Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Napsáno životem II

25. 09. 2002
19
0
3755
Autor
Aki

Možná tomu nebudete věřit, ale tohle se opravdu stalo kamarádovi mýho kamaráda… Myslím, že to stojí za zveřejnění, ikdyž jméno radši změním... Nevím, co to udělá s váma, asi to nebudu umět správně podat, ale já tenkrát řval smíchy… :o)

   Tak ten, dejme tomu Franta, přišel jednoho dne v podvečer domů pěkně nadrátovanej… A že si jako dá sprchu a vleze do postele. Tudíž udělal to, co většina lidí dělává před sprchováním - svlíknul se do naha. Ale páč měl těch piv o něco víc, než bylo zdrávo, místo do koupelny vylez na chodbu a podle Murphyho zákona si za sebou samozřejmě zabouchnul dveře. A jelikož bydlí sám a těžko moh čekat, že by mu někdo otevřel zevnitř, napadlo ho, že nejlepším řešením bude vyražení dveří. Chvíli se motal po chodbě, pak se rozeběh a dveře opravdu povolily… Když se sebral ze země, zjistil, že na něj od prostřenýho stolu vyděšeně civí celá rodinka občanů přismahlý národnosti… Těch pár piv navíc totiž způsobilo, že si nějak poplet dveře a vlítnul k sousedům…
   Franta ale neztratil duchapřítomnost a s omluvou "Pardon" se otočil, rozeběhnul a vyrazil dveře naproti… Ty už byly naštěstí jeho… Dopotácel se do pelecha a vytuhnul… Vzbudila ho až o hodinu pozdějc policejní hlídka… Společně s ní se dostavil i poškozenej soused, kterej pořád nechápavě kroutil hlavou a do nekonečna opakoval: "Proč? Proboha, proč musel hned vyrážet dveře? Vždyť máme zvonek…"


KayTee
16. 07. 2003
Dát tip
Tak u toho bych chtěla být ;o) t*

Hester
13. 05. 2003
Dát tip
:-)))) (prskám si na monitor) ***

Aki
13. 05. 2003
Dát tip
Cirilla: máš pravdu, mně se taky nelíbí... ale bál jsem se, aby někdo neměl nějaký narážky na rasistu nebo tak něco... dyk já je mám, kluky přismahlý, rád... skoro jako všechny ty šikmooký trhovce... :o)) teď už se nebojím, takže jsem některý slovíčka upravil, on ten Rom tam zněl fakt děsně... :o)

Cirilla
13. 05. 2003
Dát tip
fajn :)

Cirilla
19. 03. 2003
Dát tip
chudáci cikáni! ( nemám ráda slovo "rom", je umělejší, než silonky.)

Humble
17. 03. 2003
Dát tip
Pořádal jsem u sebe v bytě mejdan. Lidé průběžně přicházeli, odcházeli, někteří se znali, jiní ne. Kamarád šel vyprovodit svoji holku s tím, že se pak vrátí. Při návratu ale vešel do vedlejšího vchodu ("můj" panelák má tři), vyjel výtahem, zazvonil, otevřela mu nějaká holka, on vešel dovnitř, odložil kabát a začal se zouvat. Byla vyšokovaná tak, že prý skoro nemohla mluvit... V té mé historce, pravda, chybí ta rodinka :o))))

Aki
17. 03. 2003
Dát tip
Humbe: taky dobrý :o)))

Kodynie
28. 02. 2003
Dát tip
Smíchy jsem spadla pod stůl. Zasmát se, to bylo to, co jsem teď potřebovala po tuhém boji s nesmiřitelnými kritiky.

j_i_r_i_k
27. 02. 2003
Dát tip
:)))) Ale jo, vyznělo to...

houba
27. 02. 2003
Dát tip
*

ulita
17. 01. 2003
Dát tip
bože jak já miluju takovéto historky....

Yfča
05. 01. 2003
Dát tip
:o)*

Aki
19. 11. 2002
Dát tip
U Vulkan: jé, já že jsem zaručenej autor? :o) blbost, já neručím vůbec za nic :o)) s tou rozesmátou pusou je to fajn, mám rád lidi, který se uměj zasmát... i sami sobě... :o) a s těma dveřma... nebuď si tak jistá... :o) on měl taky potom asi 14 dní modrý celý rameno.. :o))

Aki
19. 11. 2002
Dát tip
U Vulkan: já ho až zas tak dobře neznám... ale řek bych... že nezanevřel.... určitě... :o))

Harold
04. 11. 2002
Dát tip
pech...:-))))))))))))))

Spvrivs
25. 10. 2002
Dát tip
Naja: Dyť pravděpodobně nebylo co ukrást, ten musel prochlastat celé byt. Jojo, z toho plyne ponaučení, že: Lepší je vóděnka nežli pívo... **! :-))))))))))))

Narvah
17. 10. 2002
Dát tip
Dobry.

Josefk
11. 10. 2002
Dát tip
povedené :-)

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))****************

rainman
03. 10. 2002
Dát tip
je to tak uhozený, že tomu věřím...pošli to Jahelkovi, udělá z toho hit...:-)

Naja
03. 10. 2002
Dát tip
Jo tak to byl jeste pohodovej Rom. Vykradla bych za to holomka jednoho, obzvlaste pokud si nechal "otevreny dvere" ...

Barbar
30. 09. 2002
Dát tip
Cizí neštěstí člověka vždy potěší. Tip

Čolito
28. 09. 2002
Dát tip
:-))))

clovrdik
27. 09. 2002
Dát tip
:-)))))))))))))) TIP za pobavení :-)))))))))))

Rowenna
27. 09. 2002
Dát tip
To byli mírní Romové.

Aki
27. 09. 2002
Dát tip
Rowenna: no, nevím, jestli mírný, ale každopádně v šoku :o) ono když by ti při večeři vyrazil nahatej chlap dveře, asi by ses taky chvíli vzpamatovávala :o)) ale vymyslet tohle nějakej režisér, tak si řekneš, že taková hovadina se stát nemůže... :o) život naštěstí píše jinak :o))

Deltex
27. 09. 2002
Dát tip
Dobré... nejvíc mě dostala mentalita člověka, který vyrazí cizí dveře a se slovem "pardon" odejde vyrazit správné dveře a spát:o))) *! Pobavilo.

Jeanne
26. 09. 2002
Dát tip
i to se může stát, proč ne? t

jester
25. 09. 2002
Dát tip
Jo, jo..-)))

Kastel
24. 09. 2002
Dát tip
pěkná příhodička :o))

ikarka
24. 09. 2002
Dát tip
:-))))))))...život je někdy prevít ***

galaxy
24. 09. 2002
Dát tip
:o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru