Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bude Václava !

16. 09. 2002
11
0
2022
Autor
Josefk

pravda, trochu jsem to připepřil...

V pátek večer nás potkalo štěstí. Telefonovala totiž z Prahy naše dcera Monika, že prý už bude zase Václava. To je překvapení..., shodli jsme se s manželkou. Jak to ty děti dělají, že jakmile se z nich stanou Pražáci, zvýší se okamžitě pronikavě jejich mozkový potenciál !

To je tou vltavskou vodou, ta měknutí mozků, říkával akademik Dvořáček, když přijíždívával na svoji moravskou dovolenou, aby tomu zabránil tvrdnutím jater... . 

Manželka přede mne šoupnula na stůl arch papíru A4 popsaný spoustou čísel, znaků a názvů a odešla telefonovat mé tchýni. Během těch rychle uběhnuvších padesáti minut, co byla nepřítomna v obýváku, jsem s mírným nasazením pochopil, že to jsou vypsané spoje MHD mezi Wilsoňákem a Čimicemi. Pochopil jsem také, že letos si naši nekonvenční milenci naším autem pro husu nepřijedou kvůli potížím v pražské dopravě po záplavách. Pochopil jsem, že jsem letos zbytečně kvaltoval s trháním švestek a jablek, zavařoval červenou řepu, rajčata, okurky, dýni, pochopil jsem, že i demijon s loňskou slivovicí zůstane nějakou dobu ležet ve špajzu a že se dělání klobás může odložit.

Pochopil jsem ale také, že letos ani já husu do Prahy nepovezu ! Nejsem totiž tata, co v lese upadnul na hlavu.


clovrdik
01. 11. 2002
Dát tip
už se kritikama opakuju, ale fakt je to příjemný počtení, TIP

Josefk
18. 09. 2002
Dát tip
Díky všem za návštěvu Wiki: kdybych neměl plné ruce berlí, určitě bych frčel jako frčka, dobře se znám :-)

ikarka
18. 09. 2002
Dát tip
jako vždy - příjemné počtení...:-)*

Borec
17. 09. 2002
Dát tip
Máš to tady fakt super...

Miki
16. 09. 2002
Dát tip
Pobavil jsi mne.

Toxman
16. 09. 2002
Dát tip
Dobrý. Uvidíš, ještě budeš jednou rád, že Ti někde ten demižónek zbyl :o))*

Print
16. 09. 2002
Dát tip
:-)***!

Dabi
16. 09. 2002
Dát tip
Pěkně Josífku!:o))))) můj upřímný t*

Seregil
16. 09. 2002
Dát tip
S pepřem je to vždycky dobrý..... .-*)

Wiki
16. 09. 2002
Dát tip
chi :-) a vo co, že do Prahy s tím vším pojedeš ? :-))))

Wopi
16. 09. 2002
Dát tip
:)

Astalavista
16. 09. 2002
Dát tip
Moc dobře napsaný, nez zbytečných obezliček. Text je správně nasáklej, tak to mám rád....:) Tip!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru