Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

24. 03. 2000
1
0
1813
Autor
NoHead

Aj takéto dni sa občas nájdu ...

Dnes, zhasínajú hviezdy priamo pred mojimi očami , nevychádza slnko príliš sa bojí tmy v mojej duši , anjeli strácajú krídla v šialenom lete preč z môjho sveta , cítim akési prázdno v hrudi akoby mi ktosi vypol srdce , asi dopadám na dno studne plnej smútku , vidím tvár Diabla a v nej vyryté všetky osudy , pochovávam Boha na najtemnejšie miesto , to všetko naozaj veľmi bolí , vidím to jasne vo svojej duši čierne na čiernom.
Bix
21. 02. 2002
Dát tip
vidím, že Boha si vyhrabal - to je asi fajn :o)

NoHead
21. 02. 2002
Dát tip
To je urcite fajn ... ved bez neho by nebola taka sranda.

Anonym
15. 02. 2001
Dát tip
Prepáč, tentoraz musím mlčať, aj keď by som chcela toľko, toľko povedať...Bix

Silvinka
28. 03. 2000
Dát tip
Stepca: Never tomu :o((

Stepca
26. 03. 2000
Dát tip
No. Snad už jseš aspoň v tom "prázdnu". To už můžeš ovlivnit...

Laďa
24. 03. 2000
Dát tip
To je opravdu skvělý. Dala bych ti tip. Černé na černém je trochu černé, ale dobré.

Miroslawek
24. 03. 2000
Dát tip
Bolí, bolí ale nakonec bolest umře, vím to. Pak chvíli budeš cítit obrovskou prázdnotu. Jak rychle ji zaplníš, bude záležet jen na Tobě. Ježiš, já jsem úplný Plzák, raději toho nechám...jen ještě, moc se mi to líbilo.

Print
24. 03. 2000
Dát tip
Černé na černém - to je ta správná čerň!!! Skvělý! Tip!:-)))

Kittie
24. 03. 2000
Dát tip
Skvělá věc! Jdu si přečíst od Tebe neco dalsiho :o))

clovrdik
24. 03. 2000
Dát tip
jo, občas příjde den PĚKNEJ HUMUS. ale zase na druhou stranu se dá o něm napsat dost dobrá báseň, třeba jako tahle

Laďa
24. 03. 2000
Dát tip
Skoro bych řekla, že právě o humusu se daj psát nejlepší básně.

Silvinka
24. 03. 2000
Dát tip
Tak toto sa mi naozaj páči, najmä to čierne na čiernom. Miroslawek Ti to povedal múdro.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru