Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čierne srdce

Výběr: Petr_Pan
20. 09. 2002
20
1
5289
Autor
Kira

Úsmev na perách

V duši chlad a mráz

Cítiš? Nevnímaš

Svoj život len preklínaš

 

Kameň a ľad

Obklopuje nás

Teplý dotyk nehy

City dávno skameneli

 

Čierne srdce, duša prázdna

Vedie ťa cesta zradná

Cesta do nekonečna a prázdna

Čierne srdce a duša zradná


1 názor

jt
05. 06. 2008
Dát tip
húúúúh - vzpomínka jako bejk. právě jsem se koukal po remikovi, kterej tu nic nenechal a vzpomněl si na tohle dílko, tak chci ještě jednou poděkovat všem, co se tady zastavili .. :-) snad si taky vybavíte nějakou vzpomínku - už je to x roků, co tady všichni společně tak nějak jsme .. :-) ok - jsem sentimentální *

Petr_Pan
17. 04. 2005
Dát tip
Garth, Scorpio> dík za návštěvu :-)

Garth
17. 04. 2005
Dát tip
Petře Pane, Scorpion je štír, ne ford. :)

Petr_Pan
17. 04. 2005
Dát tip
ju - chybka - se někam zatoulalo písmenko - dík za postřeh :-) scorpion> promiň

Scorpion
30. 12. 2004
Dát tip
zoufalý kýč :o), úplně souhlasím se sleeping_beauty

Garth
29. 12. 2004
Dát tip
dobrá první sloka :)

Tohle je vážně super! *t Petr: Odhad jsi to přesně

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Kristýn> dík moc za návštěvu .. :-)

Petr_Pan
25. 10. 2004
Dát tip
avi

Petr_Pan
17. 10. 2004
Dát tip
dvě avízka :-)

johanne
11. 10. 2004
Dát tip
připadá mi, jako bych to už někdy dřív četla... nevím, možná jsem to předtím jen tak přeletěla bez komentáře nijak zvlášť...

Petr_Pan
11. 10. 2004
Dát tip
Leenai, johanne> Dík za upřímné zhodnocení :-)

leenai
08. 10. 2004
Dát tip
ehhm... nějak mi nesedlo zpracování, obsah se však nedá nijak napdanout... :) jinak je to pěkné, nesporně...

není zač... já ráda.... :-))

Petr_Pan
05. 10. 2004
Dát tip
kouzelná_květinka> Dík za návštěvu :-)

Petře, tedy tomu se říká dát tělo i duši.... :-)) je to ale opravdu moc hezké.... chladí i pálí....t

Petr_Pan
30. 09. 2004
Dát tip
kvetinova_vila> :-) Řadím do klubu - berte to jako spestření - neodpustil bych si to..

Petr_Pan
26. 07. 2004
Dát tip
Růženka> Kdybys četla, věděla bys, že s tímhle názorem tady nejseš rozhodně první a nejspíš ani poslední a stejnětak Ti je určitě známý můj názor - pokud bys četla. Jako u všech tady jsem rád, žes tady nechala pár slov + dík za avi - určitě Ti došlo, že tady na kritiky odpovídám já...:-)

Petr_Pan
15. 07. 2004
Dát tip
avi> Yasmina :-)

Yasmina
15. 07. 2004
Dát tip
zajímavý...temný...asi tak jakoby to aut. sama zažila a přesně věděla jak to podat hezký, moc

Petr_Pan
11. 07. 2004
Dát tip
Luckytaky> Dík za návštěvu :-) bielaaura> Ano... Kolega> Konečně ses tu objevil - dík - i za názor, bezesporu správný :-)

Kolega
29. 04. 2004
Dát tip
Ty rýmy ještě trošičku připomínají začínání, ale jinak je dílko zajímavé. :-)

Petr_Pan
26. 04. 2004
Dát tip
P_K> No - snad jich tady je hafo, ale tohle je jedním z mých dvou nej dílek na Písmákovi - proto se nezlob, že s Tebou nesouhlasím... beatrice> Dík za návštěvu a za názor, ale - stejně si myslím, že je to úžasný tak jak to je - jednoduchý a hluboký - škoda že kouká tolik lidí na formu a nedokáže se tomu poddat... Kolega> Slibované avi :-) Mrzí mě, že jsem zaváhal a dílko nepřidal do výběru dřív... V !!

bielaaura
26. 04. 2004
Dát tip
čierne srdce bije pulzuje prať netreba *

no, abych pravdu rekl - ne - jen tohle dilko si zaslouzi vice cist. je jich tu spousta, tak proc jen tohle.cetl jsem par dilek - a zaslouzi si to stejne jak toto - kolikrat i vic.

dlhagi
28. 03. 2004
Dát tip
Petr_Pan môj skromný názor, netvrdím, že toto dielko ako také je zlé, je dobré, ale toť vsjo. Prvý dojem? Čakala som viac a tvoja obhajoba na tom nič nezmení. Ale myslím si, že je tu na písmaku omnoho viac dielok, ktoré stoja za povšimnutie a nik sa o ne nestará... a čo sa týka môjho, resp. Findunkinho chápania reality, či symbolizmu, či čohokoľvek, myslím, že by si sa mal držať profesionality a v rámci obhajovania diela neurážať vnímanie ostatných. kritiky sú tu na to aby človek vyjadril svoj vlastný názor, či je pozitívny, alebo negatívny.

Petr_Pan
28. 03. 2004
Dát tip
dlhagi> Já nikoho a nikdy neurážím - jestli jo, tak se předem můžu tisíckrát omluvit - NEMYSLÍM TO TAK !! :-) To že řekneš, že někdo to nedokáže pozřít, nebo že to někdo prostě nepochopí není urážení, ale fakt. Jsme různí - na každého může cokoliv působit jinak. Ani já se nepovažuju za ideálního čtenáře. Ale když něco nechápu, omluvím se a přiznám to. Neodsuzoval bych dílko, že je to pitomost je proto, že jsem ho nepochopil a už vůbec bych se nesnažil hledat problém v tom, že jsou ti druzí čtenáři, které dílko zaujalo jakkoliv předujatí - toť vše :-)

dlhagi
28. 03. 2004
Dát tip
nemyslím si že niekto toto dielko označil ako "pitomost" a ja už tobôž nie. o tom to celé je, tvoje negatívne vystupovanie ma odrádza a to dielo za to nemôže. Čo keby si ho nechal stáť samé za seba? O tom je literatúra, ak má niečo niekomu povedať, nepotrebuje obhajobu.

Petr_Pan
28. 03. 2004
Dát tip
dlhagi> Obvyklá hyperbolka, kterých tak rád využívám - promiň :-) Autorka nenapsala žádnou kritiku, dílko tu leží skoro dva roky a nebýt toho, že jsem ho "našel" a začal o něj pečovat se tu konečně začali vyskytovat čtenáři - nic proti, ale Písmák není tak idilický, jak by se mohlo zdát, že každý dostane, co si zaslouží. Každý dostane (až na pár výjimek) tolik, kolik toho udělá a kolik si vybojuje. Neměj mi za zlé, že bojuji za tohle dílko :-)

Seregil
27. 03. 2004
Dát tip
Petr_Pan.. Myslím žes řekl opravdu mnohé....

Petr_Pan
26. 03. 2004
Dát tip
Jejku - Vás tady je :-)) Fidunka> To jak to přijde Tobě má do reality daleko, takže bych tento směr výkladu mého zájmu ponechal jako slepou vývojovou větev - tudy cesta nevede. Myslím, že kdokoliv by chtěl pochopit hloubku, musel by mít aspoň maličko sklony a předpoklady k tomu chápat symbolismus a náplň tohoto lit. směru. Pokud takovéto předpoklady nemáš, nepochybuji, o tom, že to nikdy nebudeš schopna docenit... Škoda - ale - co se dá dělat :-) maia> No dobře...;-) Dík :-) dlhagi> No fujky :-/ Viz. Fidunka> :-) Seregil> Jsem rád, že ses stavil a za slovo, které alespoň trochu blízko má k tomu, co se tady snažím říct ;-)) Kareel> Zo je to za hloupou otázku ? Svůj TIP si klidně nech - ale - stejně dík, že ses stavil :-)) + možná něco z Fidunka> Dík moc všem :-)

Kareel
25. 03. 2004
Dát tip
Tak já jdu zase s jednou technickou a čistě formální: není mi jasné, co nás obklopuje. Kámen a led? Nebo teplý dotyk něhy? Má se poezie psát takhle? (takže bez tipu)

Nicollette
24. 03. 2004
Dát tip
hezké, ale na to jaká se použila slova málo hluboké, .... nevim, prostě...od černého srdce bych čekala více...

maia
23. 03. 2004
Dát tip
Nadherna rymovacka. :-) * Poulicny klub.

Petr_Pan
23. 03. 2004
Dát tip
Fidunka, maia> No teda - jakápak rýmovačka ?! :-/ No - každej na to má asi svůj pohled - dík za návštěvu :-)

Fidunka
23. 03. 2004
Dát tip
Člověče ty ses vážně stal opatrovníkem a pěstounem tohodle dílka, viď? Pro mě to jsou hezké rýmovánky, které se mi líbí a to (ti) musí stačit. Pane otčíme:)

maia
23. 03. 2004
Dát tip
Ved povedat rymovacka nie je nic hanlive. Aj mne sa to paci, inak by som to nezaradila do klubu. A myslim, ze si zasluzi aj klub Po slovensky.... tato rymovacka. :-))

dlhagi
23. 03. 2004
Dát tip
ja neviem, neviem... nemozem to ani skritizovat lebo by som sa snad voci otcimom neubranila:)

Fidunka
23. 03. 2004
Dát tip
dlhagi: Víš, on si asi náš pěstoun vzal do hlavy, že z jedné obyčejné a tématem již přeci jen mnohokrát napsané básničky o třech strofičkách udělá něco, k čemu se tu budou všichni upínat jako k zpodstatnění dokonalosti.. Jen jestli se Petře_Pane neženeš už jen za přeludem, že to MUSÍŠ obhajovat, když jsi to na začátku jednou udělal. Promiň, ale takhle to cítím a tak mi to přijde..

dlhagi
23. 03. 2004
Dát tip
no Fidunka, si ma posmelila... sama sice nie som kritikom, ale moj nazor je asi taky, ze sa mi basen ako taka zda obycajna, teda naozaj casto pocuta a obohrana, i ked v nej citim isty nadych ...ako by som to nazvala e.g. fantazie... najviac ma uputal nazov, no cakala som od neho viac... hodi sa mi to trebars na text pesnicky... ten novodoby cesko-slovensky pop ci ako to volaju.... howgh:)

maia
23. 03. 2004
Dát tip
Ano, je taka krasne jednoducha. A to je na nej pritazlive a preto som ju nazvala rymovacka. :-) V podstate pekne plynie.

Seregil
23. 03. 2004
Dát tip
SKvěLÝ

Petr_Pan
22. 03. 2004
Dát tip
Jen pro ty největší labužníky, kteří se nebojí pochpit...

Petr_Pan
22. 03. 2004
Dát tip
Jen pro ty největší labužníky, kteří se nebojí pochpit...

Petr_Pan
22. 03. 2004
Dát tip
Jen pro ty největší labužníky, kteří se nebojí pochpit... :-)

Fidunka
22. 03. 2004
Dát tip
Takové hezké rýmovánky..! ****

*

Petr_Pan
14. 03. 2004
Dát tip
Don't_worry> Dík za návštěvu :-))

Petr_pan: Hlídáš tu objekt? Už jsem myslela, že mi budeš děkovat za názor ...:)

Petr_Pan
14. 03. 2004
Dát tip
Tohle dílko jsem adoptoval a řídím jeho propagaci - zaslouží si být čteno :-)

Petr_Pan
25. 02. 2004
Dát tip
slíbil jsem avi + dávám si (opět) mezi nejoblíbenější Nemám slov - opět mě tohle dílko dostalo - hluboká poklona - úcta v hlase: "Dokonalé - opravdu dokonalé..."

Petr_Pan
25. 02. 2004
Dát tip
to avi :-)

hippiesanda
20. 11. 2003
Dát tip
moc krásný. tip a klub modrých čekanek

815_0
08. 11. 2003
Dát tip
avi

Docela se mi to libi.

815_0
02. 11. 2003
Dát tip
Tejča - Tvá návštěva tady mě potěšila :-) + avi :-)

Pivicko
02. 11. 2003
Dát tip
Určitě to bude i tou slovenštinou, že to tak krásně zní. Moooc pěkné :-)))))

Tejča
24. 09. 2003
Dát tip
moc pěkný. líbí. *

815_0
19. 09. 2003
Dát tip
KayTee - moc děkuju - každýho TIPu i každý kritiky u tohohle dílka si moc vážím - nechci, aby se na něj zapomělo...

KayTee
18. 09. 2003
Dát tip
díky za avi 815_0 a tip Kire ***

815_0
16. 09. 2003
Dát tip
avi

815_0
24. 08. 2003
Dát tip
:-)

Naso
17. 08. 2003
Dát tip
Rowenna: celkojm si vystihla realitu na Písmaku...

Naso
17. 08. 2003
Dát tip
k básni: je viac ako jsné, čo chce autorka povedať. S jej konštatovaním sa môžeme (a nemusíme) stotožniť, čím prejavíme istú dávku poetickej a ľudskej empatie. Ak máme podobné názory, podobné cítenie, báseň hovorí z duše! Na strane druhej - poetické spracovanie - však chceme a musíme byť viac nároční na autorov. Nestačí iba pvedať, ale aj AKO to povedať... Kým napríklad prvé dve strofy sa nesú v znamení istej výpovede, posledná časť je už iba opakovanie a ešte raz opakovanie už raz povedaného, s opakovaním tých istých rýmov... fotograf by povedal, že tá snímka bola preexponovaná... Kire držím palčeky a som zvedavý na jej ďalšie básne.

815_0
06. 07. 2003
Dát tip
Máš pravdu - tak to chodí... Ale - nevím - mám z toho všeho smíšený pocity... Tohle dílko mě nadchlo a myslím, že si zaslouží "být vidět" - i přesto, že autorka , zdá se, vzdala tohle poslání, já se jeho propagace nevzdám. To všechno má pro mě asi až přehnanej a osobní význam - ačkoliv nevím proč...:) TIPy a kritiky tady napsaný mě moc těšej :) Zařazuji do (dalšího) klubu :) A - Rowenna - dík :)

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
815: Koukla jsem se na stránku autorky. Sama nenapsala ani jednu kritiku. Proč si myslíš, že jsem si všimla tebe? Protože kritizuješ, čteš, a jsi tudíž vidět. Mi, když se v kritikách objeví neznámé jméno, a ta kritika mě nějak zaujme, anebo ani nemusí, jdu se na něj kouknout. Zákon džungle. Čti, a budeš čten. O ničem jiném to není. Spočítej si, kolik děl je denně publikováno. Nikdo to nemá jako zaměstnání, prodírat se hlušinou mnohdy hloupých rýmovaček. Takže promiň, ale tohle dílko prostě dle zákonitostí muselo zapadnout. :-)))

815_0
25. 06. 2003
Dát tip
Promiň, jestli jsem to neodhad...:) Avšak - Tvá kritika mě těší :)

815_0
25. 06. 2003
Dát tip
Děkuji všem, kteří si přečetli dílko a doplnili to kritikou :) Jsem za to moc rád a snad se nikdo nezlobí, že jsem na něj upozornil touto cestou - nevěděl jsem už, jak jinak...:) Děkuji i za autorku, které se nedivím, že se odmlčela - po takovémhle přivítání bych to (možná) udělal taky... Škoda... Mě osobně dílko nevíslovně uchvátilo a jsem rád, že i když pozdě, přece se mu dostalo aspoň trochu pozornosti, která mu náleží...:) Díky moc

Carrie
24. 06. 2003
Dát tip
nic extra, nezaujalo, sorry...

Rowenna
24. 06. 2003
Dát tip
Osmsetpatnáctko: je mi líto, ale ačkoliv je to plné smutku a citů, není to ještě poezie. Anebo je, ale tisíckrát napsaná, přečtená. Tvé rozhorlení není asi příliš správné. :-))

Mair
22. 06. 2003
Dát tip
Slovenština je měkčí než čeština a krásně se poslouchá, básně a díla v ní se mi čtou malinko těžko...ale i přesto je to krásná básnička...T*

marťánek
21. 06. 2003
Dát tip
tak tohle se mi vážně moc líbilo škoda že jsem si toho dílka nevšimla dřív:,(ale jinak fakt pěkný!!TIP*

_Jap
21. 06. 2003
Dát tip
* : )

Dejf
21. 06. 2003
Dát tip
Skutečně moc krásné a ta poslední sloka mě úplně dorazila. Uchvancující. TIP

815_0
20. 06. 2003
Dát tip
Myslím, že je to nespravedlivý - když si člověk pročítá písmáka, zjišťuje, že i úplný blbosti maj spoustu TIPů a pěkný dílka jako je tohle... Moc mě to mrzí - nejen, že tady chyběj zasloužený TIPy, ale hlavně jakýkoliv kritiky, který jsou pro autora vždycky moc důležitý... To že tohle dílko četlo za celej (skoro) rok jen deset lidí (!) a nikdo nebyl ochotnej napsat ani sebemenší kritiku mě doslova s--- ! Je to smutný. Snad s tím vším zařazení do klubu něco udělá - nejen že si dílko a myslím i autor zaslouží trochu víc uznání, ale taky si myslím, že díky upřímnosti a až zoufalství, řekl bych, které je v textíku zachyceno - nemůžu nezařadit do klubu, když tady ta možnost je... A i když už je asi na všechno pozdě - PROMIŇ - omlouvám se za všechny slepé písmáky...

815_0
11. 05. 2003
Dát tip
Je to moc krásný :) Takováhle básnička mě vždycky nadchne... A navíc je slovenština stejně hezčí, než čeština... :) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru