Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hovory o Nýčem

27. 08. 2002
2
26
14857
Autor
Nýče

Aber nein \"o ničem\", meine liebe Freunde! F. W. N.

Also, budeme hovořřřit, Leute?

26 názorů

klub - emnice Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

no, asik není, no.... :-)) se stává... :-))

Emnice od bojovníka za pravdu... :))

nin
08. 11. 2002
Dát tip
ó děkuji, já se tenkráte tolik snažila, abych vypadala hezky na fotce vedle Janiný matky :-)))

Wopi
08. 11. 2002
Dát tip
no... polk.... polk..... polykám všechny repkliky, co mi přišly na mysl... teď jsem však přeplněn... budu si muset jít do ústraní odříhnout... pardon,,,,

nin
08. 11. 2002
Dát tip
proč pardon, v Indii je říhání něco jako modlitba :-)

nin
07. 11. 2002
Dát tip
jé, Wopi, myslíš teda, vždyť jsi mě viděl, že jsem ten pozitivní písmáckej ouchyl? :-) viděls mě teda zrovna v podobě, kdy jsem si dala záležet na tom, abych vypadala seriózně - a stejně mě ziggy ohodnotil, že vyzerám perverzno :-))))

Wopi
07. 11. 2002
Dát tip
vypadáš skvěle :)) jako ouchylná ségra Julie Robertsové :)))

Wopi
11. 10. 2002
Dát tip
jde o to, jakej druh ouchyla to je ouchyl na malá děvčátka pozitivní neni (i když jim kupuje bonbony Haribo), ouchyl písmáckej pozitivní bejvá :)

JohnieBass
11. 10. 2002
Dát tip
Myslíš "Spiklence slasti". Pokud si je považovala za úchyly, tak byli jednoznačně pozitivní, ale já myslím, že to byli spíš Spiklenci slasti. Slovo úchyl, no k tomu filmu mi to nesedí...ale je to Tvůj názor. JB

JohnieBass
11. 10. 2002
Dát tip
Panimáju! :o)

Nuitík
21. 09. 2002
Dát tip
já si myslim, že koně maj cukr moc rádi!!!

nin
30. 08. 2002
Dát tip
magor je slovo pozitivní, ale ouchyl či zvrhlík negativní - a tohle je z tvý strany ouchylárna a ne magorárna, proč si to nepřiznat! (prej Máme vobě rády máničky - a pak z ní vyleze, že máničkou myslí Chalupu, jako promiň, já v tý době byla určitě zamilovaná do Ozzyho nebo tak někoho :-)))

nin
30. 08. 2002
Dát tip
a tak a vůbec

nin
29. 08. 2002
Dát tip
promiň, ale nečekala bych, že Ti je celkem sympatickej Jirka Chalupa :-)), já když byla malá, měla jsem takovej okruh slov, kterým jsem říkala stydlivý slova, takový ty, při kterejch jsem tonula trapností, třeba čurat (bez ů), slipány (tak řikala spolužačka kalhotkám), pojem Zlobítěpaniučitelka? (to řikal děda), DOSPĚLÁCI atd. atd. - no a JIRKA Chalupa mezi ně patřil taky, jednak tim, že řikal dospěláci, druhak mi to přišlo strašně žoviální, že se někdo takhle starej představuje JIRKA a ne Jiří :-))

Heh, tos ale mohla čekat, dyk jsem magor. A byla jsem už jako díťátko. :o)

JohnieBass
29. 08. 2002
Dát tip
Nietzsche je můj oblíbený philosoph! Tak! fascinující je zejména pojednání Antikrist ! JB

alina
28. 08. 2002
Dát tip
:o))) pošukové

FABIÁN
28. 08. 2002
Dát tip
MAMI TY SES SPROSTA !!! DAS MI BURA DO KASICKY !!! PISU SI TODLE DILO NA SEZNAM. JAKO TO DELAS TY.

nin
28. 08. 2002
Dát tip
chachacha, rebecca si naběhla

Armand
28. 08. 2002
Dát tip
no comment

rebecco... můžeš... mě je to šumafuk. Jinak moje verze básně o Nýčem zní: Fridrich Wilhelm Nýče šel očistit rýče zapomněl si klíče to byl teda v píče

djPes
28. 08. 2002
Dát tip
Písmák dětem :))))

djPes: Zápalky nepatří do rukou dětem; Písmák... někdy taky ne.:o) I když pochybuju, že by dnešní děti neznaly slovo "píča". To spíš neznají slovo "Nýče".

Ne, Stando. Nejedeš v tom sám. To mi připomíná takovou etapu ve Studiu Kamarád, to bejvalo v neděli ráno a uváděl to Jirka Chalupa, se mi líbil, i když byl trochu slizkej, protože vypadal trochu jako mánička s těma mastnejma vlasama, no a tam byly různý postavičky, Jů, Hele, Muf, Harry Šoumen a tak, a jednou tam někdo chtěl někoho otrávit jabkem a běhali tam dva lidi převlečený za jablka a měli zelený punčocháče a velký boty a nahoře takovou jablečnou kouli, a dělali takový posunky nohama a zpívali (první jabko): PO OBLOZE JEDU (druhý jabko): JÁ TAKY (první jabko): JSEM PLNÉ JEDU (druhý jabko): JÁ TAKY To mi nějak utkvělo, i ty tanečky jablečný, ani nevím proč, ale bylo nás ve třídě víc, protože jsme na sebe často hulákali: "Po obloze jedu! Jsem plné jedu!" Pamatujete si to taky někdo???

Ne, Stando. Nejedeš v tom sám. To mi připomíná takovou etapu ve Studiu Kamarád, to bejvalo v neděli ráno a uváděl to Jirka Chalupa, se mi líbil, i když byl trochu slizkej, protože vypadal trochu jako mánička s těma mastnejma vlasama, no a tam byly různý postavičky, Jů, Hele, Muf, Harry Šoumen a tak, a jednou tam někdo chtěl někoho otrávit jabkem a běhali tam dva lidi převlečený za jablka a měli zelený punčocháče a velký boty a nahoře takovou jablečnou kouli, a dělali takový posunky nohama a zpívali (první jabko): PO OBLOZE JEDU (druhý jabko): JÁ TAKY (první jabko): JSEM PLNÉ JEDU (druhý jabko): JÁ TAKY To mi nějak utkvělo, i ty tanečky jablečný, ani nevím proč, ale bylo nás ve třídě víc, protože jsme na sebe často hulákali: "Po obloze jedu! Jsem plné jedu!" Pamatujete si to taky někdo???

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
Muf byl muj oblíbenej postava. I se mi o ňom zdálo a chtěl jsem ho za ženu.

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
Ale nedali mi ho.

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
Nafoukanci.

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
Mufe... kde jsi skončil.... :((

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
Jo, "po obloze jedu...." zakázali na žádost tehdejšího ředitele Spolany.

Muf byl dobrej, mluvil ho Cízler a Cízler je starej opilec. :o) Nicméně Cízlera bych za ženu nechtěla. Ty máš ale hrozný vkus, Wopi!!!

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
Ale nééé Cízlera, MUFA jsem chtěl. Mluvit by nemusel. Jen by musel zpívat tu písničku "rutyšuty muf muf", tu jsem miloval víc než býtls.

Taky dělal "trrr digi dagi muf muf", on měl vůbec bohatej výrazovej rejstřík... a pokud jde o Býtls, moje máti se mi jednou přiznala, že se jí líbil Paul McCartney, to bys do ní neřek, že ne?

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
jo, "trrr digi dagi" - tu jsem taky miloval, škoda, že býtls vydávaj pořád kolem dokola a TOHLE ne CD nesežene ani Šlouf

nin
28. 08. 2002
Dát tip
dělal VRR digi dagi muf muf a žádný trr. a maj ho mimo jiný tam, kde jsem sehnala pro Monty toho plyšovýho Bobíka. to s těma jablkama si pamatuju!!! akorát že už jenom to Jsem plné jedu a né to Po obloze jedu, no to je paráda, to vyhlašuju Vtipňuščí hymnou!!! Monty, si mě zklamala, když jsem ti tuhle psala, že se nám voběma líběj akorát máničky, nemyslela jsem, že do toho počítáš Jirku Chalupu. To žereš i Standu Hložka, viď. Kůůůrva, Monty, ty seš zvrhlík!

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
A dělal trrrrrrrr a dělal a dělal!!!! (teda Harry Šoumen dělal trrrrrr digi dagi a muf dělal MUF MUF!!!)

galaxy
28. 08. 2002
Dát tip
Hmmm...

Ale houby, já nepsala, že se mi Jirka Chalupa líbil jako chlap, já to myslela tak, že mi byl celkem sympatickej.... určitě víc než Štěpánka... fuj, Hložek... za koho mě máš???

Jan_Hus
27. 08. 2002
Dát tip
Warum nichts? Pokud jde o mne, já bych pro pravdu umřel.

Nietzche
27. 08. 2002
Dát tip
A co jako?

Je zajímavý, kolik slov se rýmuje na "Nýče". Tak třeba... klíče, tyče, rýče, strýče a tak. To sprostý, jak psala Rebecca papouchovi, to napsat nemůžu, protože je vzhůru naše nevinné dítě a mohlo by z toho dostat škytavku.

To nemůžeš tvrdit, že nikdo, třeba jo, třeba je tu plno těch, co se zbláznili a teď už třeba ani nechodí na Písmák, protože jsou úplně zblázněný a sešněrovaný ve svěrajdě a na izolačce a nemůžou ke klávesnici, protože mají záchvaty agrese... akorát že my o nich nevíme! Ale bejt tu můžou! Já třeba někdy kolem třetí ráno cejtím, jak pomalu šílím, jak to na mě leze, a říkám si, že to je kvůli lyrickejm básníkům a epickejm možná taky, a vůbec mě nenapadne Fridrich Wilhelm Nietzche, leda až jako úplně poslední, protože já měla vždycky radši Schopenhauera!

Můj spolužák Pavel Němec napsal do písemky z filozofie - slavný německý filozof Nýčefridrich, což je jasnej důkaz toho, že to každej píše JINAK.

nin
27. 08. 2002
Dát tip
a kde seš teď Ty sám, ha?

Nýčovina?

Páni, ten Nýče byl ale... filozof!!!

no jak kdy, vobčas nějakou tupost utrousil :-)

nin
27. 08. 2002
Dát tip
To sme zwei, aber mě taky ne :-)))

No, v podstatě tam jde o to, že nadávaj filozofům, ale přesně to přeložit taky neumím ...:o)

galaxy
27. 08. 2002
Dát tip
NIETZCHE V laskavosti není nenávist k lidem, ale mnoho opovržení.

kdokoliv
27. 08. 2002
Dát tip
řekl fridrich nýče je to všechno v       trusu a co se mě týče nač si špinit pusu

Wopi
27. 08. 2002
Dát tip
do toho ti nietzchehož neni :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru