Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve stavu opilosti...

25. 09. 2002
11
0
2867
Autor
Kennyny

--*-- No tak tohle se mi jednou doopravdy stalo :)

Ve stavu opilosti při konverzaci s přítelem,

bylo to již pozdě v noci na posteli ležel jsem.

Několikrát  žádal jsem ho, že by domů měl už jít,

odpověď však nedával mi z důvodů neznámých.

 

Ve stavu opilosti pro neklid zostřil jsem zrak,

i když v hlavě poletoval minimálně jeden drak.

Pročež, načež, nýbrž, ač...

 

Této noci v opilosti mluvil jsem na vysavač.


Katja
13. 02. 2004
Dát tip
:), dost v pohodě.

Jagirl
24. 03. 2003
Dát tip
Tak tohle mě fakt rozesmálo...a docela bych to chtěla i někdy zažít.A je zajímavé,že o tom víš,když jsi byl opilý a nevěděl na koho mluvíš....:o)))

nin
21. 11. 2002
Dát tip
psali vo tom v reflexu tenkrát, byly tam fotky

Kennyny
21. 11. 2002
Dát tip
ty jo já to sice neviděl ale ten reflex teda někde musim vyhrábnout :)))))

nin
21. 11. 2002
Dát tip
jenže to už je před dýl, to asi nevyhrabu, já je neskladuju

Kennyny
21. 11. 2002
Dát tip
možná budou v nějakých archivech na netu každopádně jestli to nahjdu hned to sem dám :)))) PS : du to hledat :)

hurvinek
20. 11. 2002
Dát tip
potesil pobavil rozesmal neco pripomnel, co vic muzu chtit

Kennyny
20. 11. 2002
Dát tip
hurvinek tobě se něco podobného taky stalo ? poděl se s námi :))))

hurvinek
20. 11. 2002
Dát tip
ok kenny sice jsem si nepovidal s vysavacem...... prisel jsem takhle domu ve stavu znacne spolecenske unavenosti a cekal jaky budu mit doma kazani na tema co jsi to kde a s kym delal......... mezi dvermi me chytla segra a jak me vydela ---krvave oci cely zeleny zkratka obraz bidy a utrpeni tak na cely barak zacala kricet mami on je nemocný ( bylo ji 18 - jedine co ji omlouva je ze je prirodni blondyna ), coz me dostalo k takovemu zachvatu smichu ze kdyz prisla mama bylo jedno co rekne...... nahnala me do postele, vykuryrovat. NO a ten vysavac nahradila segra ktera se me pres hodinu vyptavala co se mi stalo protoze na prvni otazku jsem ji odpovedel ze jsem se zboural............... (nejlepsi byla ta jestli to bolelo.....)

Kennyny
20. 11. 2002
Dát tip
:)))))))))))))) no taky mám jednu historku ale tu radši pitvat už nebudu to je šílenost na třetí ale skončilo to tím že sem byl tak zbouranej že mě kamarádi celého pokreslili černým fixem ale fakt hodně takže uá radši na to nebudu vzpomínat sem se drhnul (sem byl úplně namol) asi půl hodiny v koupelně :)))) che che tak to jsou ty příhody ze života :)

Kennyny
20. 11. 2002
Dát tip
no tak jo skandální iodhalení ruce sem měl po zápěstí celý černý a hubu taky takže sem vypadal jak černoch .))))) a eště sem měl nějaký sprostý obrázky nakreslený na tváři héh :))))) uf doufám že za tohle půjdu do nebe :)

Seregil
20. 11. 2002
Dát tip
Kenny: Určitě půjdeš... Já pro změnu jednou přišel domů tak hotovej, že jsem si nevoblík spodek pyžama a usnul jsem tak... hurinku: to mi něco říká, už vím tos už také vyprávjel... avi

Kennyny
20. 11. 2002
Dát tip
cha cháááá tak to nemá chybu mimo to aby jsme ještě podebatovali o alkáčích tak jistá kolej na Palackého vrchu v Brně jak jistě znalým známo jest na kopci a milí studenti se domluvili že udělají takovou vylomeninku tak se celá kolej domluvila a ve večerní hodině rozsvítili celou kolej takhle :))) chééééé :)))))

Kennyny
20. 11. 2002
Dát tip
sakryš vono se to neukázalo no ale prostě takto () závorku si odmyslíme :)

Kennyny
20. 11. 2002
Dát tip
no doprčic tak naposledy ale kurník už to nebudu řešit značkama kosočtverec s čárkou překážky vaší fantazii nekladu .))))

Seregil
20. 11. 2002
Dát tip
Hustě Kenny. Pekne hustě... :-)))

hurvinek
20. 11. 2002
Dát tip
kennyny ja sice jezdim do brna do skoly skoro tak casto jak papez na hard rockove koncerty ale kterou kolej ze to jak rozsvitili

ofčátko
20. 11. 2002
Dát tip
cha!

Kennyny
01. 11. 2002
Dát tip
rebe chi chi :))) ten je nový ?

:o)))))

LaMouette
23. 10. 2002
Dát tip
chicht chicht:-))*

Seregil
22. 10. 2002
Dát tip
Škoda, že nemluvil - bylo by to velký psycho... :-) Na druhou stranu je to zase dobře, těžko bys to tu prezentnul takhle - nebo jo? (-:

Kennyny
22. 10. 2002
Dát tip
no kdyby to byl ten kámoš , který to měl být tak by aspoň hlesnul jenže to byl vysavač v sedící poloze se skloněnou trubkou a vůbec nemluvil i když jsem mu domlouval .))))

Seregil
22. 10. 2002
Dát tip
Možná to chtělo ho zapnout... ale to k té tehdejší indispozici asi nešlo... :-)

Kennyny
22. 10. 2002
Dát tip
ber to tak že jsem ho měl za kámoše , kterého jsem posílal domů až po jisté době se mi rozjasnilo a zachytil jsem ten objekt ve své původní stavbě tak jsem se potom plácnul jako že jsem blb a šel spát :))))

Seregil
22. 10. 2002
Dát tip
Chápu ... už dost... jen ta představa mě dohání na pokraj zvláštního druhu šílenství, myslím, že víš jakého... (nic ve zlým:-)

Kennyny
22. 10. 2002
Dát tip
já to beru jako perličku tohle se stalo pouze jednou normálně s domácími elektrospotřebiči nekonverzuji :))))))))

Seregil
22. 10. 2002
Dát tip
To chápu a už se jen směju... :-))))

Kennyny
14. 10. 2002
Dát tip
PS : vrr hele ty máš co říkat ty trychtýřu :)))) viz zkušebna ...

vrrr
12. 10. 2002
Dát tip
on si mě taky někdy plete s vysavačem a povídá si se mnou. Autor sám je totiž NASÁVAČ. (pozn. po rozhovoru s ním se cítím ožralým, aneb sobotní ráno)

clovrdik
09. 10. 2002
Dát tip
správná kořalecká příhoda :-)) zase dávám TIP za pobavení :-)); čtu si tady dneska ráno v rachotě tvoje věci a stojej za to :-)

clovrdik
09. 10. 2002
Dát tip
kofi ... :-))))) drsnej postřeh :-))))))

Angellina
09. 10. 2002
Dát tip
:o))) tos mě zase pobavil :o)))) Keňas, sem tě měla za slušnýho TýPka*

jmm
07. 10. 2002
Dát tip
Dobrýý:)) To jsem netušil co se v tobě skrývá:)) Tvořit tvořit:)) A taktéž texty písňové:))) Toho bohdá nebude aby sme něco nevytvořili:))

vrrr
03. 10. 2002
Dát tip
VOŽRALČE, kdo tě donesl domů?

Kennyny
03. 10. 2002
Dát tip
došel jsem sám :))) občas taky dojdu nedělej ze mě dennodenního opilu,kořalu :)

kofi
26. 09. 2002
Dát tip
Poslední dva řádky jsou kouzelné :o)) (buď rád že sis pana V nespletl s přítelkyní :o))) Tip

JRR
25. 09. 2002
Dát tip
Chudák vysavač. Co tak asi má říct opilci? ;-) *

Algaranna
25. 09. 2002
Dát tip
:-)))

Pája
25. 09. 2002
Dát tip
:-)))))))))

Kennyny
25. 09. 2002
Dát tip
díky ale ono na tom není nic k smíchu však počkejte až se vám to stane taky :))))

nin
25. 09. 2002
Dát tip
ty poslední dva řádky mě dostaly :-)

Armand
25. 09. 2002
Dát tip
* :)))

Marco
25. 09. 2002
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))))) TIP°)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru