Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprvé

29. 08. 2002
45
13
4137
Autor
Aki

Sněhurkám... něco takovýho jsi měla na mysli? jsem to teda zkusil, ale ty mý kravince mi jdou asi líp... :o)

Déšť má chuť soli
sny se drolí
a to jen chvíli
na prudkým slunci byly...
po přívalech něhy
na první stehy
poraněná duše
pomalu si zvyká...

 

Jen žlutý růže
zašlapaný do kaluže
místo vázy
teď trochu kazí
scénu...
jako když ke kořenům
staletýho dubu
posadíš sádrovýho trpaslíka...


13 názorů

Aki
22. 01. 2010
Dát tip
Lalinka: povědomý? a odkud? :o)

Lalinka
21. 01. 2010
Dát tip
Je mi to velice povedome...

A.H.
11. 12. 2008
Dát tip
má to krátký, střídavý verš, který se přelévá ze strany na stranu. Samozřejmě neříkám, že to nemá nic do sebe.

Aki
10. 12. 2008
Dát tip
proč zvláštní?

A.H.
05. 12. 2008
Dát tip
jak už někdo zmínil, je to opravdu zvláštní

zvonková
06. 08. 2008
Dát tip
:-)))

**T**

Aki
02. 07. 2008
Dát tip
jirik: nojo, žiju :o) momentálně těm básničkám moc nedám, tak sem zajdu jen občas juknout, co je novýho... za to avízo se omlouvám, nějak mi ujela ruka a poslalo je to všem... omluva patří i všem ostatním... :o)

Miroslawek
25. 06. 2008
Dát tip
tajnosnubně vnímám avízo ;o)

j_i_r_i_k
25. 06. 2008
Dát tip
Šmarjá Aki, Ty fakt eště žiješ? A já měl zkazky o tom, že sem občas zajdeš, za legendy k ohni... :) A za avi... no, děkovat nebudu, to bych si sral na hlavu, tak jen tajuplně mlčenlivý odejdu.

Kastel
25. 06. 2008
Dát tip
Šly takhle ulicí postarší kurvičky sluníčko lechtá jim vrásčité tvářičky aby to bylo trochu tochu víc dada přidám i sluníčko co lechtá jim záda To babči rozpálí úplně do ruda - já s nima vyřeším problém jak Neruda...

Aki
25. 06. 2008
Dát tip
šmarjá, co je na týhle básničce surrealistickýho, nebo dadaistickýho? :o) jelikož JSEM barbar, tak všechny moje básničky zákonitě musej bejt barbarský... :o) o sluníčíčku, lechtajícím tvářičičky já nikdy psát nebudu, promiň... :o)

hezká T

no, jdou ti líp :-))))) ale kdybych to četla u někoho jinýho, byla bych nadšená :-))))) tak tip a dál se nechám rozmazlovat těma kravinkama :-)))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: hele, to jako chceš říct, že kdyby to napsal někdo jinej, tak ho budeš chválit do nebe, ale že jsem to spáchal já, tak jakože tip jenom z protekce...? :o) to je skoro rasová diskriminace bych řek, na to jsme my, barbaři, háklivý :o))) ...a dík... :o)

No, tak to prostě je, smiř se s tim :-))))) od tebe už budu čekat jen to nejlepší :-)))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: a sakra, tak to jsem v průseru, to nejlepší už mám dávno za sebou... :o)

a na to jsi přišel jak? :-)))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: no... protože... už bylo i líp... to znamená, že teď to nejlepší není... a jelikož čekám, že se to zlepší každým dnem a ono furt nic, tak jsem prostou statistickou metodou vydedukoval že to nejlepší už prostě bylo... :o)

když tomuhle uvěříš, tak se můžeš jít zastřelit, to pak nemá život cenu

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: neé, na odstřel to zas taky není... ono je mi tu i tak docela fajn.. to spíš mě dřív odstřelí někdo jinej... třeba nějakej žárlivej manžel... :o))

Jo, tak to za to stojí :-))))) máš si vybírat ženský, který maj zcela nežárlivý manžely :-)))))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: když to je těžký... vono většinou toho manžela poznám až když už je pozdě... :o))

musíš se zeptat, líná huba holý neštěstí! :-))) Muj manžel je třeba děsně žárlivej :-)))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: tak to si budeme muset dávat pořádnýho bvacha, no... :o) ono není o línou hubu... to vždycky slyšíš jen: "když ono s ním už nic néni... jemu je to úplně jedno..." a pak se ve dveřích objeví rozzuřenej boxer, 2 metry deset a vysvětluj si, že seš instalatér, když máš na sobě jen trenýrky a někdy ani ty ne... :o))

A to je tvuj koníček? Obcházet vdaný ženský? Zustat do první rány pěstí od boxera? Ty nejsi chlap, nevíš, jak to je? Chlap si na svuj majetek přece nenechá šáhnout, i když ho už tak moc neinteresuje!

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: hezkej koníček, ne? :o) ale na prstýnku já netrvám, beru i svobodný... :o)) chlap jsem, ale já si na svůj majetek šáhnout nechám... a zvlášť od hezký ženský... on pak totiž ještě narůstá... :o))

Tak to je prima, taky bych potřebovala šikovnýho makléře, doporuč mi ho!

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: se stav někdy... :o)) jenže takovejhle majetek ty nemáš, v tom ti žádnej makléř pomoct nemůže, to bys musela na operaci... :o))

No, to by mě zajímalo, jak to dělaj! Opačně to chápu, z chlapa na ženskou, ale ze ženský na chlapa.....jak to pak může fungovat?????

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: asi dost nespolehlivě... stejně jako u každýho druhýcho chlapa... :o))

ještě jsem na takovýho nenarazila :-))))) myslim na nespolehlivýho :-)))))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: prostě klikařka :o) počkej za pár let... :o))

proč za pár let? :-))) proč myslíš, že jsem si vzala mladýho chlapa? :-))))) Aby mi dlouho vydržel! :-)))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
si za pár let povíme... :o)) ale už jsem psal, že jsi klikařka... třeba jsi natrefila na toho prvního... nespolehlivej je přece každej druhej... :o)

neboj se, vzala jsem si jedinýho na světě, kterej je nespolehlivej i jako mladej. Nebo ne, jinak, je spolehlivej, spolehlivě je s nim hovno

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
čekanka: týjo, kdyby to tak čet.. :o)) tak se někdy ozvi... rorvážeme uzel a uvidíme, co bude... :o))

alim
20. 03. 2003
Dát tip
blbinky pises perfekt..ale tohle je taky moc fain...tipik*

j_i_r_i_k
27. 02. 2003
Dát tip
Na Miroslawka moc čirý, na mě zas málo, piš blbiny, pjekňe prosííím...

Bobísek
24. 02. 2003
Dát tip
t*

Helen
24. 01. 2003
Dát tip
*

Douda
20. 01. 2003
Dát tip
TIP

Carrie
15. 01. 2003
Dát tip
tohle je barbarsky dobrý, tipuju, trpaslík mě dostal

Aki
15. 01. 2003
Dát tip
Carrie: no to je dost, že mi taky něco pochválíš :o))

Yfča
15. 01. 2003
Dát tip
Jo, trpajzlíček je hustej! Líbí, tipanec... :o)

Aki
19. 11. 2002
Dát tip
U Vulkan: zvíře! ano!! konečně někdo, kdo se nebojí říct pravdu! :o) takovej malej českej vulpes vulpes... (čti vůlpes vůlpes) :o)) jo... a díky... :o)

Aki
30. 09. 2002
Dát tip
Miroslawek: to by se ti ani nepovedlo :o)) to by se totiž nepovedlo nikomu :o)))

Barbar
30. 09. 2002
Dát tip
Jak řekl Tichosem, ticho tam a tip

Miroslawek
28. 09. 2002
Dát tip
na mě je ta báseň trochu moc prostá a čirá... bez tajemství a pronikání pod povrch slov, nicméně myšlenka a pointa se Ti vyvedly... nad Míru ;o))) ... a ovšem tvé obrazy a slovní spojení v této básni mi připadají často na hranici klišé ne-li za ní... to neber, jako invektivu... asi mám až příliš načteno... ;-D

Aki
28. 09. 2002
Dát tip
Miroslawek: když já radši básničky takový, kterým je aspoň trochu rozumět... :o)) já na takovýhle věci ale stejně moc nejsem, radši páchám ty svý kravince, tohle byl jen takovej pokus... :o) a díky za upřímnost :o)

Miroslawek
28. 09. 2002
Dát tip
já Tě přece nechci měnit... ;o)))

Rowenna
24. 09. 2002
Dát tip
Jsem tu podruhé, přečetla jsem si kritiky, pobavila se, no. Je to tvůj způsob vidění světa, já to nevnímám jako schválnost, prostě vidíš kytky v louži a trpaslíky u stromu. A to je to krásné, že je ten svět (a jeho mrňavý vzorek Písmák) tak rozmanitý.

Spvrivs
23. 09. 2002
Dát tip
Ten trpajzlík sedí, ale radši se vrať ke kravinám, pjošim pjošiiim. :-)

Spvrivs
23. 09. 2002
Dát tip
(teda ke kravincům)

Harold
20. 09. 2002
Dát tip
!

Harold
19. 09. 2002
Dát tip
Proč píšeš tak dobře??? Ty bys moh psát sebe pitomějš a ždycky by to mělo ňákej divnej náboj.... gde to bereš?? Tu jiskru... dík***

Aki
19. 09. 2002
Dát tip
Harold: čéče, nevím, jestli dobře, ale každopádně mě těší, že se ti nad tím nezvedá kufr :o) možná je to tím, že netlačím na pilu... nesedím každej večír s ohlodanou tužkou u bloku... když mě napadne nějakej ten veršík, tak si ho napíšu... mám jich už pár stránek.. :o) ale je to třeba fakt jen jedinej veršík... a když na něj koukám dýl, jak 5 minut a dál nic, tak na to prdnu a nechám to dozrát... pak na to jen tak mrknu třeba za měsíc a buď se žárovka rozsvítí, nebo ne... když ne, mrknu zase za měsíc... asi tak nějak... :o)) a díky za přízeň :o)

Špuntík
19. 09. 2002
Dát tip
++yo++

kobliha
18. 09. 2002
Dát tip
Tve kritiky se mi nelíbí,vyser se na ňaký hlody ty dokonalej vážňáku ulítlej,

kobliha
18. 09. 2002
Dát tip
Ty pseudofilozofe,plácáš kydy.Seš normální ? Asi ne .Proč zbytečně sereš lidi ,pitomče?

Aki
18. 09. 2002
Dát tip
koblyho, koblyho... víš, já si hodně cením upřímnosti. proto se taky upřímnej bejt snažím... a proto jsem taky napsal to, co jsem napsal... pod dvě tvoje "díla"... to, co jsem napsal, není žádná kritika, páč nebylo kritizovat co, ale jen můj názor, poznámka... k filozofovi mám asi tak daleko, jako ty k jedničce z češtiny, nevím, kde jsi tohle sebral... :o) a k dokonalýmu vážňákovi ještě dál... :o)) jediný, do čeho ses trefil je, že nejsem normální... už jen proto, že se nebojím říct nahlas něco, co si jiný jenom myslej... a že seru zbytečně lidi? to je hovadina největší... já te totiž neseru zbytečně, já je seru rád... :o))) a tebe obzvlášť :o)) přeju ti moc fajn den :o)

Čolito
13. 09. 2002
Dát tip
skvělý

epiktetos
11. 09. 2002
Dát tip
Překvapuješ... . TIP

epiktetos
11. 09. 2002
Dát tip
Překvapuješ... . TIP

zvonková
08. 09. 2002
Dát tip
překvapuješ barbare :c),ale někdy i příjemně :c) *

miklunka
08. 09. 2002
Dát tip
*

Corwin
05. 09. 2002
Dát tip
Zase jedna perlička :) tip

malykuba01
31. 08. 2002
Dát tip
líbí*

PecKer
31. 08. 2002
Dát tip
perfektní, nádherné, to není pokus, to je vkus Típ

Bernadeta
31. 08. 2002
Dát tip
Líbí moc***

ravi
31. 08. 2002
Dát tip
potěšilo ...

Aki
30. 08. 2002
Dát tip
jejda, díky moc všem, jsem netušil, že se to bude až tak líbit :o) byl to jenom takovej pokus o něco jinýho, než ty moje blbiny...

Kastel
30. 08. 2002
Dát tip
Dobrej pokus - T

Happy
30. 08. 2002
Dát tip
Tak takhle rozjásaný kritiky jsem jinde neviděl. Ten Aki, to je jistě skvost. Krapet mi neladí závěr, jinak slovy Kastla. T

Aki
30. 08. 2002
Dát tip
Happy: Aki není skvost, Aki je vocas :o) a občas taky Bůh :o))) dík... a vidíš, já si zas myslel, že se mi ten konec docela poved, to je přesně to, o čem jsme spolu vedli debatu... :o))

Happy
30. 08. 2002
Dát tip
Aki no to je vskutku houpačka. Ocas, Bůh, to by měl $vatý Pendl radost :o). Neřek jsem, že ten závěr je nepovedenej. Jen mi nesedí k předešlému. Slovy jedlíka - jako bonpar v houbové omáčce. Což jinému apetítu může být skvostná pochoutka. Je to o tom, máš recht :o]

Rowenna
30. 08. 2002
Dát tip
-Tip.

Kytička
30. 08. 2002
Dát tip
Vidíš, jak ti to vychází, takový pokusy dělej častěji :)

Francois
30. 08. 2002
Dát tip
Skvělé. tip

Witch
30. 08. 2002
Dát tip
mně to připadá celý moc prímový... a proto *

Lalinka
30. 08. 2002
Dát tip
To je fakt úžasné.....*

Petříček
30. 08. 2002
Dát tip
Teho trpajzlíka sis moch zgumnout,zas lepčí než ňákej tento... se docela dobrej no ....................................................TIP

Wiki
30. 08. 2002
Dát tip
Aki, seš šikovnej .-)) kravince i takováhle lyrika ti jdou skvěle.ioc se mi to líbí :-)) *

Bulvena
30. 08. 2002
Dát tip
Fekální poezie i lyrika , vše dobré Tip*

Armand
29. 08. 2002
Dát tip

Kytička
29. 08. 2002
Dát tip
akí, to je nádherný ****

Klaun
29. 08. 2002
Dát tip
no nádhera :-) *T

...no vidíš,že to jde...paráda...***TIP

galaxy
29. 08. 2002
Dát tip
Jen žlutý růže...děkuji, je to nádherný :-)***

Annika
29. 08. 2002
Dát tip
a ja som si mysela, ze dazd chuti duhou ;-) krasne si to opisal t*

Krel
29. 08. 2002
Dát tip
!!*

Amanda
29. 08. 2002
Dát tip
Zvlastni ma to svou zvlastni silu !** ...zarazuji do klubu romantiku

Margarettka
29. 08. 2002
Dát tip
nadhera, ty růže a ten trpajzlik....neni co řešit to je *ový

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru