Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starý strom

Výběr: Print, Carodej
28. 03. 2000
56
0
8338
Autor
Merle

Pod dojmem Šílené, Bambulky a Sláje rozhodl jsem se napsat něco trošku duchovnějšího, a tak vám tímto předávám poselství lásky, míru a tolerance k lehkým drogám ;-))

Tam vždycky stál, ten starý strom, jak křovin pás mu patu kryl, a skrytý vchod, pod mořem trav, kde srdce v peň mu kdosi vryl. Já chodil rád, tam pod ten strom, a spolu s ním jsem prožil den. Pak svoji dlaň jsem v kůru vztáh, a jemně třel ten drsný kmen. Já ležel rád, tam v stínu snů. Jen vnímal Čas, a slunce dech. Když slabě chvěl mnou stromu stín, tak procit jsem já v jeho snech... Kmenosíla Kořensání Větvoslunné Květohraní Růstidějné Listočení Šimromízní Mravěnčení... I strom! Nejen JÁ tu žiji. Sdílím s ním svou energii... Pak jsem se probudil pod stromem z PéVéCé, sklepal si ze zad ty pitomý mravence. Ta havěť vám vleze všude...
Liavra
08. 05. 2005
Dát tip
Jo,,jo mravenci jsou pěkný sviňky.

Merle
24. 05. 2004
Dát tip
skaman: i to je jen vtip... na tomhle dílku není nic, co by se mělo brát vážně

skaman
24. 05. 2004
Dát tip
O.K. tak jsem v tom přání asi sám...

skaman
23. 05. 2004
Dát tip
Merle: Báseň ne, ale v prologu máš tu myšlenku uvedenou.

Merle
20. 05. 2004
Dát tip
skaman: s drogama to nemá společnýho vůbec nic...

skaman
19. 05. 2004
Dát tip
Krásný. Přál bych si také větší toleranci k lehkým drogám

Davinči
12. 05. 2004
Dát tip
no mám co dohánět, tohle je skutečně velmi vydařený kousek, ta slohová jemnost, úúúúúúžasné. TIP

Merle
23. 12. 2003
Dát tip
Damnae: nestačí :))) jinak tohle byl celý jen velkej vtip....

Damnae
19. 12. 2003
Dát tip
má to neco do sebe :) a ma to i hloubku. Stači tohle jako hluboká kritika?

P__J
25. 11. 2003
Dát tip
Hezké, zařazuji do Klubu přátel stromů.

Rimmer
13. 11. 2003
Dát tip
Bezvadný!!! *tip

Barbar
11. 07. 2003
Dát tip
Někdy si ani za sto let nevšimneš, že ta kytka za oknem je vlastně krásná. A pak ti někdo řekne - koukej! Jak kouzelné je dobé avízo, děkuju jazykohrátkám, dvojhvězdě i autorovi. Jak je vzácný nástroj - huba když se věci říkají hlasitě BARBAR****T****

vero
20. 06. 2003
Dát tip
vynikajúce. proste *

Katčenka
11. 06. 2003
Dát tip
:-)))

Bobísek
05. 06. 2003
Dát tip
*

SuzVanDr
30. 05. 2003
Dát tip
vážne zaujímavé... mravenčenie na chrbáte je toho dokazom

Stařec
30. 04. 2003
Dát tip
Drahý Merle ! Má přezdívka se dá přeložit jako Drávid neboli Merlin. Tak ti radím jako Merlin Merlinovi. Dej si pozor na Lancelotta. Ten cizoložník číhá všude a jen uráží.

Nefertirei
12. 02. 2003
Dát tip
moc líbí, moc......:))...jen teď nenajdu ta správná slova na to říct něco víc....:))

Jess
07. 02. 2003
Dát tip
Promiˇˇn, že to tak říkám, ale je to až příliš kruté, nemyslíš?

Merle
07. 02. 2003
Dát tip
jess: cynické je asi patřičnější slovo... ale máš pravdu, i trošku kruté.

Babkin
03. 02. 2003
Dát tip
Fakt dost dobrý...Nevim co ktomu dodat, vše už asi bylo řečeno

Merle
07. 01. 2003
Dát tip
...tak uz me tu odhalila i moje rodna rodina :)

sne_žienka
23. 12. 2002
Dát tip
*!!! to je jasné.

Witch
29. 10. 2002
Dát tip
teda!!! *******

Erendis
18. 09. 2002
Dát tip
...já vlastně nikdy neodešla...ale na druhou stranu jsem tu taky nikdy tak uplně nebyla:)))...děkuju...

Erendis
11. 09. 2002
Dát tip
Nemám čas číst si všechny ostatní názory a kritiky...bohudík, že některý stromy jsou ještě ze dřeva...a skutečně žijou..tak jako já,tak jako ty....*

Merle
11. 09. 2002
Dát tip
erendis: vrátila jsi se :) vítej BTW: přesně tak

Merle
26. 08. 2002
Dát tip
bodlacek: bojím se, že jo...

bodlacek
26. 08. 2002
Dát tip
hm, tak to musíš mít celkem fascinující a dobrodružný život ;)

Merle
26. 08. 2002
Dát tip
bodl: naštěstí už skoro nepíšu, a tak už to není tak hrozný

bodlacek
25. 08. 2002
Dát tip
další nej - teda jestli takto tvoříš i jiné věci, výsledky musí být fascinující ;-) T

Witch
08. 08. 2002
Dát tip
krása! *

Aki
30. 05. 2002
Dát tip
:o) sqělý *

Aki
30. 05. 2002
Dát tip
wilk: tobě nesedí rytmus? a kde? vždyť to šlape jako hodinky...

Vojta_Bíba
25. 02. 2002
Dát tip
Mě osobně by se to líbilo bez toho trošku sebezhazujícího konce, ale i ten má své kouzlo, doporučím Tě někomu, komu by se to mohlo líbit:-)

Sama
14. 02. 2002
Dát tip
No, tady už je napsáno tolik, že jednomu dá spoustu práce, aby psal reakci sám za sebe...ale zkusím to, protože ten text mě vážně zaujal! Jako celek je velmi zvláštní, vlastně neorganický, začátek mi připomíná klasiku předminulého století (nemusím ji mít, alespoˇˇn ne často), ale brzy člověk při četbě zjistí, že autor má cit pro řeč vázanou - a ne malý. Pak je překvapen změnou struktury textu a gejzírem novotvarů, aby nakonec zůstal zírat na shazující, ironický a civilně napsaný závěr. Zbytečné je pro mě jen oznámení, že nejen ty žiješ, ale taky strom, navíc napsané je to bez nápadu oproti ostatním částem textu. Můj tip je za originalitu, za ovládání jazyka (poslouchá tě, ty se máš) a za ta neustálá překvapování při čtení. Uf, to jsem toho napsala!

Merle
14. 02. 2002
Dát tip
Sama :)))) díky za hezký rozbor, i tolik pochval, že se ti tam sotva vešly. Vidíš a to sdílení energie se stromem je těžištěm celý básně, tedy aspoň jejího smyslu ;))) to je tak když zůstane autor nepochopen i přes všechna vysvětlení, co napíše...

Sama
14. 02. 2002
Dát tip
Ale to přece nejsme v rozporu, smysl básně je zřejmý, já jen napsala, že ho nemusím mít napsaný tak proklamativně, vždyt z celého textu je jasné, o čem to je! Zamrzelo mě, že to cítíš jako nepochopení. Na poezii je přece krásné i to, že není jednoznačná...

Merle
14. 02. 2002
Dát tip
Sama: odpusť tedy moje nepochopení tvého pochopení :)))

Jitřenka
06. 02. 2002
Dát tip
Legrační, lehké a dobré.

wilk
03. 02. 2002
Dát tip
Rytmicky to vetsinou drasa usi!

Beata
07. 01. 2002
Dát tip
jak z jiné doby, pěkná

blb
14. 10. 2001
Dát tip
hmmmmmm, kampak asi??:-)

Bezejmenny
05. 09. 2001
Dát tip
I když mě nyní asi všichni autorovi ctitelé odprásknou na potkání, musím bezvýhradně souhlasit s Popeluchou. Sorry.

Merle, ty nejsilnější věci plynou skoro výhradně ze stejně silných emocí. Vyjadřovací talent a slovní zásoba jsou sice nezbytné, ale nestačí. Vše, co napíšeš bez emocí, které tě vyburcují, abys vystoupil o pár špriclí výš na pomyslném žebříčku literárních kvalit, nese pečeť tvé posice, tvého zařazení. I když existují lidé s vyjímečným literárním talentem, schopní napsat báječně působivou věc jenom tak, většina z nás mezi ně nepatří. Jedině silný tlak emocí nás tam může na chvilku dopravit.

Merle
05. 09. 2001
Dát tip
Bezej: každej máme jiný žebříčky hodnot, každýho baví něco jinýho, každýmu se něco jinýho líbí... proč jen kurva každej považujete to svoje za jediný pravý? Ty si dál prociťuj emoce, já si dál budu hrát se slovama, ale neříkej mi co z toho je a není správný. Nic ve zlým... neobhajuju svoje básně ale svoje hodnoty. psaní zdar

Bezejmenny
05. 09. 2001
Dát tip
;o)))))
Já zase neútočím na tvé hodnoty, ale vyjadřuji se striktně k tvé konkrétní básni. ;o)))))

Merle
05. 09. 2001
Dát tip
Bezej: konkrétně k téhle básni jsi napsal jen to, že souhlasíš s Popeluchou, ostatní je jakási obecná poučka jak by to mělo vypadat... a o tom jsem hovořil.

Jinaja
29. 05. 2001
Dát tip
jako by to byla hra:o)Tip

Popelucha
29. 05. 2001
Dát tip
Ehm, ty první tři sloky jsou tak příšerné, že se je hodí snad jen přednést na nějaké úletové performance, kde bude mít recitátor zelené paroží, renesanční obleček a bude u toho zavěšen na balkóně. Čtvrtá mě zase vytáhla zpátky na zem, pátá a šestá jsou řekněme průměrné. Myslela jsem, že dílo se skoro největším počtem kritik bude něco silnějšího. Ani jako parodie to není nic moc... Sorry.

Merle
07. 05. 2001
Dát tip
Jeník: uvítám podrobnější rozbor rytmu, obzvlášť od přítele :-))

Bondys
02. 04. 2001
Dát tip
suprový

Bondys
02. 04. 2001
Dát tip
a tip

nikdo
21. 03. 2001
Dát tip
jsem tady snad stopadesátý.... ale stejně je to pořád hezký......

Carodej
05. 03. 2001
Dát tip
Už dlouho to je v mých nej. A myslím, že se tedy připojím k Printovi.

kachnička
02. 03. 2001
Dát tip
Začátek byl na mne nějak složitej (já k tomu časem dorostu), ale u těch krásnoslov se mi to začalo líbit (četla jsem je asi pětkrát) a u energie jsem se smála - ani nevím proč :o)) a PVC mne dorazilo... Jo, dávám TIP <- ta havěť vám vleze všude...:o)

slon
28. 01. 2001
Dát tip
Dóóóóóóst dobry.jasnej típek

kafka
19. 01. 2001
Dát tip
Ty bláho, ty máš talent! Dělej s tím něco chlape! :-)))) Včera mi recitoval můj stařičký profesor zpěvu něco podobného...myslím, že to byl Vrchlický...jako bych ho slyšela :-)))) típí jak hrad!

Print
12. 01. 2001
Dát tip
Hm... Nechápu, jak to, že tohle kultovní dílko Písmáka není ve Výběru! Už to jdu napravit!:-) *!

Pako
28. 12. 2000
Dát tip
Já jsem obvykle kritickej až běda, ale tohle mne opravdu vzalo až u srdce (vzalo by, kdybych nějaký srdce měl). Dávám TTTTIIIIPPPP!!!!

Yeziiinka
25. 12. 2000
Dát tip
Avízko od Honzy Honzy jsme dostali asi úplně všichni Merlinko :) Taak moc se mu to líbí, že nám to všem musel říct - to je co, autůrku?! :))) Ahoj, Yez.

Merle
20. 12. 2000
Dát tip
hň hň hň, tak já tyju z Merlininy oblíbenosti :-)))

Merlin
20. 12. 2000
Dát tip
Merlíku, Jsi mi to ale pěkný kvítko ... !!! (o::o)

Honza_P
18. 12. 2000
Dát tip
Tak to je pěkný. Tip.

Merlin
18. 12. 2000
Dát tip
Honzo Honzo ... podívej se pořádně, koho že jsi si to vlastně přečetl ... (poslal jsi mi avízo ...)

Anonym
30. 11. 2000
Dát tip
Dostala jsem se sem nejdelší cestou - _JiKo_, Miroslawek, Merle - Shnilý strom, ale ta cesta stála za to. Máš u mě Ť.

Anonym
30. 11. 2000
Dát tip
A zase to bylo bez podpisu :-) Šminka

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Možná tam mohlo být pitomý mravencé - rým by byl dokonaleší. V Brně jsme pro to vymysleli odborný termín - debilní rým. Souhlas s Prokletí. Je mi to fakt líto, ale myslím, že by nemělo cenu vyjadřovat nesmírné nadšení, když to tak nevidím. Promiň.

Máš tam hezký obraty a i celkově se mi to líbí . Ale když jsem se snažil zamyslet nad obsahem , tak mi cosi unikalo . Nedokázal jsem se do Tebe vžít . Takže ještě že to částečně vysvětluješ v kritice ( aspoň pro nás tupější ) . Asi budu vážně jen na blbosti .

Víla
27. 10. 2000
Dát tip
nádhera

Tadeáška
26. 10. 2000
Dát tip
Tak to jo

Merle
24. 10. 2000
Dát tip
Tadea: skoro nikdo tady mě skutečně nezná (až na rodinku), klíčový slovo je osobně... v tomhle případě to stačí.

Tadeáška
23. 10. 2000
Dát tip
No já tě teda neznám ale přece se zdá že se mi to povedlo

Poetica
19. 10. 2000
Dát tip
Zpočátku jsem myslel, že to bude zase nějaká přeslazená Máchovina, ale závěr byl okouzlující! A ta poslední větička...Celý bych to dal do nějakýho z dílů Básníků, tam by to vyniklo obzvlášť. TIP

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Starý strom: první část mi připadá strašně překonstruovaná, umělá...nepřirozená ... Kmenosíla atd. superrrr.... konec hezký....připomíná mi konec z Dveří do léta: Tobě vlastní ironie.... :o) m.

Merle
16. 10. 2000
Dát tip
Tadláška: a já vel-bloud myslel, že to pochopí každý... a zatím to správně vzal jen každý, kdo mě osobně zná

zirafka
15. 10. 2000
Dát tip
Jojo, ty navy slova jsou skvely :-) ses dobrej, ze i tu proflaknutou romantiku dokaze podat docela pritazlive... prvni tři sloky mi hrozně připomínají Werichovu pohádku složenou jen z jednoslabičných slov. A to probuzení je báječný :-) neodpustím si ještě jednou nepochválit sloku z novoslov

Tadeáška
15. 10. 2000
Dát tip
Mrle to mi chceš vážně namluvit, že jsem to pochopila a pocítila tak nějak autorsky správně? Neuvěřitelné

Achetaton
04. 10. 2000
Dát tip
Krásná - nová - slova

Merle
02. 10. 2000
Dát tip
anonym: poslední řádek má rušit... stejně tak má utíkat i poslední čtyřverší - nejde o deziluzi, ale o realitu jen s jakými pocitem ze sna, který si ani nepamatuje. Probuzení je jen jedno a to ze sna, kterým je celá básnička (kromě konce)... jenom v tom snu se mu navíc zdálo, že soucítí se stromem. vidíš a mě to připadalo úplně jasný.

Merle
22. 09. 2000
Dát tip
Tak to mi někdy povíš Miku, sám bych ji chtěl pochopit.

Hackman
22. 09. 2000
Dát tip
zásah!!!!

Hackman
22. 09. 2000
Dát tip
zásah!!!!

Hackman
22. 09. 2000
Dát tip
zásah!!!!

Hackman
21. 09. 2000
Dát tip
protože nevím jestli toto číslo 1426405 je počet kritik nebo děl posílám ti 1426405 tipů Jeden hned a zbytek potom v báglu. Konečně jsem pochopil tvoji duši Merlíku.dost dibrý

Carodej
20. 09. 2000
Dát tip
Jsou věci, co můžu a jsou věci, co tak nějak nemůžu, ale tohle teda sakra MUŽU!!! :-DDDD

Lasy
05. 09. 2000
Dát tip
tEN KONEC... lasy

Carme
03. 09. 2000
Dát tip
ááááááách

jorel
30. 08. 2000
Dát tip
má to úroveň a to mě těší. tip

Tadeáška
26. 08. 2000
Dát tip
jo jo jo jo jo

Anonym
26. 08. 2000
Dát tip
Ať žije souznění s přírodou, he. TIP!!!

Olí
18. 08. 2000
Dát tip
I bez toho ranařského závěru by to nebylo vůbec marné. Jako zvědavá baba se ptám: proč nakonec shodit své city a hodnoty? Jen proto, abych jako velký ekolog zahromovala nad plastikovým stromem? Přesto tip.

Merle
18. 08. 2000
Dát tip
Olí: nejsem žádný ekolog, ale ani žádný moc velký romantik. Tahla básnička je takový vtípek pro pár konkrétních (hard-romantických) přátel tu. Tak trochu to myslím vážně, a hlavně si z nich dělám srandu. Přesto ty pocity jsou moje. To je ale na dlouhý povídání.

Nasso
17. 08. 2000
Dát tip
Dost dost dobrý, skvělej rytmus to má je to fajn.

ako na to chodis? tip

Yeziiinka
30. 07. 2000
Dát tip
ňamyňam!!!

arthamir
28. 07. 2000
Dát tip
poslyš merle, ty jsi génius, fakt jo...

noRRo
13. 07. 2000
Dát tip
čo dodať, je to suPPer

Skorpil
13. 07. 2000
Dát tip
Teda řeknu ti, pjepknje to se mnou hnulo, člověčje. Zbývá mi jen dodat - tipuji!!!!

JiKo
18. 06. 2000
Dát tip
Perfektní dám ti Tipa

Anonym
03. 05. 2000
Dát tip
tak dobre, musim se priznat, ctu to parkrat v tydnu ale jen tak trikrat-ctyrikrat, v casti "kmenosila korensani..." zrychluji a vydechnu az s mravencema.. Lenny

Anonym
03. 05. 2000
Dát tip
to jsem zase ja, zapomnela jsem dat tipa, takze pridavam sestnacty

Sly
22. 04. 2000
Dát tip
a sakra - uff... človíčku, včera jsem četl Hlaváčka a(nechci Ti lichotit, ani tomu nerozumím, ale jako jooo))))))), až na ty giganti, jako jo)))))) /úryvek z České sody, hihi.../ ale teď vážně. Sakryš Merle, nauč mě to taky, kde je ta rytmika a veršování(samozřejmě pro mě). Umíš a jak se tak říká: kdo umí, ten umí a kdo neumí, ten čte... je to síla. Myslím ten začátek, ale konec je tvůj, jo)))))))) TIPa Ti dávat nebudu(15) ale fakt síla, dík... těším se na poetickou přednášku a ... MAM TE RAD)))))))

snoopy
05. 04. 2000
Dát tip
ach jo.. no, legendoborec byl víc o tom, co se mi tu taky líbilo - divnoslova možná, že to ten ohlas.. mi zkazil dojem.. mám tě rád a proto vím, že si nezasloužíš "zpíchnout" z týhle básničky.. od toho máš jiný

pauper
05. 04. 2000
Dát tip
Priznam se, prilis me to nezaujalo.. Ten plast mi tam fakt nesedi...

JenJá
03. 04. 2000
Dát tip
dost dobrý...

Amorph
03. 04. 2000
Dát tip
TIP

Laďa
03. 04. 2000
Dát tip
Je to opravdu úžasná básnička. Spíš básnička než báseň, ale taky mě překvapil ten ohlas. No jo, prostě Merle.:)))

Mamba
02. 04. 2000
Dát tip
faktodějně dobrý Merlíne. Opravdu mě to silně zatahalo za mozek. Přímo jsem stromorelaxovala s tebou. Frenetický potlesk... tip

Vesis
01. 04. 2000
Dát tip
tyyjo! nnnnnnnnnááááááááádhernééééé!

Stepca
30. 03. 2000
Dát tip
Nechutně dobrý. Uf!

Merle
30. 03. 2000
Dát tip
Sakra... díky všem, moc. Tolik chvály sem neslyšel od tý doby... to sem vlastně ani neslyšel. Právě zkouším nezpíchnout a moc mi to nejde (přecijenom Mácha, ech ;-))).

Prokletí
30. 03. 2000
Dát tip
pardon.nesdílím tolik nadšení jako ostatní..máš na víc Mnoho lebek ! m.

Hackman
29. 03. 2000
Dát tip
** jojo dobrý

Špuntík
29. 03. 2000
Dát tip
ty překonáváš i sám sebe, tohle bych od tebe nečekal....DD.....TIP

Merlin
29. 03. 2000
Dát tip
Meli, nevím, co napsat ... v dlaních jsem cítila drsnou strukturu kmene toho stromu, slyšela jsem, jak ve větru lístky ševelí, a mravenci mě štípou v pr.... Promiň, nechala jsem se unést ... Móóóóc pěkné. Ty bys možná napsal: "Zbytečně dobrý!"

Merlin: ... hihihi, v prsence? :-)))

Rivka
29. 03. 2000
Dát tip
:-)

Sarken
29. 03. 2000
Dát tip
zacatek je nadhernej, ale co ten konec????????? ale fuj, ty materialisto, co mas proti mravencum? ja sdilim domov s celou mravenci rodinkou a taky si neztezuju ale jo, i pres tve odporne realisticke vystryzliveni se mi to moc libi tak toz tip

Sarken
29. 03. 2000
Dát tip
vystrizlveni, chci rict

Šílená
29. 03. 2000
Dát tip
Tak jsem zase tady a přemýšlím co jsem včera chtěla krytyzovat? Tak snad tu poslední sloku beru jako hezkou tečku ale do té sbírky jí nedáme ju? Jinak jediné co mě trošičku ruší je 4x Já ... Jinak se jen a jen rozplývám jak moc se mi to líbí už jsem ti napsala soukromě. Tahle básnička mě chytla u srdce!!!

Astrálka
29. 03. 2000
Dát tip
* posledná sloha je fajn, tá vymrští všetkých brontosaurov z protišokovej polohy:-) * no prvá ma zmalátnela, a potom vrazila v lese do machu, v povoľnej duši vyčarovala Máj * dík, tak som si v Písmákovi opäť zasnívala :-)

Bára Braun
28. 03. 2000
Dát tip
Týýý brďo Merlííííku to je něco !!!! Ty písmácký jazykotvůrče... to je síla !!!! To se mi líbí ..pch!!!! co ..líbí... to je příliš stupidní slovo na takový dílo.. . Jsem srdcoranně uchvácená zpřevrácena, Merlodojata... 1x stromový TIPomravenčení pro TEBE a pusu k tomu!!!

Print
28. 03. 2000
Dát tip
Jak byla ta tvoje zkratka? ZDT?:-)))) Však ty víš!:-)

wow, I´ve been really merled... so now I´m merling my/your merlitions to everybody... :-))) OK?

Laďa
28. 03. 2000
Dát tip
Opravdu, čekala jsem zase nějakou říkanku :))) a podívejme se... Krása.

Miroslawek
28. 03. 2000
Dát tip
He he...havěť vleze všude..na to mám jednu dost peprnou historku, jíž jsem smutným hrdinou.

Bambulka
28. 03. 2000
Dát tip
Typicky Merlíkovský závěr! Jen aby Ti mravenci taky nebyli z PVC:-)) To nemají být jen dojmy, to máą proľít, naplno a spontánně:-), budu muset působit jeątě víc. A pozdravuj vrbičku, :o))

Merle
28. 03. 2000
Dát tip
B+B+P+L: díííík (žjóva) Míra: to bych rád slyšel... Bambuli: jak jinak (jo, klidně působ ;)

Dany
28. 03. 2000
Dát tip
Jak znatelně stopa tvého pera příslovečného zde ..... na skvostu tomto ..... ulpívá ..... inu ..... poklona .....

B.Ezejmenij
28. 03. 2000
Dát tip
ZbD... tak to bylo ... :) Ale Zb je tu Zb... je to Sq.. :)) Ť.. Ď.. :)

Tom
28. 03. 2000
Dát tip
je to veletoc a veletok...my compliments

Kittie
28. 03. 2000
Dát tip
Naprosto úžasňácký! Merlíku.. klobouk dolů! :o) Ť!

Šílená
28. 03. 2000
Dát tip
MERLIKU!!!!!!!!!?????????????? Já..... ne fakt.... ono je to.... Bráško?!.... DOSTALS MĚ A TENHLE TIP JE STRAŠNĚ STRAŠNĚ UPŘÍMNEJ!!! až si to ze sebe vyvětrám tak máš u mě jednu konstruktivní kritiku protože tahle báseň si jí zaslouží. Teď nemám jaksi slov... Jsi tu někde? chci si povídat:o)

Bříza
28. 03. 2000
Dát tip
Tož - tahle se mi nejvíc líbí, z těch které jsem od Tebe četl. Jsem přímo citově omravěnčen :c) - bez debat T.

Marigold
28. 03. 2000
Dát tip
Aj hev d sejm míning as bebitka.

Mab
28. 03. 2000
Dát tip
Krásný!!!

PS
28. 03. 2000
Dát tip
Fííííííha.... Hluboká poklona... Ale asi mě přece jen neinspiruješ jako Sonatina k nějaké básničce... Ale je to fakt krásné, tohle je ta pravá poezie, která povznáší ducha... Aspoň tedy toho mého. Díky. (a dokonce i s tím koncem) Heeey, what does mean the word MERLE? Or it's just Bebitka's playing? :o)

PS: bebitka´s just kiddin´, of course... :)))

andyy
28. 03. 2000
Dát tip
Jako Mácha a ještě vtipný.

Merle
28. 03. 2000
Dát tip
soury, ingleš iznt máje hobí ;-))

zolli
28. 03. 2000
Dát tip
hej Merliku ja jsem dnes naladena TIPove a tobe ho rozhodne dam a nejen za ten skvelej prekvapivej konec co primo mravenci...

AZALIN
28. 03. 2000
Dát tip
Oh, I'm merled, too. I'm almost overmerled.. ;-) Ale už se mi trošku plete džezyk.. ;-) Ale jinak to budu muset ještě trošku rozchodit a pak se teprve rozhodnu, esi ti dám tipa, víš? :-)))

witchbaby
28. 03. 2000
Dát tip
Souhlasím s andyy, jako Mácha ovšem z dnešním novoromantismem...:-)

Silvinka
28. 03. 2000
Dát tip
Ja som takmer om(e)r(l)áčena :o)))). Úprimná poklona Merlíčku! TIP! Čo jeden, dva tipy!!! Keby som mohla...:o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru