Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jojojo

10. 10. 2002
12
0
2557
Autor
Josefk

pokračování :-)

V neděli k ránu jsme doma s manželkou zaslechli hlasité zvuky, vzlyky a kašel, ozývající se zespod, z umývárny a WC. Naše děti se vrátily z diskotéky, nebyly samy a zjevně všichni byli mimo formu. Totéž se nedalo ale říct o mé polovičce.

Vzpomněl jsem si na to, jak moje budoucí choť takhle jednou, ještě za svobodna, pokašlávala u nás doma ...a pravil jsem s opatrným úsměvem a vyčerpávajícím posunkem: " vzpomeň si ! "...

 

 

Můj syn přišel domů s oranžovými vlasy na své hlavě.

Vzpomněl jsem si na to, jak jsem si ve dvaceti koupil za svoje vydělané peníze hodně špičaté boty, pyšně jsem v nich dorazil domů a máma mi po pohledu na ně a po upřesnění okolností, za jakých budu opětovně domů vpuštěn, přirazila dveře před nosem.

 

 

Po domě se linul děsný smrad. Moje vzdělaná šestadvacetiletá dcera máčela ve vaně v Savu svoje nové džínsy.

Vzpomněl jsem si na to, jak jsem si koupil ve dvaceti v Tuzexu svoje první rifle, drhnul je ve vaně ocelovým kartáčem a sušil zásadně za pochodu na svém těle.

 


waldekke
26. 11. 2002
Dát tip
No, zdá se, že jablko nepadá daleko... W.*

clovrdik
01. 11. 2002
Dát tip
:-)) zase pěkná povídka :-)) no, jsem na sebe zvědavej, až jednou budu v týhle situaci :-)) TIP

Josefk
17. 10. 2002
Dát tip
Endif: no, já jsem s našima poslouchával Svobodnou i v roce 1956 a o žádnej pocit jsem nepřišel :), ale všechno prostě rodičům přes nos nešlo a nejde...ale snažím se být trošku míň hrrrr :-)

Endif
16. 10. 2002
Dát tip
Tak mě napadá, jestli svejm dětem jednou umožním "dělat rebelii"... znal jsem jednoho, co mu táta kupoval zakázaný desky a vůbec ho nevychovával "jak by se mělo" a skoro ho podporoval v "puberťáctví" ... jenže on pak měl dovolený prakticky všechno, co jeho kamarádům zakazovali a on vlastně přišel o pocit "bejt jinej než ty starý paprikové"...

drsná realita.

Josefk
11. 10. 2002
Dát tip
m11: myslel jsem, že nemusím dodávat, že jsem vydržel bez mrknutí ?

m11
11. 10. 2002
Dát tip
josefk: otázka je kde jsou tvý hranice :-)

Josefk
11. 10. 2002
Dát tip
m11: generační problém ? někdo ho má, někdo ne a někdo ho má i tam, kde není :-)

DarkMind
10. 10. 2002
Dát tip
:)))

Armand
10. 10. 2002
Dát tip
.-)

Narvah
10. 10. 2002
Dát tip
Meli jste se k nim pripojit, Josefe, to je nejlepsi. Opit se se svymi detmi. Ale az trochu vyrostou. Rodice to s nami ted obcas delaji a je to legra. *

Josefk
10. 10. 2002
Dát tip
díky za návštěvu ještě jsem nějaké ty svoje vzpomínky přidal

gd
10. 10. 2002
Dát tip
jojojo. *

Duf
10. 10. 2002
Dát tip
Takže syn teď bydlí u babičky a dceru vyhodili z SSM? :)

Josefe, tvoje děti mají kliku, žes "to taky dělal"... moje máti byla pekelně vzorná, pořád se jenom šprtala, prvního mládence měla ve 21 letech... atd. atd. ... s takovým rodičovstvem je to pak na pytel...:o) *

Narvah
10. 10. 2002
Dát tip
Hele, Josefk, mas bezva vzpmominky. Taky jsem si tim prosel, mozna se do te doby, kdy image byl to jedine a hlavni, vracim. Je to legra. Pekne si to se zenou uzivejte, jednou me to taky ceka. Pekny den, N.

DarkMind
10. 10. 2002
Dát tip
Áno, zvláštna mládež nám tu vyrastá pred očami... Takmer tak desivá, ako sme boli my... :)))

Toxman
10. 10. 2002
Dát tip
Nabízí se otázka: "Kam ten svět spěje ?" a on už tam spěje takovou dobu a ještě nedospěl a v nejbližší době se to nedá ani očekávat (snad :-)))*

Print
10. 10. 2002
Dát tip
:-)))*

Wopi
10. 10. 2002
Dát tip
:)

Dabi
10. 10. 2002
Dát tip
:oD! Josífku, víš, že je to bezva, že takhle sepisuješ rodinné zážitky?:o) můj upřímný t*

vzpomínky......hezké :)

m11
10. 10. 2002
Dát tip
snaha o manipulaci známá spíše pod slovem "výchova". aneb co je špatnýho na barevnejch vlasech.

MCMLIII
10. 10. 2002
Dát tip
stručně, velmi výstižně poznamenáno :-)))

Algaranna
10. 10. 2002
Dát tip
:-))) mne to cekaaa...a nemuzu se dockat:-)**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru