Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční můra

12. 09. 2002
7
0
3424
Autor
Kastel

Valil to dvě kila

na černým čopru

můra ho trefila

v tomhletom fofru

 

Šátek to neztlumil

byla to šleha

Hnedle se překulil

- na zem si lehá...

 

...teď leží na aru

vývod má boční

navštívit léta ho

jen můra noční


Aki
08. 10. 2002
Dát tip
viz papouch... 2 kila na čopru nikdo nejezdí, ale jinak dobrý :o)* mně se jednou na motorce do mezírky mezi sklama v brejlích zašprcla vosa a to jsem nejel ani 2 kila... :o) než jsem stačil zastavit, tak hryzala a hryzala... a já na rande dojel místo s nosem s okurkou střední velikosti :o)

Kastel
08. 10. 2002
Dát tip
... :o) - to měla kousat níž - to by bylo produktivní

Aki
08. 10. 2002
Dát tip
Kastel: hmmm... ale to bych zase asi produktivní nebyl já... :o)))

galaxy
08. 10. 2002
Dát tip
:o))))))))

Kastel
27. 09. 2002
Dát tip
nemusíš se ptát :o)

galaxy
26. 09. 2002
Dát tip
Chudáček :o)))))*

Čmelák
26. 09. 2002
Dát tip
TIP za humor. Autora prosím o avízo (zprávu). Mohu toto dílko zařadit do klubu "HUMORNÁ PRÓZA A POEZIE"? "... navštívit létÁ ho..."

bodlacek
16. 09. 2002
Dát tip
hm, opět T - i když spěch je relativní :-)))

Krel
14. 09. 2002
Dát tip
:-) dost dobrý..

jazz
12. 09. 2002
Dát tip
híh až na malou chypku DOst DObré.....:c)))

papouch
12. 09. 2002
Dát tip
co to bylo za čopr? Určitě ňáká japonská rejže, žejo. Praví harlejáři nikam nespěchaj.. :-)))

Kastel
12. 09. 2002
Dát tip
Správně papouchu - čekal jsem, že odborník mi to nesežere - čopráci nikam nespěchaj :o) (ale valil to pade na černým čopru.. no, uznej :o)

Rowenna
12. 09. 2002
Dát tip
Číst tohle to s mojí fobií z jakéhokoliv dopravního prostředku, to hnedle vidím věrohodně drasticky jak zprávy na TV Nově. Na áru lítá si, ten vražedník můra, před dveřmi slídí NOVA, má noční můra. Joj, absolutní verš, to se mi povedlo. Takže ve skutečnosti si to valil na čopru pade, jo? No, TV NOVA jak vymalovaná.TIP. :-)

skromna
12. 09. 2002
Dát tip
:-))) *g*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru