Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oči racků

28. 03. 2000
2
0
1767
Autor
Lalinka

Tmavé oči hluboký pohled nekonečná vášeň v nich… Mít je, není žádný hřích mít je, poblázním tisíce srdcí poletím jako oni, kam jen budu chtít Na povrch vyplavím všechen svůj cit slzy dopadnou na Tvůj deštník a smích do Tvých uší. Psst.. uslyšíte jak srdce jim buší jak mezi křídly pluje vzduch. Zkuste naslouchat tichu… Upjatost, nenávist, pýchu nechejte odvát větrem. Třeba jen na chvíli. ….. Zakroužit na bílé obloze přeletět stovky strání milovat zemi. Vznést se nad vším a nade všemi být nesmírně volná……. Nepoutat nic a nebýt poutána. Tryskat štěstí, místo vody, jako fontána, doznívat sladce jako zvuky klavíru. Tak sladce jako melodie jejich srdce.
Drakkan
24. 04. 2002
Dát tip
3/5 to rýmování mi tam moc nejde do sebe, jinak text hezký...

AZALIN
06. 04. 2000
Dát tip
Musím říct, Lalinko, žes mě opravdu velmi mile přeqapila.. je to krásný!!!! :-)))))

AZALIN
29. 03. 2000
Dát tip
Hezký :-)

kirkov
29. 03. 2000
Dát tip
Poetika vodního ptactva je nevyčerpatelná. Skvělý důkaz.

Merle
29. 03. 2000
Dát tip
jojo, musím souhlasit, a říkám své oblíbené: Zbytečně dobrý, přidávám krásně poetický a návdavkem tipíka Jestli se budeš lepšit dál tímhle tempem, tak za chvíli neuvidím ani prach po tvém úprku

Kittie
29. 03. 2000
Dát tip
Výborný.. !!! Nehám to na sebe aspoň chvíli působit.. uáá..

Lalinka
29. 03. 2000
Dát tip
Lalinka: jsem moc rada ze jste se aspon malinko vzili do toho co jsem se snazila rict.. moc rada miluji racky.. maj fakt nadherny kukadla

Miroslawek
29. 03. 2000
Dát tip
Prej mám hrozně uhrančivý vášnivě temný oči ...povídala Sašenka, netušíc, že je to způsobeno nošením kontaktních čoček.

Šílená
29. 03. 2000
Dát tip
myslím že ses mi Lalinko právě zapsala nesmazatelně do duše. Tip za tu krásu co jsem mezi řádky ale i na nich našla.

Rivka
29. 03. 2000
Dát tip
Zlepšuješ se...:-))

Silvinka
28. 03. 2000
Dát tip
Krásne som si polietala. Dík. :o))

Lalinka
28. 03. 2000
Dát tip
silvinka: jsem rada :)

Jákob
28. 03. 2000
Dát tip
Moc hezké, půjč mi křídla častěji :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru