Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stezičky

19. 10. 2002
9
0
3550
Autor
alina

 

Kdesi jsou dveře

a cesta kterou tuším

Jen občas mívám

klíče ztrácet sklon

Na prahu domů přešlapuji

v šlépějích koček toulavých


Severkanova
06. 02. 2003
Dát tip
Dobré. Líbí se mi ten přechod mezi "sklon" a posledními dvěma verši. Ty to výstižně uzavírají. Podle mého názoru. :-))) T''

aRmida
28. 01. 2003
Dát tip
:-)

Rowenna
03. 12. 2002
Dát tip
Já jsem houby kritik, ale tohle se mi líbí. Jakoby náznak tajemství, které čeká tam, za těmi dveřmi. Je to vzrušující. Ta Trnkova zahrada - ano, podobně kouzelné.

Zilla
11. 11. 2002
Dát tip
Tak si na ně dávej pozor - myslím, že jsou nenahraditelné... :o)

ještě že máš náhradní klíče někde schované...tedy doufám...*

alina
01. 11. 2002
Dát tip
NT: ani nevím ....... doufám ......:)

Barbar
01. 11. 2002
Dát tip
Taky se mi to stávalo. T*

alina
29. 10. 2002
Dát tip
Akiko :) japa bysem neznala *o*

Prokletí
28. 10. 2002
Dát tip
Alíš, krásný, já te´d hodně čtu Rynka, a ten je taky promícací ;o)))) A začátek je trochu jako Trnkova Zahrada - znáš? ;o) m.

Drownedgod
24. 10. 2002
Dát tip
Co je za těmi dveřmi, ptát bych se měl..... .....možná....:)

Petula
24. 10. 2002
Dát tip
Dopředu si vyprošuji invektivy, že dávám TiP ze známosti. Ano, mám Alinu ráda. Mám, a proto bych jí nemazala med okolo tlamičky, kdybych si to, co píšu, skutečně nemyslela… Když tak tedy mi tedy nadávejte jen za špatnou kritiku!
Kompaktní, přesně postavená náladovka... Jsem tam! Jako velmi úžasný mi připadá ten pocit, kdy čteš a čekáš rým; okolo slova „sklon“ je to už na spadnutí, a pak najednou přichází zakončení zdánlivě bez vyvrcholení. Jen zdánlivě, protože o to je báseňka sdělnější a tím je pocit vykreslen naprosto reálně. Ani ty jinak otřepané „šlépějě koček toulavých“ zde nevadí. Toto klišé svým zvukem a obsahem, i tím, že už je tak „profláknuté“, zde nádherně dokresluje sladkobolně melancholický pocit, ale přitom je „drženo v mezích“ předchozím textem a též tím, jak se čtenáři vymkne z představ v čekání rýmu! Úžasná věcička, Alísku!

░▒▓~_~▓▒░
«*»


alina
24. 10. 2002
Dát tip
Drow: neptej se ... a hledej si je taky ;))

Had
22. 10. 2002
Dát tip
... možná je horší když ti klíče někdo schválně sebere, než když je stratíš ...

alina
22. 10. 2002
Dát tip
ba ne, Hadíku, myslím, že tyhle klíče Ti nikdo vzít nemůže ..ty si můžeš ztrácet a nalézat jen sám... :) BTW: tahle básnička je děsně radostná a optimistická, kdybyste to někdo nepoznali ;)

alina
22. 10. 2002
Dát tip
...sem zapomněla avíí..

Sama
21. 10. 2002
Dát tip
Zvláštní, hezké.*

Jeanne
21. 10. 2002
Dát tip
hezoučké *

alina
19. 10. 2002
Dát tip
Duf: nojo, když ale tohle jsou cestičky, po kterých se našlapuje potichu ;)

Astalavista
19. 10. 2002
Dát tip
Jé, to je krátký, čekal jsem, že se to ještě "rozjede"...:)

Nuitík
19. 10. 2002
Dát tip
hezký kousek

alina
18. 10. 2002
Dát tip

tanganika
18. 10. 2002
Dát tip
ten 4.vers, je to kvoli melodii? znie mi to divne, ale mna neber vazne.

alina
18. 10. 2002
Dát tip
tanga: no, já Ti nevím .... taky jsem v jednu chvíli měla pocit, že to bude lidem vadit, tak jsem to asi 3x předělala, ale pořád tam mé duši nejblíže sedí tohle... :)

tanganika
18. 10. 2002
Dát tip
to je v pohode. tak ma potom aj byt!

Duf
18. 10. 2002
Dát tip
Na mě to působí hodně váhavě. Až bych řek, vykašli se na cestičky, a až uvidíš v okně světlo, rozraž ty dveře. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru