Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stripky

27. 03. 2000
4
0
2127
Autor
Naja

STRIPKY V zrcadle rozbila se nema tvar a na dusi byl vylit kalamar ... Uz Ti nenapisu. Nemam ingoust !!! CELEK Ruze bez vune by nebyla ruzi, jakozto i clovek bez duse by nebyl clovekem, nebot v celku je podstata veci. ROZVAHA Kdyz potkas slepce, tak po nem nechces aby se podival na svou bilou hul. Kdyz potkas hlucheho, tak po nem nechces aby naslouchal rano zpevu ptaku. Proc tedy, kdyz potkas hlupaka, tak po nem chces aby premyslel ??? OPTIMISMUS (S TVARI VRAHA) (Prvni dva radky jsou vypujcene z jedne pisnicky) Silenka Lenka a blazen Jan, veri, ze svet je pro ne prichystan. I kdyz nikde nemaj zazemi a Buh neni, natoz na zemi. RADA ZA 500 Kc (Prvni tri radky jsou vypujcene z jedne pisnicky.) Laska je totiz previt, laska se nemuze 2x zjevit, laska se totiz nikdy nevraci. Tak vezmete si petistovku, jdete nekam na bar ci na Perlovku, at se z vas ten zal aspon vyzvraci. MYSLENKA NA TENTO DEN I v ciste vode mohou byt spinave ryby.
Krel
22. 05. 2003
Dát tip
ano..tohle mě dostalo...místy jsem se sice trochu ztrácel..ale celkově paráda...!!*

Rivka
29. 03. 2000
Dát tip
Myšlenka dne je Myšlenka:-)))

Amadeus
28. 03. 2000
Dát tip
Nemám teď čas se rozepisovat, ale je to dobré.

Amadeus
28. 03. 2000
Dát tip
Nemám teď čas se rozepisovat, ale je to dobré.

Amadeus
28. 03. 2000
Dát tip
Nemám teď čas se rozepisovat, ale je to dobré.

Jákob
27. 03. 2000
Dát tip
Střípky se mi líbi ..... jen ať z toho nejsou střepy :o)

Lampář
27. 03. 2000
Dát tip
Kam Ti mam poslat propisku ? :o) *!

xpired
27. 03. 2000
Dát tip
Po přečtení koutky mých rtů doznaly jistého posunu směrem od sebe. Tož, bylo to fajn

Merle
27. 03. 2000
Dát tip
Zbytečně dobrý (né všechno ale většina)!! tohle si říká i o tip...

Kittie
27. 03. 2000
Dát tip
Výborný!!! :o)

ViNiL
27. 03. 2000
Dát tip
Skvele!

myrinda
27. 03. 2000
Dát tip
libi moc

Somnambul
27. 03. 2000
Dát tip
Nemůžu říci, že bych se vším co si tu napsala souhlasila... co můžu ovšem říct s čistým svědomím - napsala si to hezky a odraží se tam asi trochu tvá životní filosofie - takže pro mě dost zajímavé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru