Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednou za svítání

10. 09. 2002
11
0
2038

Žiletky ostrých slov

překročily zaprášené rty a

proťaly pouta přátelství.

Nůše nešetrných skutků

zatížila zápraží prázdných rán

ťukajících na vypité láhve.

Víra a touha se spojily

v divokém tanci opilosti života –

jednou za svítaní určitě pochopím.


Hauský
29. 10. 2002
Dát tip
děkuji že procházkou úplňkovým mechem jsi nezapomněl na mé nepořádné vzpomínky a duši zkrášlil stříbrným nazdravím. Nemůžu se dočkat až se pohoupu na půlměsíci a pocákám tě průzračnou nocí:-)

c.o.t., ale to je přece naprosto normální. každý jsme jinak naladěni a i to naladění se stále mění a vyvíjí. nelam si s tím hlavu :-)) hauský, mechem jsem dnes kráčel celou úplňkovou noc. posbíral jsem ti z nebe všechny vzpomínky, trochu poklidil nepokoj v duši a připil stříbrným ležákem z aldebaranu na sílu tvého ducha.

cup_of_tea
22. 10. 2002
Dát tip
mario_di_fiore: nebudu... :) Ale az se jednou vratim, treba budu ladit :)

Hauský
21. 10. 2002
Dát tip
to víš já poznám ty kdo se toulají diamantovým nebem:-)někdy

Hauský
21. 10. 2002
Dát tip
mari to je krástý vlasy si zamotám do drdůlků a odhalím poslední červánky aby osladily bíle sasanky v mechu tvého já...

díky. jak víš, že miluju hvězdný nebe, po kterým se toulám :-))

ruku mě vodí hlasy hvězd a prstýnky tvých vlasů ponořených do nekonečných měsíčních nocí. to pak obloha rozkvétá tvou něhou a vesmír jen šeptá: "tak pojď a sbírej ty kvítky citu." pa m.

cup_of_tea
19. 10. 2002
Dát tip
neco mi tam chybi... A nebo jsem to ja, kdo citi momentalne jinak a nedovede se do basnicky vcitit...

Rowenna
18. 10. 2002
Dát tip
*********

Hauský
27. 09. 2002
Dát tip
Chceme vůbec v životě všechno vědět,chceme i nechceme,a stejně se nikdy všechno nedovíme... Ať ti ruku vodí kdokoliv ,vodí ti ji krásně:) Nechceme ,aby všechno dopadlo dobře,ale aspoň něco by mohlo. Na tvé učení navlékání rosy,se teším a půjdem bosy,na louku za městem,kde rostáhnem stříbrné sítě a budem chytat padající hvězdy ,které učešem po hebkých vláskám oblohy. Úsměvy rozkvetou zavité květy a přikryjí poraněné hvězdičky na dobrou noc. ď j.

nechám si jenom vést ruku. kým? je nesnadné určit, která energie je všeho příčinou. a není snad nedůležitá její přesná specifikace? chceme vůbec v životě vědět všechno? a chceme aby vše dopadlo dobře? :-)). než usneš, naučím tě chytat rosu a navlékat jí na rozčepýřené vlasy posledních hvězd. už jsi dávno pochopila, to tvoje srdce tě prozradilo. díky m.

Hauský
20. 09. 2002
Dát tip
došla mi slova je to naprosto ze vnitř a je to krásné a myslím ,že si přivstanu a budu usínat s výchdem slunce... dík,že píšeš***

Jeanne
15. 09. 2002
Dát tip
super t*

_iris
13. 09. 2002
Dát tip
take mozem, hlavne tych prvych par versov nema chybu...t*

Print
11. 09. 2002
Dát tip
*!

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
hmm, i to je možné... *

marti, no snad ano :-))) díky za tvou víru v mé možné pochopení

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
jen stále nechápu, proč se teď roztrhl pytel s díly v kategorii: Jan tak pro radost....která radostná nejsou....

Witch
10. 09. 2002
Dát tip
*

marti, dokážeš si představit, že i negativní záležitost může být pro život dobrá a vlastně tedy i veselá. i ze špatných situací si můžeme vzít to pozitivní. a proč pto radost? - mám radost, že pochopím :-)))

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
okí :o)

LaMouette
10. 09. 2002
Dát tip
mysháku... mě wod Tebe newodtrhne ani pár volů.. mlask..*

skromna
10. 09. 2002
Dát tip
já nepochopím nikdy... *g*

Armand
10. 09. 2002
Dát tip
já bych řekl, že jsi už pochopil ne? :)*

všem vám díky a speciální pozdrav z pohádky na konci světa :-)) marti, to je zvláštní, tady taky říkají oki :-)) lucinko, mlack ani pár wolů ani bejků :-)) skromná a ty se nepodceňuj :-)) armande, ano, dost jsem pochopil, ale ještě mnoho schází.

skromna
10. 09. 2002
Dát tip
to neni podceňování...ale asi depka

skroná, nesmutni, i ona je součástí života. je jen na nás jak ji zvládneme a co si z ní odneseme :-)) drž se

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
okí, ju? :o))

marti, ne okí, ale oki - já to těm irům snad nevysvětlím :-))

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
já píšu okí a nejsu ir :o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru