Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmije

11. 10. 2002
2
0
1447
Autor
clovrdka

jestli tim nekoho urazim, tak se omlouvam :-)))

Hlava mi hoří, ač

klepu se zimnicí,

vím, jak chutná zlost a

zloba vybitá neprávem.

Na mě.

 

Myšlenky míhají se

sem - tam a taky

tam a sem.

 

Nevím, kde hlava

mi stojí, co počít

si mám.

 

Bolest vyvolaná bezprávím,

co zranila mě hluboko,

sílí víc a víc.

 

Jenže horší je bezmocnost,

která mnou klátí ze

strany na stranu.

A JÍ to dělá dobře.

10. 10. 2002


klub

Nefer
16. 10. 2002
Dát tip
Jako bych si četla ve své duši. tip

Blaznivkaaa
14. 10. 2002
Dát tip
Ale jenom jí, viď?::)***

clovrdka
14. 10. 2002
Dát tip
JARUB tohle se neda hodnotit tak, ze v lidech vidim jenom to zle, ze neumim odpoustet a nimram se v ublizeni...ber to tak, jak je to napsane...nemam rada, kdyz si lide ztotozni basen s naziranim pisatele...

Schlange
14. 10. 2002
Dát tip
pěkné

JARUB
11. 10. 2002
Dát tip
která mNou klátí - malilinkatý nedoklep :o)) Jinak je v tom spousta ublížení a nenávisti - zkus hledat v lidech to dobré, odpouštět a kašlat na ublížení a nenimrat se v něm - bude ti pak mnohem líp, věř mi. Ále což - byla jsem nejiná. :o) P.S. Ať ublížil mi kdokoli, pod stromy srdce nebolí ve stínu starých ořechů má duše hledá útěchu. nebo Nedávej najevo znát co Tvojí mysl pálí - - všechno, co špatné je Tě jako ocel kalí. Snad tě to rozveselí a potěší :o)

clovrdik
11. 10. 2002
Dát tip
no to je klasická klubovka - o hnusu v nás a kolem nás ... :-)

Junkie_23
11. 10. 2002
Dát tip
bolest vyvolaná bezprávím vzdy sílí víc a víc... a vzdy je to pekne hnusné...

Amanda
11. 10. 2002
Dát tip
Ma to hloubku a sve pozadi, co z toho cisi... hezky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru