Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Silvii...

21. 03. 2000
4
0
2506
Autor
NoHead

Sú veci dobré a veci zlé a tie čo nestoja za reč ... a potom sú ešte tie, čo nikto nikdy nezaradí nikam ... ako napríklad tento rozchod

Bojím sa prázdnej postele keď vchádzaš do izby Prázdnej postele kde sme sa rozišli Bojím sa tvojho smútku je mi ľúto ...
Čolito
16. 08. 2002
Dát tip
taky mi je to líto:-((

veľmi sa mi páčia takéto krátke básničky, menší, resp. malý počet slov na vyjadrenie pocitov......

Sýkorka
24. 02. 2002
Dát tip
Teraz ma tak napadá.... Zaradilo sa? A... svojho smútku si sa nebál? Nechcela som v mojej prvej kritike vidieť, že Ti na nej :o) záleží, lebo to bolo príliš čerstvé. Posteľ bola hneď presťahovaná, aby si tam ani náhodou neostal... A ten smútok... sa nakoniec zniesol... Jeden zbytočný vzťah potom a už sa môžem opäť usmievať. Asi by sme boli iní keby to bolo v inom čase. Alebo by sme aj tak neprekonali, ktovie. Čo povieš?

NoHead
24. 02. 2002
Dát tip
Hmm ... neviem ... asi som to nikdy zaradovat nechcel ... k niektorym veciam nepotrebujem mat vyjasneny postoj/pocit/pohlad ... toto je jedna z nich. Ja a bat sa smutku? Cojaviem ... mam pocit, ze ma nema velmi cim nastrasit. "Mne na mne az tak nezalezi." - citat z denniku, celkom pravdivy v tom case. Dnes uz menej. Zbytocny vztah ... myslis pomaranca? :o))) No ... pravdu povediac ... a kaslat na pravdu. Proste som ho nemal rad. Ale (a to asi vies) urcite nie ze by som ziarlil. Je to tlk ... aj ked ho nepoznam. Neviem, Sis ... keby sme boli iny tak by sme to asi nemuseli prekonavat, lebo by nebolo co ... ale mozno by bolo nieco ine. A v inom case by to asi dopadlo rovnako. Poviem len, ze je to skoda. Mam ta rad, bambulka, a tak to ostane.

karmea
03. 02. 2002
Dát tip
T...... zaslužis.... :-)

NoHead
07. 08. 2001
Dát tip
A teraz si uz mudre vtacatko, bambulka? No ... len aby. Nedame niekedy rande? Celkom rad ta zase uvidim a pokecam. A okrem toho si zase raz pripadam az nechutne sam.

Sýkorka
07. 08. 2001
Dát tip
Tak ešte raz :o* A zavolám Ti.

Sýkorka
06. 08. 2001
Dát tip
:o) Prišla som sa sem opäť pozrieť ako som kedysi hlúpla v písmenkovaní.... :o*

NoHead
24. 07. 2001
Dát tip
skor menej ako viac :o))

Naso
25. 06. 2001
Dát tip
Teraz, po čase... viac-menej v obraze, chápem. T.

Anonym
15. 02. 2001
Dát tip
Ľútosť, smútok, rozchod, veci, ktoré treba poznať, ale radšej, keby to nebolo potrebné, však ? Súcitím a chápem...Bix

Stepca
23. 03. 2000
Dát tip
Časem se to možná někam zařadí...

Silvinka
23. 03. 2000
Dát tip
NoHead, Stepca má pravdu, zaradí sa :o)

Rivka
22. 03. 2000
Dát tip
...

Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
Lepší je se v posteli sejít než rozejít. Nemyslim to nijak vulgárně.

Bára Braun
21. 03. 2000
Dát tip
...i já ach..a ...bojím se

zámek
21. 03. 2000
Dát tip
... prosté, jednoduché ... krásné ...

Silvinka
21. 03. 2000
Dát tip
Môj milý Noheadík, môj smútok Ťa obchádza, jediný, kto ho zdieľa som ja, ja jediná viem, o čom je a čo zasiahol. Ja jediná som mu odpustila... Ďakujem...

Miroslawek
21. 03. 2000
Dát tip
......ach

Jákob
21. 03. 2000
Dát tip
jak krátce řečeno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru