Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píča

12. 09. 2002
4
0
2489

Skutečný Hitler

američané požadují útok na Irák

potřebují vyprázdnit muniční sklady

aby bylo místo pro nové bomby

a už se přidal i tony blair

on je fair 

protože saddám je nepřítel svobody

a má  mnoho ropy

stačí jen číst nadpisy článků novin

stačí trochu chtít

a všechno pochopíš!


MOL3
27. 09. 2002
Dát tip
2 gd: žorž podobný frontě - tak to me opravdu pobavilo

Algaranna
19. 09. 2002
Dát tip
gd a presto je ideologie a ideologie.

gd
18. 09. 2002
Dát tip
žoržík taky hájí svůj životní prostor. bohužel jeho životní prostor sahá poměrně daleko od domova.

m11
18. 09. 2002
Dát tip
gd - aha, tak to urcite bude JEHO zivotni prostor....

Janko77
18. 09. 2002
Dát tip
niekto sa nazlostil a vynadal umeniu

gd
17. 09. 2002
Dát tip
m11: Jenže žoržík je taky zapálenej bojovník. Je vám podobnej víc, než jste si ochotný připustit. Ideologie vítězící nad rozumem je bez obhledu na rozměry války zoufalost. A to se týká i těch vašich dlažebních kostek s Bambim...

m11
17. 09. 2002
Dát tip
gd: jak "vám" podobnej??? Nezevšeobecňuj! V čem je žoržík bojovník? V boji o voliče/peníze/moc??? teda jestli myslíme toho samýho žoržíka...nějak mi uniká podobnost s lidma, který si hájej svůj životní prostor....

m11
16. 09. 2002
Dát tip
to GD....kéž bys měl s těma bojovníkama pravdu.....jen tak dál. to FNB.....tip

m11
16. 09. 2002
Dát tip
.

*

Marthin
16. 09. 2002
Dát tip
Já chapu proč se to jmenuje Píča i když mě spíš připadá jak orangutan..:-) Chraň nás bože před takovým volem..

Uzlík
14. 09. 2002
Dát tip
nedvedka a já to také nechápu ale pod názvem se přesto skrývá opravdu zajímavé dílo, které mluví o současných problémech, pěkné

Uzlík
14. 09. 2002
Dát tip
nedvedka a já to také nechápu ale pod názvem se přesto skrývá opravdu zajímavé dílo, které mluví o současných problémech, pěkné

gd
13. 09. 2002
Dát tip
SV: Plýtváš humorem na špatném místě. Btw: Nezdá se ti, že poslední dobou se na Písmáku objevilo nějak moc zapálenejch bojovníků? Asi už vstali, jak se o tom zpívávalo. Potěš pámbu.

Nedvedka
13. 09. 2002
Dát tip
Jenom nechápu,proč se to jmenuje Píča?!?

Bohužel i ty titulky jsou lživé. Ale stačí se jenom podívat na fotky vládců a vydíte forky vrahů! Dávám tip. Fronta píše skvěle!!!

Ach tak, mám tomu rozumnět tak, že aby za sto let muslimové nezískal větší technické možnosti, tak je zničíme. Aby jejich názor nebyl ten převládající. Jen tak mimochodem - nezáleží na množství, ale na technických prostředcích. Je mnohem víc chudých, než bohatých. Moc v rukou však mají Ti bohatí... BTW: možná za sto let už to bude fšechno úplně jinak!

Idril
12. 09. 2002
Dát tip
jejda...

Za 20 let budeme hrobu tak blízko, že všichni začnou bláznit, nevím, jestli se pak budu smát (pokud mě nezastřelej někde u zdi). Bude mi čtyřicet a možná že už budu na ulici.

Idril
12. 09. 2002
Dát tip
Stanislav_Vašina: S tou nadsázkou jsi mne potěšil. Vážně:-). Už jsem se bál...

LaFemme
12. 09. 2002
Dát tip
frontabanan...bude mi 50 a mam dve deti, ale jinak nemuzu nez souhlasit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru