Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mží

26. 08. 2002
5
0
2715
Autor
Rowenna

Mží,

už od rána

a ulice se proměnily

v pošmourné zrcadlo.

Kráčím po něm

jak nemotorný těžký pták.

Na konci ulice

snad zbylo trochu světla

snad se prosvětlí

zablýská lampiónky

a něčími zuby

 a šlehačkovou růžovou neonovou mlhou

snad, snad v tom světle

stojíš i ty

poprvé s hlavou užasle zvrácenou

jako bych se vracela ze Styx.

Kdo ví?

Je chvíle mezi dnem a nocí

a mží.


Markéta
07. 01. 2004
Dát tip
:-)

hermit
16. 09. 2002
Dát tip
tip

Duf
02. 09. 2002
Dát tip
Napínavé

Damik
27. 08. 2002
Dát tip
hezká, ale pár věcí mi ňák nejde pod fousy - toho snad je tam snad až příliš; šlehačkovou růžovou neonovou..nešlo by to napsat jinak?...zkus té básni dát trochu větší spád, já v ní zadrhávám, ale třeba je to jen můj problém :-)) Ta o žlutých růžích je vážně parádní, máš pravdu Albi, taky bych jí otipoval. A v kuloárech se tu vůbec často objevují krásné věci, které by si zasloužili vlastní místo na slunku.

Čolito
27. 08. 2002
Dát tip
*

Krel
27. 08. 2002
Dát tip
zajímavé...

Albireo
26. 08. 2002
Dát tip
Není to zlé, i když bych řekl, že máš lepší. "Čímisi" vypadá divně, raději bych napsal "něčími".

Rowenna
26. 08. 2002
Dát tip
Kdybych byl keřem žlutých růží ty umí vonět po létu ty, jak to umíš oči trošku zúžíš a já na tvůj rozkaz rozkvetu. Tak se snažím to vskutku ošklivé "čímisi" opravit, hernajs, už asi po páté, a nejde mi to. Možná se to objeví později, doufám. Děkuji.

Albireo
26. 08. 2002
Dát tip
Rowenno, ta básnička v kritice je krásná! Kdyby to šlo, dal bych jí tip.

Aldrin
26. 08. 2002
Dát tip
Acheron,Styx a Léthé až vodami všech projdeš a vrátíš-li se, jsi ještě žluté růže květem? Jsi, a stále ti mží na okvětní plátky... Jen najít tu cestu zpátky.

bodlacek
26. 08. 2002
Dát tip
Fakt pěkné a milé. A Albiero má pravdu - kdyby tak šel dát tip i básničce v kritice... ;-)

maty
26. 08. 2002
Dát tip
Chytilo mne to...tip

dojemně smutný a zvláštní...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru