Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spěch

11. 10. 2002
12
1
1845
Autor
beruška2

Jeden z mých četných trapasů pro lepší náladu ostatním. Ani nevím kam ho zařadit

Vracíme se s manželem z návštěvy přátel. Z původně plánované hodiny jsou hodiny dvě. Je začátek prosince, pozdní odpoledne. Začínám být nervozní, tolik hodin. Vyzvednout děti od babičky .. to zas bude řečí..připravit večeři.Bože.Já jsem nic nenakoupila.

"Zastav mi prosím u samoobsluhy ."

Zastavujeme u samoobsluhy, beru peněženku, tašku igelitku a spěchám nakoupit. Kličkuji mezi regály, rohlíky, sýr, mléko, šunka ... platím.Vybíhám ven a sedám do auta, rovnám si tašku pod nohy.

"Hlady neumřeme, můžeš jet."

Nic,stojíme dál.

"Tak můžeš jet."

"To můžu a rád, ale kam ?"

Strnu....cizí mužský hlas....otáčím hlavu... cizí mužská tvář ... je mi mdlo ... vzápětí rudnu .. koktám "Promiňte prosím ." Sbírám tašku a vystupuju, ještě zaslechnu   "Škoda."

Už jsem zase na chodníku ... rozhlížím se. Naše auto stojí hned vedle.. stejný typ, stejná barva. Zničeně nasedám .. manžel slzí smíchy.


1 názor

Derylla
12. 04. 2005
Dát tip
Há, tak to je vtipný-pěkný!*

Spíš bych to zařadil mezi životní příběhy nebo humornou prózu. Na fejeton to nestačí.

Konvalinka
12. 06. 2003
Dát tip
:-)))))

Endif
16. 10. 2002
Dát tip
... a kdybys řekla "Hlady neumřeme, můžeš jet DOMU", to by asi manžel teprve zíral... :))

rainman
15. 10. 2002
Dát tip
dokonalý, to se nedá vymyslet, tohle se musí opravdu stát...:-)))

Terry
13. 10. 2002
Dát tip
:) :) :) !*

jeannette
12. 10. 2002
Dát tip
stalo se mi kdysi to samý-čekala jsem na mámu na nádraží, byla už tma a taky mě nenapadlo, že po světě jezdí víc zelených trabantů. Nevím, jestli jsem byla víc překvapená já, nebo pan řidič.

Aki
12. 10. 2002
Dát tip
:o)))* já trapasy miluju... asi bych na řidiče mrknul a řek něco jako No přece k tobě, brouku... :o)) a potom Jé, počkejte ještě moment, dojdu koupit nějaký kondomy... :o))

Narvah
11. 10. 2002
Dát tip
Bezva! *

Algaranna
11. 10. 2002
Dát tip
:-)) Skvely:-)*

:))))) to musel být "bezva" pocit......nechtěl bych zažít :)

Mrkvička
11. 10. 2002
Dát tip
No já tady taky slzím smíchy :o)))) Super :o) t***

brambora
11. 10. 2002
Dát tip
:)))

blbjenka
11. 10. 2002
Dát tip
:))

beruška2
11. 10. 2002
Dát tip
ten pocit byl hrozný - pán byl ale sympaťák - škoda že jsem vystoupila :-))) Díky :-)

breta
11. 10. 2002
Dát tip
:o))))) krásná příhoda :o))))) ******

galaxy
11. 10. 2002
Dát tip
:o))))**

Yossarian
11. 10. 2002
Dát tip
Jak škoda, že jsi vystoupila? Co manžel, chudák. Ale dobrý, takovýhle faux pas(sy) se mi občas taky stávaj.

pěkná příhoda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru