Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé pocity

16. 09. 2002
8
3
1489
Autor
Megie

To jsem se tak jednou večer procházela s pejskem a tak jsem přemýšlela(já už to tak občas dělám:-))... Až mi z toho pejsek utek a vyválel se v ňákym no coment :-)) Fuuuj...

Obloha toho večera vystihovala mě a mou duši, mý pocity a vůbec všechno, co byste viděli, kdybyste mě rozkrojili...

Černý mraky byly ty černý fleky na duši, když někomu, třeba nevědomky ubližuju a hraju si s jeho citama...Ty zářivý světlý místa byly touhy a naděje v lepší minulost a budoucnost...Ta šmouha z šedejch mraků, co vypadala, jak rozmazaná skvrna v sešitě nešťastnýho prvňáčka, byla ta bezmoc a nevědomost, kterou cejtí puberťačka, když se ptá kartářky, kdy už konečně potká tu pravou lásku...


3 názory

Megie
04. 06. 2007
Dát tip
díky, to už je dávno...

Ty jo, to je hezký, teto, použilas fakt neotřelý přirovnání - nejvíc se mi líbí sešit nešťastnýho prvňáčka.Tip*

Baziliška
28. 03. 2007
Dát tip
jo, tyhle pocity znám*

alim
04. 02. 2003
Dát tip
mas to spravne citeni...v dany moment...a to je prima..pis,pis,pis

krásně sepsaný myšlenky.....opravdu moc......*

Jeanne
18. 09. 2002
Dát tip
myslím, že se celý život skládá ze střípků příjmání křivd a ubližování.Moc hezky napsanéí t *

JosefTupý
17. 09. 2002
Dát tip
? za prolog tip? dobrá, dobrá, zvykli jsme si již na ledacos...

Astalavista
17. 09. 2002
Dát tip
JosefT: já považuji prolog za důležitou součást díla... Ale máš pravdu, zvykli jsme si na ledacos:)

JosefTupý
16. 09. 2002
Dát tip
to znám, taky jsme doma měli takovýho experta, hlavně ho to děsně bavilo se v tom hovnu válet... že by to byla nějaká extra hluboká úvaha, se rozhodně nedá říct. beru to jen jako nějaké exhibicionistické vypsání se, nahlédnutí čtenáře do nitra básnířky;o)

Astalavista
16. 09. 2002
Dát tip
Josefe, extra úvaha to sice není, ale za extra loženej prolog tip:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru