Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajný denník

25. 09. 2002
0
0
2354
Autor
FARAMIR

Toto vzniklo ako reakcia na mejl, od Depres-a, v ktorom boli pripojene Tajne denniky clenov Spolocenstva prstena (J.R.R.Tolkien - Pan prstenov I.) Je to bez diakritiky

Dennik

***

Faramir, Dunadan z Gondoru - syn Denethora II, Spravcu Gondorskej rise (az kym nepride kral)...
***

Den 01: Boromir stale trepe nieco o nejakych polvysokych cloviecikoch. Ani vecerne navstevy otca ho uz netesia tak ako predtym. Otec je spravca Gondoru - ak nepride kral.
Den 02: Otec poslal Boromira na liecenie do Roklinky. Ten sviniar zobral zo sebou mwoj Gondorsky roh. Boromir je starsi- bude spravca Gondoru - ak nepride kral.
 :
Den 05: Je tu nuda.
Den 06: Nuda nuda...
 :
Den 10: Otec vybavil mejdan z Nazgulmi v Osgiliate... Otec je spravca Gondoru - ak nepride kral.
        Divocina... Nazgulovia priniesli aj DiskoGuľu...
Den 11: Dospavam po vcerajsku. Nazgulovia niekam odisli.
 :
Den 15: Nazgulovia sa nevracaju. Boromir sa nevracaia. Nuda. Boromir je starsi - bude spravca Gondoru - ak nepride kral.
 :
Den 18: Nudaaaa... Ani len Gandalf sa nezastavi sviniar jeden. A to som ho naucil trik s klobukom.
 :
Den 20: Otcovi chyba Boromir (aj mne, aj mne). Boromir je starsi - bude spravca Gondoru - ak nepride kral.
Den 23: Neda sa s otcom vydrzat. Neustale spehuje Saurona so Sarumanom - voyeur stary. Otec je spravca Gondoru - ak nepride kral.
Den 22: Zobral som par chlapow a obsadili sme Cair Andros len pre seba. Celkom fajn miestecko, ale nie je to Osgiliat.
 :
Den 25: Po rieke prisiel z Lesa konvoj clnov. Nezastavil som sa do rana. Elfky, elfovia, vsetko jedno, brali sme to do radu, ved som synom spravcu Gondoru.
 :
Den 30: Zacina byt nuda aj na Cair Androse. Obcas vyrazime do Ithilienu a santime s pocestnymi z Juhu ktori navstevuju Saurona.
 :
Den 36: Po vode pripraval cln s mrtvym Boromirom a rozlamanym Rohom. Zabili ho skreti. Blbi skreti preco polamali Roh. Dal som spravit novy. Otec je spravca Gondoru - ak nepride kral - budem nim aj Ja.
 :
Den 40: Prave ked nam priatelia z Juhu chceli ukazat par trikov s Mumakom, vyrusili nas dvaja zlatucky polvysoky-kuceravy cloviecikovia. Vzali sme oboch na Cair Andros. Nie ani jeden nebol kral - budem spravcom Gondoru.
Den 41: Ten zlatucky sa vola Frodo. Ak sa ho vsak co len dotknem, tak ma ten druhy co sa vola Sam asi zabije. Obaja poznaju fintu s Rohom. Budem spravcom Gondoru - ak nepride kral.
Den 42: Chytili sme slizke odporne stvorenie. Frodo nam ho vsak nedovolil zabit, ze ho este bude potrebovat. Pfuj... Nie so pruderny ale to je aj na mna hnusna predstava. Skoro taka hnusna, ako keby sa zjavil kral.
Den 43: Odisli... Frodo nechal listok, ze vraj videl krala. Chcem byt spravcom Gondoru - ved kral mozno nepride.
Den 44: Zjavilo sa tu par skretov, ktorim sa uz zunovala Odula. Nebola s nimi bohvieaka zabava. Krala vsak nevideli - mozno predsa budem spravcom Gondoru.
 :
Den 46: Nuda, ale nik nevidel krala - asi len predsa budem spravcom Gondoru.


johanne
15. 03. 2004
Dát tip
občas je to fun =), ale když si člověk uvědomí, co to provádíš se skoro "svatou knihou fantasy" :)))...

Angeri
21. 11. 2003
Dát tip
PS, nauč se slovensky nebo si to aspoň pořádně přečti:-) Ak znamená jestli, ale to nic :-)

PS
23. 05. 2003
Dát tip
:o) Na doplnění deníků to není špatné, ale ten refrén (že bude král) je už vyloženě otravný!!! (Jinak nejlepší věta je - Obaja poznajú fintu s rohom. :o)))

FARAMIR
02. 10. 2002
Dát tip
Tak toto som dostal od Erineth mailom: Nahodou som zabludila na www.pismak.cz a vsimla som si, ze si sa stal jednym z autorov. A aj to, ze si medzi svoje dielka zaradil Tajny dennik Dunadana Faramira. Nehnevaj sa, ale mam k tomu poznamku: Do prologu si mohol napisat asi priblizny ucel a pointu Tajnych dennikov. Aby ostatni pismaci vedeli, pochopili zmysel a aby sa to tych z nich, ktori maju radi Tolkiena, nedotklo. A popripade by si im tam mohol dat odkaz kde sa daju stiahnut ostatne denniky v originalnej verzii od Cassandry Claire. Tu je ten odkaz: Dennik Saurona: http://www.fantasyplanet.cz/lotr/art.asp?id=471 Ostatne denniky na stiahnutie: http://www.fantasyplanet.cz/lotr/art.asp?id=443

Seregil
02. 10. 2002
Dát tip
Už vím, kde jsem viděl některý věci ... hm hm. Tohle je šíleně zvrácený, ale je to docela originální... :-/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru