Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozbité zvony

29. 03. 2000
4
0
3693
Autor
Zbornik

... procházel jsem Prahou po Starém městě, které se na mne smálo jako cizí ...

Rozbité zvony ------------------ Hrdlička bílá svobody zapomnění sedla si na drát ostnatých plotů a bílé brčko, od krve v zabarvení houpalo se dlouze, k zemi ku potoku. Zvadlými vavříny už zapomněli vítat kol krajů blízkých její cukrování, slavili jen krátce té bílé návrat a nespatřili ani její smutné odlétání. Jediné co zbylo z hrdliččina zpěvu, bylo než pírko zmáčené krví, našli jej kající u potoka břehu se slzami v očích, od Pyrrhovy slávy.
Jákob
29. 03. 2000
Dát tip
To je hezké :o)

Bára Braun
29. 03. 2000
Dát tip
tak si tu schouleně sedím a čtu a je mi z toho smutněnkově...však bez Tipu neodlétnu

Bříza
29. 03. 2000
Dát tip
nadšen souzním a obdivuji

Laďa
29. 03. 2000
Dát tip
Moc krásný. Krása je ode mě pocta z nejvyšších.

Kittie
29. 03. 2000
Dát tip
Výborný! A nechávám slétnou tip jako to pírko :o)

Špuntík
29. 03. 2000
Dát tip
píšeš krásně.....čeština tvého pero je místní ozdobou a vlastně i totemovskou....promiň málem bych zapomněl...

Silvinka
29. 03. 2000
Dát tip
Tých pierok je viac... Je mi z toho krásne smutno. Dávam tip. Aj za prolog :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru