Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pády

08. 10. 2002
2
0
2019
Autor
ponetka

Zase jedna psaná v těžkých chvílích...kdy o tom člověk přemejšlí a skoro by to udělal...mít dost síly....

Ohně co vzplály

uhasil déšť

pak kdosi

řekl mi leť

ze strmé skály

bez křídel.

 

Teď prosí

aby oněměl

 

a v nebi se jen smáli...


revion
16. 11. 2003
Dát tip
tá prvá časť je ..*

Drownedgod
20. 10. 2002
Dát tip
a v nebi se jen smáli....:)))) i my ostatní smrtelníci máme takovéto stavy myselné beztíže....

ponetka
16. 10. 2002
Dát tip
hodná holka :o))

Jeanne
10. 10. 2002
Dát tip
**

bodlacek
09. 10. 2002
Dát tip
člověk si snad skoro pořád musí vybírat, co v životě má přednost a co ne, neustále něco porovnávat, upřednostňovat nebo zametat...

ponetka
09. 10. 2002
Dát tip
waldekke: Když já ti nevím, tak nějak mi to bez toho posledního řádku příjde prázdný...nebo polovičatý...je v tom troška ironie a ten smích v nebi...no hold je pozdě...utřels nos...mě by to tam chybělo.....ale jinak díky za myšlenku.....když něco člověk cítí..je jako slepej a hluchej a nikoho neposlouchá...bohužel..i taková je podoba lásky....zaslepenost bodláček: jo jo a někdy pořádným koštětem :o))

bodlacek
09. 10. 2002
Dát tip
přiznám se, že si někdy pomohu vysavačem ;-)

bodlacek
08. 10. 2002
Dát tip
ne, je dobře, že člověk většinou nemá na to sílu! Byla by to škoda, co by fakt bolela hluboko... ale báseň je to hezká ;-)

ponetka
08. 10. 2002
Dát tip
..asi proto, že ta síla není, musí se člověk aspoň vyzpovídat papíru, aby tu tíhu ze sebe setřásl...svěřené trápení...je poloviční trápení...

waldekke
08. 10. 2002
Dát tip
Asi by to působilo silněji, kdybys vynechala ten poslední verš "a v nebi se jen smáli..." Někdy je potřeba "zpracovat" životní zkušenost s nadhledem. Jinak, ohledně té životní zkušenosti... vyprdni se na něj. Každej tam na tu skálu jednou přijdeme. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru