Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Termika

17. 10. 2002
1
0
2715
Autor
Blaznivkaaa

Mno, zase byla hodina fyziky...::))))))

Teplota těla - závisí na rychlosti pohybu částic v těle souložících

 

Zvětšení teploty znamená zrychlení rychlosti pohybu souložících

 

Zmenšení teploty v těle znamená zmenšení rychlosti ( v tomto případě povadnutí penisu ) jednoho ( nebo obou ) souložících.

 

Vnitřní energie těla - se skládá z pohybové energie jednoho ze souložících a energie polohové druhého ze souložících.

 

Zvýšení teploty těla se projeví zvětšením prožitků obou souložících.

 

Snížení teploty těla se projeví už zmíněným povadnutím penisu, jednoho nebo obou souložících.

 

Vnitřní energii těla lze změnit vykonáním mechanické ( ruční či přímé ) práce, nebo tepelnou výměnou mezi tělesy, už zmíněnou souloží.

 

Tepelná výměna mezi tělesy ( soulož ) nastává mezi dvěma těly o různých teplotách ( čím žhavější, tím lepší ), která se dotýkají.

 

Při tepelné výměně ( souloži ) částice prvního souložícího o vyšší teplotě ( z pravidla muž ) předávají při srážkách ( toto slovo bych nahradila téměř synonymem, přirážkách ) část své pohybové energie.

 

Tepelná výměna mezi těly probíhá dokud se teploty těl nevyrovnají ( dokud se oba souložící neudělají ).

 

 

 


Čolito
25. 10. 2002
Dát tip
Hodiny fyziky mi nevadí:-))

Barbar
20. 10. 2002
Dát tip
My to dělali doteď postaru a ani jsme nevěděli jaká je to věda. BARBAR

Bacil
18. 10. 2002
Dát tip
No teda... Když to teď bereš takhle natvrdo, co teprve budeš asi dělat za pár let? ;-))))))

Narvah
18. 10. 2002
Dát tip
Dobry.

sidi
18. 10. 2002
Dát tip
Šok, čehosi takového bych se od tebe nenadál. :-)

tassa
17. 10. 2002
Dát tip
Zase byla fyzika???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru