Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neříkej nic a zůstaň

29. 03. 2000
8
2
2895
Autor
Brouk

Neříkej nic a zůstaň Neříkej nic a zůstaň , než ráno na okno zaklepe, pak bude snů konec a život půjde dál. Neříkej nic a zůstaň ať můžu u tebe stát , slyšet tvůj smích i tvá slova, dívat se do tvých temných očí a líbat tvá ústa, to vše bych chtěla a mnohem víc. Ale tento svět pro nás nemá místo, a tak je každý sám a na jiné straně. Neříkej nic a zůstaň vždyť mám tě ráda, ale nemohu ti to říct ani ti to dokázat, neboť mé cesty jsou jiné než ty tvé a nemají počátku ani konce. Mohu být pouze tvým snem, který se hned za úsvitu vytratí. Mohu křičet,volat tvé jméno, ale ty mě nemůžeš slyšet. Mohu ti dát tisíce otázek, ale ty mi nemůžeš odpovědět. Jsem jen vzpomínka, jsem jen fotka v rámečku, jsem jméno na náhrobním kameni , jsem jen tvůj anděl strážný.

2 názory

elia
04. 10. 2009
Dát tip
Skácel to popsal slovy: "Do touhy se vejde, ale do osudu ne ..."

pěkné, t.

Pida00
03. 08. 2006
Dát tip
Zažít bych to nechtěl ale napsaný moc dobře!!

Francois
18. 07. 2002
Dát tip
*

vero
12. 04. 2002
Dát tip
páči :o) *

Jákob
03. 04. 2000
Dát tip
kritiky nesvedu no i kdyby napsal bych pouze, že se to líbí

Laďa
30. 03. 2000
Dát tip
Jo, mě se taky to líbí moc.

Javert
30. 03. 2000
Dát tip
Je to skoro jako dopis... Vic by se mi tak hodilo jine obsazeni: nerikat nic a zustat at muze u tebe stat ... to vse by chtela a mnohem vic V te prvni a druhe osobe se to spis blizi frasce ala Marie, vrat se.

Lyryk
29. 03. 2000
Dát tip
Neříkám nic a opětuji tvé city s neklamným obdivem tvé kapacity vždycky si na tebe vzpomenu budeš můj brouček ve jménu

Sarken
29. 03. 2000
Dát tip
prave sem si precetla vyzvu k delsim kritikam [DjPes] se s nama nemazli, ale nejak mi to nejde, nema totiz co navrhovat nebo opravovat proste se mi to libi, tak, jak to je a basta

Stepca
29. 03. 2000
Dát tip
Howg.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru