Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdnochodec

21. 03. 2000
1
0
1374
Autor
Stepca

Nejen o lidech bez domova, ale i o lidech bez lidí.

Prázdnochodec Jde prázdnou silnicí v příkopech za sebou spí řady stromů jde prázdnou silnicí oblohu nad sebou dávno bez domu. Jde prázdnou alejí šípky se na kopcích bázlivě krčí za prázdnou alejí čekají první sníh ruce si do kapes strčí. Za kopci prázdnými zlaťák se kutálí do měšce zimy za kopci prázdnými obzor se zapálil roztančil stíny. Za prázdným obzorem zasvítí knoflíky nebeská vesta za prázdným obzorem vesmír je veliký zastaví na hraně představ. Však za prázdným vesmírem už jen prázdné aleje slunce a kopce za prázdným vesmírem jen prázdné naděje prázdného chodce...
Šílená
17. 04. 2000
Dát tip

B.Ezejmenij
27. 03. 2000
Dát tip

Stepca
23. 03. 2000
Dát tip
všem: Díky za porozumnění, pochopení, povzbuzení ...:-)

Rivka
22. 03. 2000
Dát tip
...

Hackman
21. 03. 2000
Dát tip
Tak jsem šel, pěstičky narvány do kapes a z mého svrchníku zbyl pomalu jen sen, co lásek vysnil jsem a jakých, jen si v plen mě vzala můzo má a nesla do nebes......R.

Bibša
21. 03. 2000
Dát tip
Jéva, to je smutné, ale když vytrnu z kontextu třetí a čtvrtou sloku, přežijí i samostatně, ty jsou fakticky skvělé! Klučino, chvilema utika rytmika, je to škoda, protože jinak je to zajimava stručna a vystizna forma. A tema se mi taky libi, takze u Bib tip, první za posledních pět dní.

Bára Braun
21. 03. 2000
Dát tip
.... vzalo mě to...smutnokrásný díky

Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
Hezký.

Jákob
21. 03. 2000
Dát tip
někdy jsem tak prázdný i já..líbí

Miroslawek
21. 03. 2000
Dát tip
Ještě, že už nejsem prázdný, ale byl jsem, ufff...

Merle
21. 03. 2000
Dát tip
Zbytečně dobrý...

Špuntík
21. 03. 2000
Dát tip
jo....také spokojeně přikyvuji....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru