Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kůzlečí bajka

31. 03. 2000
3
0
2676
Autor
Merle

Další slibovaná, ale pozor, pod zdánlivě bezvýznamným obsahem, skrývají se netušené matafory, a prapodivné věci ;-)) Zase mi chybí kategorie děl blbůstka.

Klenutý horský svah porostlý travou, ve chlívku kůzlátka s náladou hravou. Vesele skotačí v bezpečí domova, z lesa však vyšel vlk, a s ním zlá pohroma. "Tahleta kůzlátka", vlk olízne se "potkat je tak někdy samotná v lese..." Ohromnou dostal chuť na kůzlí polívku, tak drze zaklepal na dvěře od chlívku. "To jsem já maminka! Kůzlátka, kůzlátka... Přišla jsem domů, tak otevřete vrátka." "Jasně, už běžíme", vlk cítil krmení. Vyběhla kůzlátka... V železným brnění! "Dáš pryč ty pařáty, ty hnusnej vlku! Jinak ti vzpříčíme pohrabáč v krku!!" K tomu ještě vyzívavě vystrčila rohy. Na ramena poskládal si vlk všechny své nohy. Kůzlátka však nečekala, až vlk zdrhne bez boje. Připnula mu na krk velký ze železa obojek. Vlčí máma se určitě na dně hrobu obrací. A tak z vlka zlého stal se Pozor Zlý Pes hlídací. Po dvou dnech vlk zvládl utéci. Kdo z vás je bez viny - suď. Propříště si na ta kůzlátka vlk nechal zajíti chuť...
Merle
23. 03. 2003
Dát tip
norbert: pak můžem jen doufat, že se nedostaneš do těžkýho deliria

slon
28. 01. 2001
Dát tip
Trochu to semtam skřípe, ale celkově pěkný

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
Mike: komediante :-)))

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Mike : vlk olízne se/ samotná v lese..." u tohodle mně málem upadli uši - nic ve zlým. Merle : Vůbec tomu nerozumíš. Mike : "Dáš pryč ty pařáty, ty hnusnej vlku! Jinak ti vzpříčíme pohrabáč v krku!!" - tímhle jsi to vynahradil. Geniální. Dost jsem se nařehtal. Merle : Á, tak pán se nám nařehtal ? Máš u mě vroubek, už to nevyžehlíš. Mike : Promiň. (odchází)

Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
i ty jeden náruživý kuržáku!!!o) nech toho! m.

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: tady je pod povrchem skrytá jedna velkáááá metafora, kterou ale nesmím propálit...

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Kůzlečí bajka: no, spíš pohádka...nic moc ... líbí se mi "Pozor Zlý Pes hlídací." ... teď dávali na TV Prima Jen počkej, zajíci ... nahrál jsem si to na PC a vypálím si CD ... je to krásný a jednoho dne i pamětihodný pro Tvý děti ... ozvi se mi tak za 60 let, prosím m.

zámek
06. 04. 2000
Dát tip
... mně se Merlíku líbí ... skotač dál a tetel se ... brušuj bruš ... nůž jazyka ... prostě ... jen tak dál ...

witchbaby
06. 04. 2000
Dát tip
:-))Snažím se najít ony skryté významy a mám takový dojem, že ses někdy musel hodně spálit o nějaké takové "kůzlátko"...třeba se ovšem pletu...:-)

Sarken
04. 04. 2000
Dát tip
skyté metafory? To mi zase něco uniklo, nicméně zubím se od ucha k uchu a tipuju

Bambulka
03. 04. 2000
Dát tip
Chichichi, tak to se Ti povedlo! A ony skryté metafory, vysvětlíš mi je někdy, nebo mám nechat pracovat své asociace? :-) A na toho vlka - řetězy!!! :-)))

AZALIN
01. 04. 2000
Dát tip
:-))) Tož na těch netušených metaforách sem si vyloženě pochutnal.. :-)))))

Saša
31. 03. 2000
Dát tip
Na pohled první - úsměv mě napadá na pohled druhý - jiná už nálada přichází ke mně - myšlenku lovím jakou? Tak to vám nevypovím ! :c))) Jen že je poutavá, poučení hlásá jinak ta "pohádka" jedna je krása Borovský nám nový roste - kouzlo svoje neztrácí (mnohá dívka vzdychne asi že tu mládí utrácí) :c)))

pauper
31. 03. 2000
Dát tip
Merle, to je prijemna a vtipna rymovacka... Nad ranem me pobavila a zlepsila naladu.. Dik..

Laďa
31. 03. 2000
Dát tip
Já to beru, tak jak vidím, a promiň, trochu si to přivlastním. Naše kůzlátka (3 a živá ještě) by udělala s vlkem to samé. Rohy má jen jedno, ale draci jsou to všichni. Potěšil jsi mě. Za kůzlátka tip.

Šílená
31. 03. 2000
Dát tip
:o)))) až přijdu na ten skrytej smysl, tak se vrátím...dneska mi to nějak nemyslí. (pokud tam žádnej není tak mi to rychle napiš ať si sestřička nezavaří mozek:o)

Silvinka
31. 03. 2000
Dát tip
:o)))) No áno, dnes už sú kozliatka hold prefíkanejšie....

Marigold
31. 03. 2000
Dát tip
:O))) JO.jo.jo...blbůstku by to chtělo !

Nefertiti
31. 03. 2000
Dát tip
Jé, to je klásná pojádka!

Tynic
31. 03. 2000
Dát tip
Jinak ti vzpříčíme pohrabáč v krku!!" :o))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru