Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okamžik(y) (tloudev)

25. 09. 2002
2
0
2436
Autor
Semeno

Bylo to lepší, bohužel se nepovedlo zachytit včas.

Chci žít okamžikem. Prožít každý okamžik naplno. Hledám okamžik. Nacházím jen čas. Je čas okamžikem? Zvednu ruku a okamžik je pryč. Rozběhnu se prosluněnou loukou a uplyne půl hodiny. Nevím kde je okamžik. Je snad okamžikem oka mžik? Mžiknu okem a mám čtyři okamžiky. Je dlouhý okamžik? Zakřičím si zplna hrdla a pak se směju dva dny. Je to snad okamžik? Nenacházím. Nacházím jen čas. 2 hodiny spím, 3 snídám. Chci najít okamžik! Běžím. Vedro, tráva šlehá do nohou, vítr zpívá v uších. Ve chvíli největšího napětí svalů, nejvyšší rychlosti nacházím okamžik. Směju se. Řehtám se hůř než blázen. Ve chvíli největšího vypětí obličejových svalů, ve chvíli největšího blaha a štěstí nacházím znovu okamžik. Našla jsem okamžik na vrcholu. Prožiju dva okamžiky a zmáhá mě kyselina mléčná. Spím. Zdá se mi krásný sen. Přestože v mysli trvá roky, je to jen okamžik. Malý, skromný, ale nádherný okamžik.

 

Proto počítám okamžiky. Existuje jen jeden jediný, dva jsou čas.


hurvinek
01. 11. 2003
Dát tip
ohó

ch_34
29. 08. 2003
Dát tip
jo, je to zmatek

Semeno
29. 08. 2003
Dát tip
To je jedno, hlavně že se mi to neztratilo úplně

Semeno
27. 11. 2002
Dát tip
chochocho, chuchuchuchu

Semeno
26. 11. 2002
Dát tip
Tak ho nehledej, ... a najdeš,.. v tom tkví úspěch, na to, že si ho našlo, mé milé weménko, většinou přídeš až potom, ... Jo a mám pocit, že ten okamžik nemusí bejt jeden, ač dva neexistují.. :o)))

Wemi
26. 11. 2002
Dát tip
co nemůžeš najít... nehledej....hmmm to dá rozum chichi

Semeno
25. 11. 2002
Dát tip
Jo, škoda , že nemám v hlavě laserovou tiskárnu. Nemuselo by to bejt tak hrozný...

Wemi
25. 11. 2002
Dát tip
sakra... tak kdy můžu to zatacený pomíjivý slovo použít???... nevim.... ale vim, že bez okamžiků nejde žít.... možná že žijem jenom pro jedinej okamžik (nevimčeho).... a já mám stach že ten správnej OKAMŽIK.... nepoznám....

StvN
21. 11. 2002
Dát tip
Okamžik, stejně nepředstavitelný, jako nekonečno.

Semeno
23. 10. 2002
Dát tip
Ou, neříkej tomu prosím kooperativa. Díky za pochopení a zkrátka díky :o)))))))

Semeno
23. 10. 2002
Dát tip
av

Semeno
25. 09. 2002
Dát tip
A

tloudev
25. 09. 2002
Dát tip
Hlavne nemyslet na bileho slona.. :-)

Jeanne
25. 09. 2002
Dát tip
nádherný okamžik je super *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru