Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lesní směs

24. 03. 2000
2
0
1946
Autor
Laďa

Mihl ses přede mnou přesně na tři a půl minuty, vtiskl´s mi do dlaně lesní směs a na tvář jarní polibek, pozlátka vzpomínek plní mi zásuvky, snad příště utratíš těch minut aspoň pět, víš, že tě neprodám za málo ani moc, snad pár hodin četník nám někdy dá, snad ochutnáme někdy vůni jahod spolu, snad poznáme víc než postel, snad život nás nerozdělí na dva, snad, možná, asi, doufám, věřím, těším, slyším tě, jak šeptáš Miluju tě, nezapomeň. Je pátek a jdou na mě chmury, víkend nám věnoval pár unavených hodin s vysokým úrokem. Lásko? Nezapomeň.
Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*Lesní směs: nic nového k dodání ... >:o] m.

Laďa
08. 06. 2000
Dát tip
Díky.

Corbiere
07. 06. 2000
Dát tip
Asi jsem taky naivní.Možná mám štěstí,ale souhlasím s Lad´ou a Cidem neznám moc lidí kteří by se chovali jak píše Bibša resp. znám jich dost ,ale ne v okruhu mých přátel na kterých mi záleží.

Regins
07. 06. 2000
Dát tip
Jo ,Cid už to řekl souhlas s Lad'ou. Bibšo promiň nemám rád zobecňování vy chlapi... Vy ženy... ,každý je přece jiný, všichni chlapi nejou stejní stejně jako ženy Je mi špatně z každého kdo se chová tak jak jsi napsala ať už je to muž či žena.

Bibša
02. 05. 2000
Dát tip
Cid: nezranil, jen přemýšlím dál ... prostě s tím nesouhlasím, ale nejde mi to správně říct, víš... díky Ladi: ladi, jsi naivní, ale to je na tobě to úplně moc krásné, miluju naivní lidi, protože už taková snad ani nedokážu být :-)))

Laďa
28. 04. 2000
Dát tip
Ale lidi! Bibí, já jsem možná naivní, ale pořád věřím, že většina lidí chce mít vedle sebe lidi, který mají osobnost, a to osobnost něčím přitažlivou pro toho dotyčnýho, ne jen tou slupkou navrch. Bibí, uvidíš, že to tak je. A jestli ne, tak uvidí on... :-) Cide, máš pravdu, on mi za tu slzu stojí, neutekl, jen nemůže být u mě pořád.

Cid
27. 04. 2000
Dát tip
Bibša: No jestli jsou chlapi jenom ozdoby, tak nám Laďa pláče zbytečně, ale ona není tak hloupá, aby plakala pro cetky. Jet to hezké Laděnko.

Bibša
27. 04. 2000
Dát tip
Ladi, prvně se omlouvám, za trochu jiné pochopení :-)))) acho jo, to se stane i profíkům ne? Cid: a nejsou snad i pro vás chlapi a vaši osobnost ženy a dívky jen nějakým poutadlem a ozdobou? Kolikrát si vybíráte vedle sebe člověka na kterého se opravdu můžete spolehnout a mluvit s ním o čemkoliv a kolikrát jenom někoho hezkého a milého kdo se bude líbit i ostatním.... :-))) Promiň, jestli jsem příliš skeptická, ale poslední zkušenosti mě dost namýchly, víš?

Cid
27. 04. 2000
Dát tip
Ano, žena může být pro muže buď ozdobu, nebo dámou. Tak rozlyšíme kurevníka od rytíře. U žen zase poběhlici a dámu. Ale proč dávat takový důraz na poběhlice a kurevníky. To potom vypadají hrozně důležitě. Mrzí mě, že ti dali pít otrávené víno, ale všichni nejsme traviči. Snad jsem Tě nezranil. Cid

Sluníčko
03. 04. 2000
Dát tip
Je to krásný a fakt silný. Nezapomene - věř mi, a drž se, jsem s tebou :o)

Silvinka
31. 03. 2000
Dát tip
Naozaj je to také smutněnkové, ale je v tom nádej a na tej sa predsa dá stavať. Otázne je, či tie hodiny za to stoja.... Moc pekne poetické.

Prokletí
30. 03. 2000
Dát tip
sorry...ale tyhle básně tu opravdu nerad vidím....8c( Mnoh lebek ! m.

vyvolává mi to příjemný skoro-šansonový nálady, k tomu pytlíček bombonů "Lesní směs"... trpkosladká chuť ostružin štípe do jazyka... asi to posouvám jinam, ale to samo... :-)

Jákob
28. 03. 2000
Dát tip
bude líp

Merle
27. 03. 2000
Dát tip
Jo, smutek jak ničivá epidemie napadl písmácká těla oslebená jarním nadšením, a šíří se html virózou do všech končin... Tak si všichni dejme jednu pilulku slunce a zapijme ji krásně voňavým čajem. A kdyby to nepomohlo, nakopejme smutku ehm tělo!

Laďa
27. 03. 2000
Dát tip
Jo skvělý. Sice teď prší, ale víkend nám dal pár hodin. Jenže teď čekej další tejden na pár hodin.

Laďa
27. 03. 2000
Dát tip
Jo skvělý. Sice teď prší, ale víkend nám dal pár hodin. Jenže teď čekej další tejden na pár hodin.

Kyslik
27. 03. 2000
Dát tip
verim,ze ich zivota rozdeli na aspon troch

Laďa
27. 03. 2000
Dát tip
Dúfam.

Stepca
26. 03. 2000
Dát tip
...snad život nás nerozdělí na dva....holky vy se předháníte.:-) Jeden típek od pouhé ozdoby.:-)

clovrdik
25. 03. 2000
Dát tip
život je někdy zlomyslná potvora, ale nic lepšího nikdo nevymyslel, tak se koukej usmívat !! :-))

Bibša
24. 03. 2000
Dát tip
Jo, pátky bývají nejhorší. Koukej se zakoukat do nebe a do slunka, zapomeň na něj, na jeho hlas i oči. Jsi krásná i bez něj, chlapi jsou jenom ozdoby, prostě ti najdeme jinou kytku do klopy!

Laďa
24. 03. 2000
Dát tip
Bib, promiň. Jsem jen zkroušená, ale snad nám víkend dá těch pár hodin. Blé rodiče, blé práce doma, blé čas, blé...

Hackman
24. 03. 2000
Dát tip
x

AZALIN
24. 03. 2000
Dát tip
Laďooooo, no tááááák, usměj seeeee, podívej, vždyť venku je tak krásně, stromy se radují ze slunce, běž ráno ven a raduj se s nimi, uvidíš, že ti pak bude daleko líp!!! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru