Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

začátečník

11. 10. 2002
17
0
1902
Autor
Josefk

stalo se

Čekal na rohu ulice a myslel na to, že by bylo dobré mít to už za sebou. Ruce se mu potily a oči těkaly po chodnících. Po protějším se právě pohybovala houpavým krokem mírně v předklonu jakási zavalitá vysoká dívčina. Proboha, snad to není ona!  Naposled ji viděl před patnácti lety, měla tenkrát sestřih podle kastrůlku, veselé oči a chtěla půjčit kolo. Napsal jí dopis a ona odpověděla, že na rande přijde.

Tak kde je? Ještě čtvrt hodiny čekat a zmrzne... Ani to nebylo nutné. Vyšla zpoza rohu ve starorůžovém tvídovém kostýmku a červených kozačkách, usmívala se. Hned ji poznal, i když vlasy měla tentokrát vyčesané do drdůlku, který jí moc slušel. Obě jeho babičky nosily drdůlek, měl pocit, že už patří do rodiny. Dokonce si dovolil polibek na tvář. I potom se usmívala.

Za hodinu nato spolu stáli na horním můstku na Macoše, prokřehlí, chtělo to něco pro zahřátí. Takové objetí, to by vůbec nebylo špatné, pomyslel a povídal nahlas něco o tom, že se mu dolů skákat nechce. Byla téhož názoru a nechala se obejmout. Jen obejmout.

Ten den se nemohli dlouho rozloučit. Najezdili v příjemně vytopeném autě po ulicích jejich města dvě stovky kilometrů a řekli si o sobě úplně všechno. Rozloučili se přesně o půlnoci.

Na zítřek ji pozval domů. Rodiče poslal slavit Silvestra k sestře.

Když večer stoupali k obýváku do poschodí, ona napřed, všimnul si, jak krásnou má minisukni. Přesně pod zadeček.

 


clovrdik
01. 11. 2002
Dát tip
:-)) milý povídání, TIP za to

JASAN
23. 10. 2002
Dát tip
Navždy tvůj: Má to smysl, má to myšlenku. A nevnucujou se, což je skvělý.

Jim_Beam
22. 10. 2002
Dát tip
Jak na Silvestra sněží, nový rok je za dveřma - valašské mudrosloví

Josefk
22. 10. 2002
Dát tip
Jim Beam: jak se do lesa volá, vyběhne z něj hajný - zkušenost :)

Algaranna
17. 10. 2002
Dát tip
prijemny cteni, jen co je pravda:-)*

Armand
13. 10. 2002
Dát tip
Stanislav: to byl zlomyslnej típek! :)))

ooopss! :-)

Dabi
13. 10. 2002
Dát tip
´:o) Josífku, Ty jsi kouzelný:o) můj upřímný t*

Cirilla
12. 10. 2002
Dát tip
*

ikarka
11. 10. 2002
Dát tip
:-))*...těším se na pokračování...

skromna
11. 10. 2002
Dát tip
*g*

Josefk
11. 10. 2002
Dát tip
navždy tvůj: u tebe jsem myšlenky našel, příště se víc snaž :-) najít i jinde, jsou všude

Armand
11. 10. 2002
Dát tip
:))) tip za odpověď Navždy_Tvému .-)

víš prostě mi to přijde jako popis akce, jasně je tam pár hezkých momentků, něco věcí okolo atd...ale uniká mi hlavní smysl, proč to bylo napsáno.....

Josefk
11. 10. 2002
Dát tip
navždy_tvůj: nejsem diskutér, ale že by existoval tady na Písmáku nějakej jinej hlavní, případně vedlejší smysl ?...

*:-)) jasně ne všechno musí mít smysl. hlavně že pod minisukýnkou byl smysl jeden smyslnej

Duf
11. 10. 2002
Dát tip
Navždy Tvoji, když jíš šťavnatou broskev, je její význam ten, v co proměníš energii z ní získanou, nebo její skvělá chuť?

Print
10. 10. 2002
Dát tip
Ty máš teda život!:-)) *!

Toxman
10. 10. 2002
Dát tip
:)*

gd
10. 10. 2002
Dát tip
Chacha. Aneb nic není náhoda a ty ženský vždycky zatraceně dobře věděj, jak se situace má. Tipík.

Deltex
10. 10. 2002
Dát tip
:o))))*

hmmm......asi jsem nepochopil myšlenku...má-li to nějakou

Duf
10. 10. 2002
Dát tip
To je sladké ovoce.:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru