Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opuštěná pláň...

20. 03. 2000
6
0
1167
Autor
Cat

Když se někdo cítí sám...

Stál tam na pláni, tak sám a sluníčko mu svítilo do očí. Bylo již skoro jaro a jemu bylo smutno, smutno z té samoty. Přemýšlel o životě, jak je krátký a jak si v něm připadá zbytečný. Mraky na chvíli schovaly slunce, začalo mírně poprchávat. Dál tam stál a chtělo se mu křičet na celé kolo: "Haló, lidi, já jsem tady, patřím také mezi vás, všimněte si mě někdo.", ale nevydal ze sebe ani hlásku. Na jeho rameno se posadila vrána, možná proto, že byla taky tak sama, nebo jen pod tíhou mokrých křídel nemohla letět dál. Jako by mu věštila jeho blízký osud. Když přestalo pršet, vrána odletěla a on mohl dál pokračovat ve svých chmurných myšlenkách. A najednou si uvědomil, že smysl života není v jeho délce, ale v tom, co během tak krátké doby dokážeme, i krátký život dokáže být smysluplný, a jen tak jemně, aby se neřeklo se pousmál. Slunce si opět našlo cestu ven mezi mraky a on věděl, že tenhle jeho úsměv bude ten poslední. Věděl totiž, že teplo a slunce nedělá dobře sněhulákům.
Laďa
25. 10. 2000
Dát tip
Na konci jsem zjistila, že ti tipy jsou za toho sněhuláka. Taky si je zasloužíš. Co se týče vět a obratů, je to lepší než u Letní noci a ta pointa se ti prostě povedla.

lobb
31. 03. 2000
Dát tip
Hezky vypointovane. To jsem fakt necekal a dokonce jsem se u toho i malinko usmal (jen aby se nereklo). -TIP-

Cat
29. 03. 2000
Dát tip
Děkuju za tipy :-)))

Anonym
29. 03. 2000
Dát tip
Hmm, ja ji tezko TIPnu, protoze nemuzu(:-)), ale klidne Ti Cat napisu, ze ma moc dobrou pointu. Stivin

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
ježíši to je úžasný vůbec jsem nečakala takovej závět tip

Merle
21. 03. 2000
Dát tip
jo, tak tohle je dost dobrý... (ale já říká Míra malé dobroušení by to ještě sneslo)

Merle
21. 03. 2000
Dát tip
BTW: počátečnický tip

zámek
20. 03. 2000
Dát tip
... to je ... nó ... to je ... papá ... parádní ... parádní inspirace ... díky, moc díky ...

Miroslawek
20. 03. 2000
Dát tip
Dost dobrý, tohle si i TIPnu, možná by to chtělo jen trošku Krytykoidně a Merleovsky vybrousit.

Silvinka
20. 03. 2000
Dát tip
Súhlasím s Miroslawkem.

Stepca
20. 03. 2000
Dát tip
Skvělé, výstižné, vTipné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru