Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stará láska

30. 03. 2000
6
0
1675
Autor
Stepca

Může být optimistou ten kdo vidí?

Stará láska Už dávno stojí kříž nad hrobem naší lásky a ty nevěříš ty doufáš nevěříš ale už je to znát... je všechno minulost řádky pod nadpisem Kdysi kdysi všeho dost všeho bylo dost a bylo kde brát... teď ráno do šatů když nahé tělo oblékám hledám v kabátu v kapsách kabátu jestli nenajdu víc... než jenom kamení kde těžko něco vyklíčí čekám znamení já čekám znamení že příjde nám vstříc... zas vítr z pevniny co naše plachty naplní a my nevinní my znovu bez viny v sobě půjdeme brát... brát víru.
je to dobré..hlavně tip za obraty...si slovní akrobat...;-) co ještě dodat.-musím to odeslat..;-)

Stepca
19. 04. 2000
Dát tip
všem: díkes :-)

Šílená
17. 04. 2000
Dát tip
Jsem ráda že jsem tě našla - tvé texty jsou mé duši dosti blízké a pokud jednou třeba nakrásně něco vydáš zhudebněné dej vědět. Tahle je docela docela.... no já ti nechtěla říct rovnou že je SKVĚLÁ aby si nebyl z mých kritik moc nafoukaný - ale fakt se mi líbíš! Tip

Jákob
05. 04. 2000
Dát tip
čekám a tipnu si :o) (*)

clovrdik
04. 04. 2000
Dát tip
na tvojí otázku z Prologu odpovídám : může a proč ? no, protože fakt, že měl člověk starou lásku, z něj ještě pesimistu neudělá :-)

Merle
03. 04. 2000
Dát tip
ech, tohle jsem nějak přehlídl... ZbDť

Bibša
31. 03. 2000
Dát tip
Že je to štěpánku zase písnička ... doufám, že v originále nemá tak tklivou melodii, jak mi zní teď v hlavince, jako po šampaňským (chce se mi brečet). Může, může, může! Vidím a jsem optimista, jen občas přivírám srdce i oči - je to tak lepší.

Rivka
31. 03. 2000
Dát tip
Nejde o to JESTLI vidí, ale CO vidí:-)

Hackman
30. 03. 2000
Dát tip
...

Bambulka
30. 03. 2000
Dát tip
Záleží na tom, jakou lásku myslíš. Ona Láska nepotřebuje doufat, ona ví! Nemusí hledat v kapsách, čekat na vstřícné znamení a už vůbec nebere, jen dává! Dovol větru zavát do Tvého srdce a tam uvidíš ...

Laďa
30. 03. 2000
Dát tip
Nemůže. To znám, obracím popsaný list a snažím se najít za každou cenu nějakou třetí stránku.

Tynic
30. 03. 2000
Dát tip
To opakování slov pod sebou navozuje skvělý pocit marnosti -> POVEDENÉ ! Námět mne také oslovil...trošku tomu dodat spád a je to dokonalé ! Myslím, že TIP je na místě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru