Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na dně

17. 09. 2002
7
0
2006
Autor
Lalinka

Kdyby sis viděl na špičku nosu, viděl bys možná mé slzy všude kolem, \"díky\" tobě..

 

 

Zhnisaná rána

bílých krvinek

Padlého sněhu

nespočet

Omluv tvých zbytečných

Mizerných

Mizerných!!!!

 

Mísí se s bolestí

Strach a vztek

Jen ta tvá lhostejnost

Ubíjí napohled!

 

Slepě se protloukám

Zákeřnou nemocí

Něžnou přetvářkou

Hanebné mršiny

Přes tvrdou slupku

Hrdost mých rodičů

V srdci mám trhliny

Hluboko

Zanícené již…

 

Necítím úlevu

Jen hukot cév

Údery tvých ran

Po vteřinách

Tryskající krev

Všude kolem

Rozlévá se

Po koberci z kůže

 

Ničeho začátek

Je tenhle konec

Už nikdy nepoznám

Radost

 

Jen bolest…

 

 

 


je to hustý ať sme tlustý

kecyblil
29. 10. 2002
Dát tip
Dobře. Byl to trochu subjektivní typ, našel jsem tam tenkrát něco, co mě oslovovalo. Ale pokud řekneš, že je to křik zklamání a bolesti, holé cizí srdce nezahaleno v umění (v řemeslu umění): tak tam pořád to srdce a zklamání je. Nerozumím moc lyrice, a tak se mi asi zalíbila ta srozumitelnost, prozaičnost. A také jsem tu viděl spoustu básní, kde se autoři pokoušeli svůj křik zklamání a bolesti zrýmovat :-(

Miroslawek
26. 10. 2002
Dát tip
časem toho dost přejde... i když smířit se s některými věcmi moc nejde nikdy... nicméně podle prologu i obsahu textu myslím, že tohle fakt vyhnisá a přebolí... a i když chápu ten pocit, musím Ti říct (a proto se tu vysiluju psaním), že tvrzení posledních tři veršů je bláhovost... a nepravda... naopak... až se k Tobě radost vrátí, budeš si jí snad víc vážit a dokážeš si užít i malou kapku jako moře... kecyblil: nesouhlasím, že báseň je nádherná či silná... to jen ten křik zklamání a bolesti... z ní čiší... umíš jej ocenit TIPem? Blázne... vážit cizí srdce...

Lalinka
26. 10. 2002
Dát tip
Je to mozna blahovost, mozna hloupost, naivita, spatny vykrik, cokoliv.... Ale neprechazi. A jestli prejde, nemuzu soudit ani vedet a je mozna lehke rici, ano prejde, a mozna jsem to vyjadrila dost spatne na to, jak hluboka je tahle bolest, ale jak se rika, slova jsou maloobsazna k tomu, aby dokazala vyjadrit pocity...

Miroslawek
26. 10. 2002
Dát tip
nepřejde hned... to určitě ne, ale přejde... časem... já to musím vědět ;o))))))))))

galaxy
21. 09. 2002
Dát tip
*

Amanda
20. 09. 2002
Dát tip
Drsne bolestne...

kecyblil
19. 09. 2002
Dát tip
Báseň je to skvělá - silná a srozumitelná. Není tu moc, co radit. Teď jsem smazal tři věty plné rozumů :-) Zajímalo by mě, jestli je něha z lítosti ještě horší než úplný rozchod. A povzbudit tě zkusím touto otázkou: Nemáš pocit, že se ti tento stav svým způsobem líbí. To, že jsi tak plná citu a můžeš psát nádherné básničky? Ptám se tě jako člověk citově vyprahlý... Mám pocit, že jsi dost silná osobnost. Pokud není ten mršina objektivně o dost o silnější, mám pro tebe celou sadu rad a rozumů :-) Neměl jsem sem nic psát. Nepatřičnosti završím nejlépe tím, když ti dám po zásluze tip.

Borec
18. 09. 2002
Dát tip
Máš to tady fakt super...

moc smutný...to mě mrzí. klubík *

Lalinka
17. 09. 2002
Dát tip
všechno je teď moc smutný, i slunce, kdyby svítilo..

Romy
17. 09. 2002
Dát tip
Tak tohle je hustý a vážný.Opravdu od srdce.****!!!! TIP! PS:Něco veselejšího by nebylo??

Seregil
17. 09. 2002
Dát tip
Není na světě jen smutku. Je to smutné a bolestné... Čas je mocný léčitel - i když je krutý v tom, že trvá (a leckdy dlouho)..

Lalinka
17. 09. 2002
Dát tip
romy: kez by.. Seregil: cas leci, ale povrchove. Uvnitr srdce se hluboke rany usazuji jak prach...

Lalinka
17. 09. 2002
Dát tip
Tak to proste je.. bohuzel.

VVV
17. 09. 2002
Dát tip
*T

Seregil
17. 09. 2002
Dát tip
Myslím, že jak v čem.... ale nebudu ti vyvracet tvou zkušenost..

NextDay
17. 09. 2002
Dát tip
Smutný... život není jenom radost.Je pravda,že čas vše vyléčí ale někdy špatně...Je to od srdce...Tip!!!

Duf
17. 09. 2002
Dát tip
fšak von tu bolest někdo pofouká, a to bude radosti

Mysha
17. 09. 2002
Dát tip
Bude líp, ale i z toho smutku vzniklo něco moc pěknýho, třeba tato báseň, třeba...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru