, funim stale vpred:)

MarK.
07. 03. 2011
Dát tip
..ani mne se jeste nechce! (nechce spat a lhat, ze se nedivam spat!;)

ale kdepak, to je jen o tom, že ještě nestíhám bilancovat, pořád se ženu dopředu :o)

zinuska
17. 02. 2011
Dát tip
ne ještě ne, ještě se bojím, ne ještě ne, ještě chci žít...

Metta
02. 05. 2010
Dát tip
jj*

..mě taky ne

Toscana
09. 02. 2009
Dát tip
... si ukazuješ, abys trefil??? :o) *t

dopředu napřažená je ta ruka, hůl ji jen prodlužuje...ale záleží na úhlu pohledu... asi je to taky kvůli rýmu :o)

myslím, žes to trefila úplně přesně...:o) pořád převažuje ta touha vrhat se do neprozkoumaných končin...o tom to asi je :o) jsem rád, žes mě motivovala znovu se nad tím zamyslet :o)

Diana
17. 03. 2008
Dát tip
Tahle stará věc mne chytla. Ono je to pořád aktuální, věční téma. Podle mého názoru jsi napsal perfektní podobenství. T******* Píšeš: "..zajímalo by mě, co si kdo představuje, o čem to je?" Tak já na tu hru přistupuji. Kdybych to napsala já, dávala bych tím najevo, že jsem si vědoma své slepoty. Snažím se, ale věci se mnohdy jeví jiné, než jsou. Rozpoznávám vždycky správně skutečnost? Dále: Vím, že bych neměla život promrhat, ale do ledasčeho se mi nechce. Takže se radši neohlížím, nechci vidět, co jsem měla udělat a neudělala... Život má na nás velké nároky a já mám strach, že zklamu. Takže napřáhnu bílou hůl,radši nevidím a doufám, že tím životem nějak propluji. Ale! To bys potom nezařadil do kategorie Jen tak pro radost. Jsem úplně vedle, že? ;-))))

avox
21. 03. 2007
Dát tip
Záleží na tobě, co uvidíš, až se ohlídneš, ale ještě máš opravdu čas, a druhá se mi nelíbí, co přichází, zkoumat a vnímat všemi smysly (i nesmysly) :-))

Armand
28. 08. 2002
Dát tip
* :)

Bernadeta
24. 08. 2002
Dát tip
Já básně nepitvám. Buď na mne zapůsobí nebo ne. Buď mají co říct, tu vnitřní sťávu, nebo jsou hluchý. Tahle se mi líbí moc***

RadeX
23. 08. 2002
Dát tip
Ty brďo! (tip)

gloren
23. 08. 2002
Dát tip
Ti si slepi?

AHED
23. 08. 2002
Dát tip
Ale ten slovosled je nějakej divnej. ...co když třeba nic tam není... Ten konec je taky podivnej, napoprvé jsem jaksi nepochopil jestli máš napřažený ruce nebo jsi tak nějak napřažený celý...já jsem z toho spíš napružený...

ahed: možnost slovosledu- co třeba když nic tam není je srovnatelná, nevidím významový rozdíl. A že je to podivný? jo, je.... proto je to tady , aby si z toho každej vzal, co ho osloví... dík za pozornost a čas :o)))

papouch
23. 08. 2002
Dát tip
AHED souhlas

dík za názory

gloren: vyďým docela dobře :o)))

Albireo
23. 08. 2002
Dát tip
Já proti inverzi slovosledu v básni nic nenamítám, pokud není příliš násilná. Ten konec mě zaráží také.

uznávám, že myšlenka je tu podána poněkud (dost!!!) komplikovaněji...zajímalo by mě, co si kdo představuje, o čem to je?

papouch
23. 08. 2002
Dát tip
no to je jasný - ta bílá hůl je napichovátko budeš dělat špíz :-)))

přihořívá :o)))

Krel
23. 08. 2002
Dát tip
hm...:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru