Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odcházíš

29. 03. 2000
1
1
2186
Autor
Brouk

Odcházíš Zas odcházíš, zase mě opouštíš. Slova ani dopisy mi tě nenahradí a ty to víš. Loučíme se a zakrýváme slzy a žal za nevinný smích. Posíláme si myšlenky, ale nikdy k tomu druhému nedojdou. Odcházíš, ale mám to být já, kdo má odejít, protože pro tebe jde život dál, ale u mne se zastavil. Zas odcházíš a já jen stojím a čekám, že něco řekneš nebo mi odpovíš. Nechápavým pohledem koukám, jak uháníš za svým snem, vím, že tě nezastavím a proto jen stojím a čekám.

1 názor

elia
04. 10. 2009
Dát tip
Stojím a čekám až se zase vrátí, aby mě mohl zase opustit ...

Brouk
30. 03. 2000
Dát tip
http://www.geocities.com/WestHollywood/Chelsea/2014/

Javert
30. 03. 2000
Dát tip
Tak pekne to zacalo gradovat a pak to tak nestastne skouzlo, skoda!

Lyryk
29. 03. 2000
Dát tip
K tomu už neumím dodat nic rozverného, snad jen rada: "Nečekej... a také zkus vyrazit za svým snem, třeba je k němu přitulený (přibalený - přebalený) princ B..... /tak by to jistě řekla Bibša :-)/, ale teď to říkám já, tak to zkus. :-)

ella
29. 03. 2000
Dát tip
Byl na tebe zlý, když odešel, copak to nevidíš???

Stepca
29. 03. 2000
Dát tip
.....zastavit musí leda sama! Asi bych taky nejdřív čekal.....:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru