Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MRAKY

06. 10. 2002
2
0
2170
Autor
fungus2

Mraky po obloze plují

hranice pro ně neplati a

jen vitr jim poroučí.

Také po obloze,bych

plout chtěl a svět z ptačí

perspektivy poznávat chtěl.

A tak jen ve snu po obloze

pluju a krajinu pod sebou pozoruju.

 


fungus2
16. 05. 2004
Dát tip
Děkuji. Básničky mi nikdy nešly psát. Tak se věnuji jen psaní povídek.

Petr_Pan
16. 05. 2004
Dát tip
fungus2> Oceňuji Tvou sebekritiku - jsou tací, kteří také pro básnění nemají žádné předpoklady a stejně nepřestanou - člověk o ně má péči, pak ho to mrzí a nakonec se musí usmívat - jsem rád,že tu jsou lidi jako jseš Ty :-)

fungus2
16. 05. 2004
Dát tip
Díky. Občas mám pocit, že nemám ani předpoklady k těm povídkám.

Petr_Pan
16. 05. 2004
Dát tip
no nevím - to posoudit nedokážu - každopádně tu máš dost solidní návštěvnost, takže - řekl bych, že nějaké předpoklady určitě máš - jinak by ses už teď válel kdesi v zapomnění jako mnozí jiní...

fungus2
16. 05. 2004
Dát tip
No, uvidím kam se propíši v budoucnosti.

Petr_Pan
16. 05. 2004
Dát tip
Uvidíme :-)

Petr_Pan
15. 05. 2004
Dát tip
Mě se to líbí dík neotřelosti, kostrbatosti a záměrnému naušení rytmu v posledním verši - velice zajímavé dílko :-) Obsahově - myšlenka se mi líbí - takové příjemné uklidňující dílko :-) TIP Mrs_Animal> Ty v tom asi nemáš sama moc jasno - co? :-)

Líbí se mi poenta, ale rymus trošku drhne. Ale tip si to zaslouží určitě - za nápad.

fungus2
23. 09. 2003
Dát tip
Děkuji. Já se jinak výhradně soustředím na povídky.

Keba
18. 12. 2002
Dát tip
rozumím ti je to takové zamyšlení ale vůbec mi tam nesedí to slovo perspektiva to jaksi do básně nepatří..... každopádní já si vyskočím a jsem v nebi já s tím nemám vůbec žádnej problém...

Poseidon
16. 11. 2002
Dát tip
Pijme! Pijme až do rána! Myšlenka to pěkná, však neobratně zpracována :o)

A pak shlédl bych dolů. A křičet bych chtěl. Dole viděl bych bordel. Od tý doby fetuju. A seru na svět, už tak dost zasranej. Pak sevřu pěst, hrozím na mrak zpřetrhanej!

No... Kvalita veršů je (pardon) minimální. Použít v jedné větě de facto za sebou "chtěl" je tochu ...ehm... nedobré. Báseň pod autorovým příspěvkem je reakce ve stejné kvalitě a ...no... reakce na smysl díla Funguse II.

fungus2
06. 10. 2002
Dát tip
No byl to jen pokus.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru