Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

R7F6I5UTZ

28. 09. 2002
2
0
2053

honza honzík honzýczekk

zákon co zakazuje kytce růst

a mě vo tom mluvit

je jen logickym vyústěnim

řádu otroctví

to že otroci hýkají blahem

nad novym bohem Ekonomickym Růstem

neruší tohle vězení


Petr_Pan
05. 11. 2005
Dát tip
jj

Nyx
15. 10. 2002
Dát tip
No možná bych tě mohl přesvedčit i o jiných mých kladech, chtěla bys-li...

suvicka
11. 10. 2002
Dát tip
To Nyx:otroci jsme ve svý podstatě všichni,a je úplně jedno čeho. Hulim jen když se mi chce a ne proto abych někam zapadla.To je jak s chlastem-nechlastám.I když si všichni kolem daj pivo,dám si horkej čaj-a každej se se mnou baví úplně normálně.No,ale k dílu:jo, je to svinstvo,to si asi myslíme všichni. Jo,a ještě něco:za to že nekouříš nic a nikdy Ti můžu maximálně složit poklonu.Ale je to taky jediná věc,která Tě v mých očích šlechtí...což je Ti asi úplně šumák,ale to já jen tak,abys věděl.

nyxíčku, komu to nemyslí tomu to nemyslí adolf na tebe milej a chytrej nebudu

Nyx
07. 10. 2002
Dát tip
Kouzlo poezie je, že vzbuzuje ve čtenářích dojmy, nálady a pocity, které se samozřejmě liší úměrně s počtem čtenářů.

galaxy
05. 10. 2002
Dát tip
Na pohádku je to těžký :o)))))))

Wopi
04. 10. 2002
Dát tip
o jaké cenzurní novele trestního zákona? o co jde? nešlo by to říct třeba míň poeticky a víc polopatisticky?

Climaster
04. 10. 2002
Dát tip
Wopi: jde o výskyt a propagování drog v médiích...tak trochu mi to připomíná Orwella, o čem se nemluví to neexistuje - totalismus...

honzad
04. 10. 2002
Dát tip
novela trestního zákona zakazující propagaci drog, ten paragraf ti kdyžtak doplnim, jestliže o tom nic nevíš a chtěl/a bys něco vědět

Wopi
04. 10. 2002
Dát tip
Tak to jo, to mě taky nasralo, tim šikovně zakonzervovali stav a i kdyby se stokrát přišlo na to, že m. neškodí, neni šance to ani zveřejnit... :-/ to je fakt svinstvo

Nyx
04. 10. 2002
Dát tip
Pro Honzu z fnebáků: To víš že vím, že zde narážíš na tu novelu TZ, vždyť to také ve své poznámce výše píši:...nepěje o ní tklivé písně...viz pod tím metaforu nějakého textu o trávě a vzpomeň si na JXD, jak se šel tuhle udat za její propagaci. Takovej právní předpis je samozřejmě špatný a uvidíš, že bude brzy zrušen Ústavním soudem nebo dojde k novelizaci zákona. Mimochodem podotýkám, že jsem nekuřák čehokoliv a že jsem na to hrdý, protože mám takový dojem, že dnes mezi mladými lidmi je fakt, že člověk nekouří spíše mínusem, což je opravdu strašné.

Nyx
02. 10. 2002
Dát tip
Z toho textu plyne: kdo nehulí trávu a nepěje o ní tklivé písně, nebo píše básničky, je otrok. To je blbost ne?

Climaster
30. 09. 2002
Dát tip
ty otroci do toho jdou svobodně, pořád se člověk může rozhodnout...teda pokud o otm vůbec ví...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru