Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slunce v mrazu

22. 03. 2000
0
0
1157
Autor
DH

Ze svých dnů píšu Ti odkaz podoben snům královský obraz Třpytí se v barvách je zlatem na sněhu je vítězem v hrách skrývá velkou něhu Srdce mé zpívá skrze něj buší jen jedno zbývá Láskou žít v duši Mé dny ať prosluní Tvé zasněžené pláně jarem je provoní a povznesou nad ně Nechť dají třpyt Tvému světu a mír hluboko ukryt rozpřáhnou v letu Nad jiskřivým sněhem v radostném teple jara se vznášej a během ať Láska z Tebe sálá.
Merle
27. 03. 2000
Dát tip
souhlasím s oběma, ale to vám může dát i zákoník práce... od toho je to báseň, a by dala něco navíc, a pokud možno aby to dala hezky...

DH
27. 03. 2000
Dát tip
Jen prosím, žádné rozpory! Pro někoho hezká, pro někoho ne... I přes všelijaké názory Má Láska v srdci navždy zůstane

Koprik
25. 03. 2000
Dát tip
Vím, že pokud je báseň rytmická, tak to lépe zní, ale je důležité, aby ta báseň něco dala. A to může i při nerytmičnosti.

DH
24. 03. 2000
Dát tip
Díky, chci se však především dělit o bezprostřední pocity a tak zpětně již nebudu nic upravovat. Ale opravdu díky - kritika mne těší a vážím si jí.

Merle
23. 03. 2000
Dát tip
kdyby jsi dopiloval rytmiku, hned by to bylo lepší...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru