Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1000 Kč pro Vás - ale jenom do zítřka

01. 10. 2002
0
0
1600
Autor
Correggio

Neumíte vysedět zlaté vejce? Nevadí. Můžete si vysedět alespoň 1000,- Kč ve volební komisi. Ale pokud chcete, potřebuju jméno, příjmení, adresu, datum a místo narození - nabídka platí pro Brňáky, jinde na Moravě teoreticky ano, prakticky bez záruky (je málo času, jména je třeba nahlásit na radnici nejpozději zítra - ve středu) v Čechách stěží (chybí kontakty).

 

Takže e-mail: moravec@volny.cz

 

Ve čtvrtek je už pozdě. Pá pá


Wopi
07. 10. 2002
Dát tip
Proklí:

Prokletí
07. 10. 2002
Dát tip
Ale fůůůůůj ;o))) No dík, mno ;o) m.

Correggio
06. 10. 2002
Dát tip
zoo: nerad nabízím, co nemůžu zařídit, a slibuju, co nemůžu splnit - a možnost pomoct jsem získal v pondělí na tři dny

zoo
05. 10. 2002
Dát tip
Corri, helééé, my vzdělanci jsme se teda podali kolem dvacátýho a už Tě tu jen tak prudíme: proč na poslední chvíli? Zpět, dotaz zní jinak - kterápak partaj to zaspala? ;-)

Vio
02. 10. 2002
Dát tip
Dobrý nápad, zahraniční pozorovatelé se cení všude ve světě.

papouch
02. 10. 2002
Dát tip
toto je kurvafix LITERÁRNÍ server okamžitě to smaž nikdo není zvědavej na tvý politický aktivity

Prokletí
02. 10. 2002
Dát tip
Volte Teletubies!!!! Volte Teletubies!!!! ;o)))))))) m.

Correggio
02. 10. 2002
Dát tip
Teletubies? Tomu se říká obrácená perspektiva ...

Miroslawek
02. 10. 2002
Dát tip
Chytrému napověz... tak dobře tedy - hlavní perspektiva dle mého je, že tohle nemá v upoutávkách na literárním serveru příliš co dělat... neomaleně a bezohledně zabíráš místo jiným příspěvkům, které by sem svým zaměřením patřily mnohem více... tímhle pruď na jobs.cz.

Vio
01. 10. 2002
Dát tip
Proboha co je zas tohle?! :-(

Miroslawek
01. 10. 2002
Dát tip
Vio: najmeme si za 500 Ukrajince a 500 to hodí čistá ruka do sdružení, ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru