Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpráva o houbařské sezóně na Drahanské vysočině

30. 08. 2002
14
0
2668
Autor
Josefk

taková obyčejná, skoro o ničem... jak pro koho :-)

Byly to velice úspěšné dny, i když vše bylo jaksi naopak. Hřiby se rozrostly nejvíc až po úplňku, čím větší bylo sucho, tím rostly víc a do lesa jsem se vydával až před polednem... .

Vybíral jsem si totiž po půldnech dovolenou a ráno jsem ještě musel dohlédnout na holky, aby se hned od rána při práci nezpotily, což ale   v době antiperspirantů není aktuální, takže to byla stejně výmluva.

Abych nevypadal jako úplný blázen, chodit denně na houby, to je minimálně ... divné, chodil jsem oficiálně na procházky se psem. Neoficiálně pak s košem, který se dost rychle plnil... . V poledne byl už v lese klid, ty desítky houbařů už si doma prohlížely poloprázdné košíky.

A pes ? Ten je velice platným pomocníkem, do stráně táhne, v houští najde skulinu. Rozumí povelům "doprava", "nahoru", "pomalu", "tam ne", "čekej", je s ním bezvadná spolupráce, jen hřiby ještě neaportuje.

Ale hlavně je samá radost, což se přenáší i na mne. Nejvíc se těší na chvíli, až mi upadne tělo a on sebou hodí vedle mne. Dám si berlu pod hlavu, aby mi nebolelo za krkem, jednu nohu si pes nechá dát na hřbet, ruku kolem krku a s vodítkem omotaným kolem ruky soutěžíme, kdo zabere dřív. Řeknu vám, ani mravenci nás neprobudí !

Moc hezky se ta moje polodovolená vydařila. Smaženice,vonící syrůvky na plotně, řízky, růžovky na kmíně, omáčka, gulášek... a spokojená manželka, s ní jsme odpoledne chodili opravdu jen na procházky. Nechápe totiž, jak může někdo mít radost z toho, že se mu zapíchne v houští větev pod oko... .

Mělo by zapršet, mám ještě dvacet dní dovolené.


Yfča
10. 03. 2003
Dát tip
:o)*

Wiki
31. 08. 2002
Dát tip
bezva pohodovka :-) *

Wopi
30. 08. 2002
Dát tip
Až na tu méně šťastně naformulovanou větu "Dám si berlu pod hlavu, aby mi nebolelo za krkem, jednu nohu si nechá dát na hřbet....", kde se čtenář zadrhne náhlou nevyslovenou změnou osoby, je to příjemná náladovka...

Wopi
30. 08. 2002
Dát tip
Stando, já Tě neopisuju, vložili jsme to současně. :)

Armand
30. 08. 2002
Dát tip
"Nechápe totiž, jak může někdo mít radost z toho, že se mu zapíchne v houští větev pod oko... " hehe :)))) a ona to nechápe? jinak téda --- u nás minlý týden nerostly, a to ani na spešl místech ne. Trocha klouzků, trocha růžovek a spousta žlutých holubinek ... (z nichž by krmě nebyla zrovna dvakrát poživatelná, že?) :))) * (a souhlas s Wopim)

Josefk
30. 08. 2002
Dát tip
W :trochu jsem to opravil, dík

Josefk
30. 08. 2002
Dát tip
teď nevím, jestli bych neměl dát ještě "jednu moji nohu" :-)

Toxman
30. 08. 2002
Dát tip
To už není záliba to je fanatismus :o))) Doufám, že ta zpráva není příliš zkreslená :o)**

Armand
30. 08. 2002
Dát tip
Jos - k dopisu: 18náctka je dobré číslo .-)))

Jsem byla letos jednou na houbách... s tchýní... :o) Na rozdíl od tvého psa a od tvojí manželky nechápala úplně jiný věci... a kromě toho jsme ani nic moc nenašly... jednu mladou bedlu, tři ožraný klouzky a dva vyschlý suchohřiby. :o) :o)*

Wopi
30. 08. 2002
Dát tip
teď je to lepší ;-)

Stando...:o))))))))))))))

Josefk
30. 08. 2002
Dát tip
Vašinovi: :-) Armand: 18, to byl krásnej věk, ani si už nevzpomínám :-) Toxman: můžeš přijet na exkurzi .-) všem: díky za návštěvu, za půl hodiny vyrážím :-)

Josefk
30. 08. 2002
Dát tip
nazdar !

Toxman
30. 08. 2002
Dát tip
Hodně štěstí na lovu :o)

Armand
30. 08. 2002
Dát tip
lofu zdar!

Dabi
30. 08. 2002
Dát tip
Hlásím, že též chodím lovit na Drahanskou vysočinu:o))) A že rostou!:o) Můj upřímný t*

gd
30. 08. 2002
Dát tip
Houby nejím... Ale to hledání má něco do sebe. Tip.

skromna
30. 08. 2002
Dát tip
*g*

clovrdik
30. 08. 2002
Dát tip
joj, to je přesně ono, taky totiž patřím k těm bláznům, co jsou schopný celý dny lítak s košíkem po lese .. jen toho času moc není ... TIP za pěknou navozenou houbově voňavou náladu :-)

horák
30. 08. 2002
Dát tip
Náladovka. Tady taky furt nic.*

Aki
30. 08. 2002
Dát tip
co pod voko, do voka je to lepší :o))*

řásná
30. 08. 2002
Dát tip
hezký *

Marco
30. 08. 2002
Dát tip
houbám a lesům zdar :c) °)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru