Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co nosím po kapsách...

30. 03. 2000
7
0
1986
Autor
Marigold

TOHLE JE INDISPOZICE. Občas nerozumím sám sobě...tomuhle zrovna nerozumím...možná mi pomůžete pochopit... Koktejl (ne)smyslů, divadlo smyšlenek a namyšlenek ...a tak dále...a tak dále...a tak dále... Právě začíname: PROLOGY: Ariadnina nit z labyrintu světa do labyrintu srdce vede skrze údolí stínů smrti do ráje ... Padající kapka neuvidí duhu padající duha neorosí zemi.

ČEKÁNÍ NA ORLA Tisíc nevyřčených otázek tisíc němých odpovědí okovy, které drží Prométhea nad propastí... Oheň, který jsi přinesl v tobě hoří dál NEMILOVANÝM I. Nekonečné oči svět se věčně točí uzavřená ústa a země je pustá hladové sny duše vykradené časem zatraceny v klišé zbožňovaným hlasem NEMILOVANÝM II. (pro Sonatinu) Kam vedou stopy ve sněhu kam letí ptáci na obloze kdo šel kraj světa pro něhu a kdo mu odpověděl stroze. Kdo sbíral listy v alejích kdo žebral v bráně o slovo a čí krev obarvila sníh když srdcem prošlo olovo. EPILOG Jen básník sedí sám a sám, perem a svitkem staví chrám, zářící kočár z oblaků, na cestě z prachu do mraků, obtáhle obratnými verši a srdce rozrušením buší, pak básni vdechne svoji duši a pravdu kterou jenom tuší, když papír stráví jasný plamen andělé v nebi řeknou: "AMEN." (epilog duševní bajky: Přiletěl k nám čáp, že mi nese malý uzlíček... Byla v něm kolíbka a pýcha. Uspávám svou pýchu a říkám jí :"Malá, hajej malá..." "Nebojte..."na to čáp"ona vám vyroste- AŽ SE BUDETE DIVIT !")
Jákob
24. 10. 2000
Dát tip
dobře se mi to četlo :o)

Bříza
04. 04. 2000
Dát tip
Nemilovaným II - nejlepší, zvl. 1. sloka, rovněž tak Epilog první půlka. (samozřejmě jen podle mě... :c) Být dívkou může být dost zajímavé ....

Sarken
04. 04. 2000
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! beze slov tip

Lampář
01. 04. 2000
Dát tip
*! ... poslední dobou toho moc nenakecám :o)))

Print
31. 03. 2000
Dát tip
Nedá mi to...ještě jednou...***ehm***!:-))

Merle
31. 03. 2000
Dát tip
čekání na orla, epilog a duševní bajka jsou DOKONALÝ se vším všudy... 1*ť

Bibša
31. 03. 2000
Dát tip
Dlouho už přemýšlím, které dílko od Tebe chci mít vystavené... teď už to vím ... epilog ... nevadí ti sektor G8 vedle Šrámkova splavu?

Marigold
31. 03. 2000
Dát tip
Bib:....:-)))))..radši bajku...

Rivka
31. 03. 2000
Dát tip
est... gevalt... etc.:-))) Nemám slov - je to dokonalý!

Print
30. 03. 2000
Dát tip
***ehm***:-))))

B.Ezejmenij
30. 03. 2000
Dát tip
***hehm*** :)))

Lyryk
30. 03. 2000
Dát tip
Nebýt toho, že jsi svoji NEMILOVANÝM II. věnoval Sonatině a kdyby se za to na tebe neusmála dal bych ti tip :-)))))) Takhle ti ho dám až na její nátlak :-))))))

Lyryk
30. 03. 2000
Dát tip
Je to moc dobré - tady máš tip..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru