Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

:o)

04. 10. 2002
2
0
1941
Autor
Mrkvička

Včera jsem narazila na velmi zajímavou báseň :o) Je z jedné knihy. Napadlo mě, že bych mohla tuto báseň vepsat sem, aby si ji mohl přečíst každý písmák, a potěšit se i přesto,že tou básní v knize jakýsi mimozemšťan týrá mám dojem, že pozemšťana, :o) spoutaného a bezmocného. My, nedokonalí písmáci potěšme sami sebe, že na tom nejsme nejhůře a špatné kritiky berme s rezervou :o)) Tu knihu jsem nečetla, ale chystám se na ni. Měla by se jmenovat Stopařův průvodce po galaxii :o) Pěkný zážitek Vám přeji :o)

Ó fretná chrochtobuznosti...,

... Tvé mikturace jsou mi

Co zprudlé žvastopunktsery na plzné včele.

Škvrrrk, já zapřísahám Tě,

svými frůnícími kvrdlovrzy.

A krákorně zafras mě svými scvrknuvšími patlocaráty

nebo Tě roztrhám na fidloprčičky svým frkodrťákem,

tak bacha na to!


Timber
15. 10. 2003
Dát tip
četl...výborné...no nic, beru ručník a du ven :-))

Orbi
11. 12. 2002
Dát tip
:-)

Bacil
14. 10. 2002
Dát tip
Je to dobrá knížka, já jsem ji neznal, ale jedna kolegyně mi ji šoupla v mp3 ve formě "rozhlasové hry". Fajn věc.

Mrkvička
14. 10. 2002
Dát tip
:o)

Endif
05. 10. 2002
Dát tip
Ještě by to sem chtělo tu pasáž o Vogonské poezii se "zlehčovadly metafor" :)

breta
04. 10. 2002
Dát tip
:o)))))) fretné... :o)

Toxman
04. 10. 2002
Dát tip
Přestože jsem to četl jen v duchu, polámal jsem si na tom jazyk aůůůůů. Potřebujů dlahůůůů :o)))

Mrkvička
04. 10. 2002
Dát tip
Netopýre :o))) Já se do toho dostala, až jsem to četla tak po desáté - vážně - pokus se ještě :o)))

nin
04. 10. 2002
Dát tip
nepsal to sem někdo před pár dny???

Mrkvička
04. 10. 2002
Dát tip
Jé - já nevím :o( Je to možné :o))) Ta knížka je dost známá.

Mrkvička
04. 10. 2002
Dát tip
Ale nejsem děd vševěd bohužel.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru