Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žebříčíček

31. 03. 2000
0
0
2773
Autor
Laďa

Tak jsem se chytla Lyrykovi výzvy a něco jsem zkusila. Váhala jsem, zda to má cenu sem dávat, jestli to má nějaký význam pro ostatní, ale což... Dyštak to smažu.

Kyslik Šílená Sluníčko Bára Braun bebitka blond sidi Merle Lyryk Pavol Špuntík Miroslawek Silvinka Eternal Bibša Jana Loca Žádný pořadník. Jsou to lidé, kteří mě nějak oslovili, ovlivnili na Písmáku. Ať už přímo nebo svými díly, nebo prostě čímkoliv. S někým jsem si psala, někoho jsem jen přečetla... Prostě jste mě zasáhli. Nejen vy jmenovaní. Někdo vážně, někdo vesele. :)*
Laďa
04. 12. 2000
Dát tip
Jákobe???

Prokletí
04. 12. 2000
Dát tip
Hynku! Viléme! Jarmilo! ;o) m.

Jákob
03. 12. 2000
Dát tip
Laďo !??! :o)

Merle
23. 11. 2000
Dát tip
Kalinka: no snad jen to, že tenhle žebříček je psanej v březnu... (éééé, nebijte mě, já už nikdy nebudu trapnej realistááááá) :-)) BTW: protivy se přitahují :-))) Laďa: na piedestal a zbožňovat :-))))))

Laďa
23. 11. 2000
Dát tip
Nepřehánějte děcka. :-)

PuPPet
23. 11. 2000
Dát tip
ehm chmm... Vioušek tady v bžežnu nebil ;-)))

Vio
23. 11. 2000
Dát tip
ooooooooops... to vypadá na faux pas... nebo knock out? ;-)

Merle
23. 11. 2000
Dát tip
Laďa: nejen že jsi krásná, chytrá, inteligentní, moudrá, soucítící, něžná, ale i skromná... a takový já prostě zbožňuju :-))) Vio: tohle asi nezatečkujem... :-))))

Laďa
23. 11. 2000
Dát tip
Ještě, že sem nepřijde moc lidí. Z mnoha důvodů, že Vio? :-)

Vio
23. 11. 2000
Dát tip
cože? někdo mě volá? ;-)))

kalinka
22. 11. 2000
Dát tip
Merle: a co to má společnýho s březnem??!!:O) Jo u nás taky jezdí autobus v úterý a v lednu, takže to bude asi vono! A kdopak asi tak o vás měl v březnu vědět, když jsem na vás narazila až někdy v létě a to na xpressu a to jen díky iniciativě nějakýho dobráka,kterýmu tímto děkuji!:o) Laďa: protivy??!!! Tomu nerozumim! Umim bejt i milá!:o)))

JiKo
22. 11. 2000
Dát tip
Jo jo Káli umí bejt i hodná a milá :-))) Jinak Laďa na hrad !!

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
kalinka: ech, ty jsi tu byla už v březnu tohohle roku? kromě toho mě Laďa ráda máááá :-P

Laďa
21. 11. 2000
Dát tip
kalinko trefa. :-) Ne vážně, chci se naučit mít ráda i protivy. Jsi dobrá možnost, jak začít.

kalinka
20. 11. 2000
Dát tip
uuuáááááá, Laďa mě nemá ráááááááád/a/, uuuááááá, ona si se mnou nechce hrááááát:O((

Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*Žebříčíček: ač jsem zde neobsažen, jsem na Tebe pyšen ... hm? ;o) m.

Pavol
23. 04. 2000
Dát tip
Helou, Laďo. :)

Víla
09. 04. 2000
Dát tip
Jeste ze víly neví, co je to zebricek...;)

Laďa
06. 04. 2000
Dát tip
Já to vím. Sašo

zámek
06. 04. 2000
Dát tip
... kde neNÍ ... néni ... červení ... zeléni ... Zámeček zůstal na písečku ... to nevadí ... nevadí ... aspoň vím, co mám číst ... budu si dělat průměrky ... aritmetický ...

Saša
06. 04. 2000
Dát tip
Laďo ... :c)))))) humor nade vše - i já si jen dělal legraci, vždyť víš, ... vždyť vím .... kdo směje se - stejně mu život oplácí bez všech vás bych byl jen stín ... :c))

Lyryk
04. 04. 2000
Dát tip
LaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďojsi skvěláLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďoLaďozůstaň taková..

Merle
03. 04. 2000
Dát tip
však víš... pro tebe jsem rád umrznul ;-))

Laďa
03. 04. 2000
Dát tip
Ráda bych ještě jednou upozornila, že to není žádné pořadí. A dál taky, že jste mě oslovili všichni. I Iceduck. Jen jsem chtěla, aby jste věděli, že si vás všímám. Dojde na všechny. Jinak Anonym přesně vystihl myšlenku.

Sluníčko
03. 04. 2000
Dát tip

iceduck
01. 04. 2000
Dát tip
I já mám radost - z toho že tam nejsem, nerad dělám takováto pořadí. Sám za sebe můžu říct že jste mě ovlivnili částečně všichni...

Laďa
31. 03. 2000
Dát tip
To jsou ti nejdůležitější, aby bylo jasno...

Saša
31. 03. 2000
Dát tip
Teď měl bych hořké slzy prolévat že ničím neoslovil jsem tě snad? Měl bych si to asi k srdci vzít... klídek - to všechno je jen vtip :c)))

Laďa
31. 03. 2000
Dát tip
No to doufám, protože zrovna ty jsi mě taky oslovil, ale nechtěla jsem seznam rozmáchnout moc doširoka.

Kyslik
31. 03. 2000
Dát tip
:-) som rad, ze si Ty a źe som spoznal Natalku.

Bibša
31. 03. 2000
Dát tip
Já bych řekla, že jsme celek, prostě Písmák, nikdo z nás, by tu nebyl bez ostatních. Díky Ladi, díky za všechny, i za ty, které jsi nejmenovala a které ještě poznáš! (Saši, víš, že jsi nedílnou součástí života někoho jiného, třeba ty tu nebýt, tak tu asi nejsem ani já!)

Anonym
31. 03. 2000
Dát tip
Bibša: A nebýt tu třeba ty, neměl bych proč tu být i já... A nebýt Printíka,Adarhaze a Aheda, nebyl bych tu... Je to tak moc dávno....

Miroslawek
31. 03. 2000
Dát tip
Děkuji.

Silvinka
31. 03. 2000
Dát tip
:o) Jej Laďo, to si ma potešila :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru